Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 338 292
  • 66 856

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Nyt livenä siis Iron Maiden Rock in Rio! Kaikki katsomaan ja nauttimaan maailman parhaan bändin keikasta. CAN I PLAY WITH MADNESS!?
Siis jumalauta!! Maiden livenä ja en sitten nähnyt tätä viestiä, vaikka JA:ssa aamutuimaan olinkin?! Vittu.

Tai siis, oikeastaan sinun syysi, kun ilmoitit vain tässä ketjussa. Ihan väärä paikka.. Ja miksen ole mistään muualtakaan saanut tietoa, perkele? Siellähän on huippumusaa tullut muutenkin..
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vuosi sitten puhuttiin Ben-Amor-Peltosesta, nyt puhutaan Benjamin Peltosesta.

Ehkä olen taas elänyt tynnyrissä, mutta ensimmäistä kertaa kuulin moisen nimen (tuo viimeinen siis). Joo, en myöskään tiedä, mikä Google on.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vuosi sitten puhuttiin Ben-Amor-Peltosesta, nyt puhutaan Benjamin Peltosesta.

Luulin ensin, että joku tosi jännä nimimuunnos viitaten SBA-Peltonen caseen, mutta googletin ja avautui, että kyseessä onkin joku kakara jota seuraa triljoona ihmistä ja muukalaista ympäri universumin. Sen sijaan se ei avautunut miksi kyseistä jannua fanitetaan pinppi märkänä?
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt kiinnostuin minäkin ja pitihän se googlettaa.

Näköjään Dekon piireissä puhutaan eri jutuista kun meidän vastaavissa. Ikäero selittänee sen, enkä noita kuvia katsellessani varsinaisesti ihmettele, että töissä tai kavereideni keskuudessa eikä edes vaimon kanssa kotona ole kertaakaan juteltu Benjamin Peltosesta.

Ben-Amorista ja Peltosesta sen sijaan puhuttiin meilläkin päin viime syksynä, ja onpa tuo satunnaisesti esiin noussut tänäkin syksynä. Vanha ja kulunut aihe, mutta takuulla kiinnostavampi kuin Benjamin Peltonen.

Edit: no niin, nyt puhun minäkin jostain helvetin Benjamin Peltosesta.
 
Viimeksi muokattu:

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No kertokaa nyt joku (Deko?) miksi tuota janaria seuraa jotain 83k? Mitä se on tehnyt kun noin suosituksi tullut? Itse kuulin tästä jampasta tänään täältä ensimmäistä kertaa. Ihan ensimmäiseksi nähtyäni hänen kuvansa luulin sitä joksikin Robin kakkoseksi, mutta ei, ei taida siitä olla kyse.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No kertokaa nyt joku (Deko?) miksi tuota janaria seuraa jotain 83k? Mitä se on tehnyt kun noin suosituksi tullut? Itse kuulin tästä jampasta tänään täältä ensimmäistä kertaa. Ihan ensimmäiseksi nähtyäni hänen kuvansa luulin sitä joksikin Robin kakkoseksi, mutta ei, ei taida siitä olla kyse.

No minäpä kerron. Koska se on Kaunis Poika. Nykymaailmassa se riittää, ei sen tarvitse mitään tehdä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
No kertokaa nyt joku (Deko?) miksi tuota janaria seuraa jotain 83k? Mitä se on tehnyt kun noin suosituksi tullut?
Rapiat 70 vuotta sitten erästä janaria seurasi puoli Eurooppaa eikä se tehnyt muuta kuin jäi rannalle taidekoulusta ja tykkäsi Chaplinin viiksimallista.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Pakko myöntää ettei kyllä mullekaan nimi sanonut yhtään mitään, mut hei on se aikas söpö. Kyllä 16- vuotiaana olis varmaan seinät täyttyny kuvista...
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Onko tällä Mika Grönbladilla ihan helvetisti fyrkkaa vai miten äijä on onnistunut huijaamaan kaksi minun mielestäni viehättävää naista kihloihin kanssaan? Varsinkin kuvassa vasemmalla oleva Elina menee moisen jampan kanssa hukkaan.
Pakkohan tuossa on jotain muuta olla takana kuin rakkaus.

Linkki: IS
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Pakkohan tuossa on jotain muuta olla takana kuin rakkaus.

Tämän tekstin pohjalta arvelisin, että olet oikeassa.

