Homostelu on perin kummallista. Miksi panna miestä, kun on naisiakin. Sitähän olen joskus pohtinut, että en oikeastaan voi ymmärtää niitä naisia, jotka haluavat olla miehen kanssa intiimisti. Jos haluaa panna miestä - olipa sitten mies tai nainen - niin on jotenkin perustavanlaatuisesti aivan erilainen kuin minä enkä minä sellaista olentoa voi koskaan aidosti ymmärtää. Unelmanaiseni parisuhdemielessä lienee siis lesbo.
Sitten on näitä, jotka tämänlaisen viestin nähtyään sanovat, että miksi korostaa heterouttaan, varmasti on homo tuommoinen. En korostanut heteroutta vaan ihmettelin homoutta.
Niin sanotut suvaitsevaiset ovat kaikista suvaitsemattomimpia. En pidä juoruakkamaisista vihjailuista eli nimimerkki harto tuli homolistaus-ketjussa heti paheksumaan Kääpiötä. Homoja ei muka saisi listata vaan sitä paheksutaan suvaitsevaisuuden nimissä. Senlainen paheksunta on kaksinaismoralismissaan omalla tavallaan hauskaa ja sen lisäksi täysin absurdia. Senlaisen ajattelutapaa ei muuteta, koska senlainen olettaa olevansa niin paljon ylempänä, josta syystä ajatus on muka niin paljon edellä, ettei tänne takahikiälle vilkuilla, korkeintaan näytetään keskisormea.
Nythän tuo tämän nähtyään arvatenkin paheksuu nimimerkkiäni. Pitää tässä jo valmistautua hyvään vastavetoon. Ihan tässä mutustelemalla ajatella asiaa laajemmasta vinkkelistä ja muistaa kansanvalistyön perimmäinen jalous. Veikkaan, että lyö vyön alle. Pitää asetella asetella kevlar-liivit valmiiksi tuohon lantion alapuolelle. On se tämä internetissä oleminen kova savotta. Mennään pois, ulkona soi titityy.