Tunnen nuo tytöt hyvinkin ja uskoisin, että tässä tapauksessa taidetaan käyttää reppanaa hyväksi ja pahasti. Mikäs siinnä jos pätäkkää on, mutta sitäkin epäilen, että ei taida tuolla ukolla ihan pohjatonta kirstua olla. Mainittakoon, että nuo kaksi naistakin ovat keskenään kihloissa. Enemmän tässä taitaa naisten puolelta olla aivan täyttä läpändeerusta ja miehen puolelta taas sitten rakkautta.
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kokemäki. Tuo kaiken pahuuden ja rikollisuuden tyyssija. Perkele, puoli tuntia ehdin olla sisätiloissa ja, kun menin seuraavaksi tupakille, oli retkijakkara kadonnut. Saatana soikoon, oli ainut jakkara, joka on kestänyt yhden Juhannuksen ehjänä ja tunnearvo oli korkealla. Voi vitun vittu, missä mää ny istun ja nautin olueni ja savukkeeni?

Toivotaan, että pitkäkyntinen oli joku huonopolvinen vanhus joka tarvitsi istumapaikkaa, mutta ei voinut jäädä pihalleni. Tähän minä uskon

Vai oliko se kenties joku teistä?
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ja kuten jazzien jazzi, Veli-Jazzi Ketola on todennut: Piru oot jos Jazzist oot, ja Kokemäeltä niin koko jazzi.

No voi hela perkele sentään! Sääkö sen jakkaran jazzasit?
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nyt taisi löytyä sopiva suomennos Pulmusissa lanseeratulle "bundy"-verbille. Al Bundy palauttaa myöhässä olevaa kirjaa. "Hey man, don't bundy that book!"

Hauska pätkä. Toivotaan, että joku palauttaa takaisin, vaikka ihan huomaamatta.

Ei ole silti ensimmäinen kerta, kun joku varastaa jotain meikäläiseltä täällä. Taisin olla 15-16 vuotias, kun kaverin kanssa menimme paikalliseen S Markettiin pelikonetta pelaamaan. Jätettiin Suzuki PV:t siihen pyörätelineitten viereen, enkä laittanut lukkoon. No vartin verran olimme pelillä ja, kun tulimme ulos, mun PV:tä ei ollut missään. No heti tuli mieleen, että ******** *****han sen on taluttanut nurkan taakse. No ei näkynyt sielläkään. Sitten soitin kyseiselle edesmenneelle luokkatoverilleni ja kysyin asiasta. Äijä ei tiennyt mitään. Siinä jonkin aikaa kaverin kanssa ihmettelimme, kunnes soitin poliisille. No sitten isä tuli hakemaan minut kotiin ja muutama kaveri jatkoi etsintöjä. Sitten yksi kaveri soitti minulle ja sanoi, että ***** ****(paikallinen rikollinen narkkari) ajelee jonkun toisen kanssa sun mopolla. No pojat lähtivät seuraamaan kaksikkoa omilla mopoillaan. Sitten narkkarit ajoivat moponi ojaan ja lähtivät juoksemaan kohti kavereitani. No kaverit tietysti karkuun ja varkaat jatkoivat matkaa. Loppujen lopuksi illalla tuli soitto, että PV lepää erään kerrostalon pihan puskassa. No se haettiin pois ja tyytyväinen olin. Miinusta kertyi koko päivän ajelusta kypärä, peilit ja PV:n vasemmalla puolella oleva muovinen sivusuoja.

No tulipas tarinaa, mutta kun tekee mieli kertoa, niin ei sille mitään voi.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Onko tällä Mika Grönbladilla ihan helvetisti fyrkkaa vai miten äijä on onnistunut huijaamaan kaksi minun mielestäni viehättävää naista kihloihin kanssaan? Varsinkin kuvassa vasemmalla oleva Elina menee moisen jampan kanssa hukkaan.
Pakkohan tuossa on jotain muuta olla takana kuin rakkaus.

Linkki: IS

Grönblad on kuulemma vaihtanut nimeään Facebookissa mutta käyttäjätunnus on pysynyt samana..

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11746198

Elina Purhosella näyttää muuten olevan VK:ssa oma tili:

http://vk.com/id165876079

Heh. Joo en tiedä tuon tapauksen taustoja, mutta väkisinkin hymyilyttää. Kova jätkä.

Ja kenen mielestä muka Tiger Woods ei ole symppistyyppi? No naiset nyt ei välttämättä tykkää, mut mitä niistä.

Lindsey Vonn kieltää pettäneensä Tiger Woodsia:

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2417888/Tiger-Woods-girlfriend-Lindsey-Vonn-denies-allegations-publicly-man.html


Alkaako siellä Kokemäellä muuten vieläkin koulut aiemmin kuin muualla Suomessa ?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
On mulla ongelma:

Mä en yhtään jaksa enää mun yhtä ystävää. Mun mielestä se on hölmö, narsisti, ahdasmielinen, sika, ja muutenkin rasittava. Sen kanssa ei voi keskustella, kun hän ei millonkaan tuu omista jutuistaan vastaan, on aina oikeassa ja taustalla vielä vaimonsa tukee tätä sikaa, joka ei ehkä ole niin unelmamies kuin vaimonsa ainakin muille esittää hänen olevan. Se soittelee kännissä yhteisen ystävämme vaimolle ja puhuu ihme juttuja (siis "härskejä"). Kaikin puolin vastenmielinen tyyppi! Kaiken, mikä ei edusta hänen arvojaan, hän hylkää ja sitä halveksii. Tommosen nilkin kanssa oon viettänyt aikaa! Oikeastaan se on ihan helvetin tyhmäkin, vaikka muuta sanotaan.

Eli mä aion ottaa etäisyyttä, mutten tiedä oikein miten, ihan hissuksiin vissiin täytyy olla, kun ei hänen kanssaan voi mistään jutellakaan, jolloin tosin ongelmatkin häviäis kun niitä vois käsitellä. Kun se on semmonen kirottu nyhverökin, ettei sitä voi edes lyödä, vaikka toki edustaa "perinteisiä arvoja" (kuitenkin hänellä on vapautus rauhanajan asepalveluksesta, mutta aseista silti diggaa eikä usko "psykologiseen selitykseen", eipä tietenkään, koska hän on niin yksinkertainen tapaus, ettei hänenlaistaan löydy edes psykologian kirjan ensimmäiseltä sivulta saati kannesta, ihan normaali järki riittää selittämään pösilön toiminnan; tietty kans vastustaa pakolaisia, siis koko setti tota peruspaskaa). Mitä vitun "perinteisiä arvoja" on käyttäytyä huonosti, muita kuuntelematta, järkyttävän narsistisesti?

Kaveri on myös täys homo, mutta on vaimonsa lisäksi ainoa maailmankaikkeudessa joka ei ole sitä tajunnut. Saavutus sinänsä.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Lähemmäs tonni tuli ylimääräistä veronpalautukseen, kun ilmoitti matkakulut perittäväksi. En kyllä odottanut, että noin paljon voisi saada, vaikka se "laskuri" antoi tuotakin isomman summan omavastuun jälkeenkin.

On muuten maailman epätarkin laskuri tuo matkakorvausten verotuslaskuri. Tai pitäisi vissiin olla verotoimistolla töissä, että kaikki nyanssit sieltä tajuaisi minkä mukaan ne sen summan laskee. Vai mahtaako kahden veroviranomaisen keskinen Yatsi-peli ratkaista minkämoisen palautuksen tuokin saa matkakorvauksista?

No mutta kuitenkin tyytyväinen olen. Tonni on normaalille duunarille aika suht iso rahasumma!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vai mahtaako kahden veroviranomaisen keskinen Yatsi-peli ratkaista minkämoisen palautuksen tuokin saa matkakorvauksista?

Tämän kannalla minä olen. Vuoden 2010 hyväksilaskettiin matkakulut juuri niin korkealle kuin mahdollista muistaakseni 7000 euroa, luki vielä siinä lappusessa, mutta silti maksoivat siitä vain 2000, vaikka omavastuu on kuitenkin se 500 euroa, ei 5000, mutta olihan se ihan mukava palautus sekin..
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Tämän kannalla minä olen. Vuoden 2010 hyväksilaskettiin matkakulut juuri niin korkealle kuin mahdollista muistaakseni 7000 euroa, luki vielä siinä lappusessa, mutta silti maksoivat siitä vain 2000, vaikka omavastuu on kuitenkin se 500 euroa, ei 5000, mutta olihan se ihan mukava palautus sekin..

Ei kyllä pysty ymmärtämään, miksi laitetaan laskuri sivustolle, joka ei kerro edes lähelle sitä oikeaa summaa. Tai kertoisi edes ne kaikki vähennykset mitkä noista voidaan ottaa.

Alan tuon lainaamani viestin jälkeen kallistua vakavammin Yatsi-teoriaani. Vai onko laskurin suunnitellut sama tyyppi, joka koodaa Liigan tulospalvelua? Yhtä paljon ainakin kumpaankin voi luottaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
En tiedä muista, mutta minua huvittaa suuresti Greenpeace-aktivisti Sini Saarelan koppituomio Venäjällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös