Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 351 584
  • 66 880

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoa mukahauskaa asiateksitä. Vai ei ole ikinä ollut maha ns. kovana? No hieno homma. Kai minä kumminkin saan viettää vessassa hieman pidempään kun suoleni toimii hieman eritavalla kuin sinun?
Saat luvan. Ja onhan mullakin tietenkin välillä kovana ja välillä löysänä. En ole robotti. Kerran jopa olen paskantanut housuuni ja tossa keväällä piti yllättäen juosta lähimpään puistoon sissipaskalle. Siis aivan yllättäen tuli tuo tarve. Siellä kyykkiessä se oli yks pieru vaan ja maassa oli ennennäkemätön kasa. Tai ei se ollut pieru vaan räjähdys. Perseeni sitten pyyhin niihin boksereihin kun en ollut varma minkä verran oli kurkkinut. Reppu heilui puolelta toiselle kun juoksin sinne. Onneksi sitten ilotytön luona pääsin käymään suihkussa. Että siis jos joku näkee Irkutskin juna-aseman lähellä paskaiset Rolling Stones -bokserit, niin en tiedä kenen lie ovat.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitkästä aikaa tein täällä kotona ruokaa. Spagettia ja tomaattikastike, tonnikala, aurajuusto -mössöä. On se vaan niin helppoa kävellä johonkin mäkkäriin tai vastaavaan. Tai no eilen esimerkiksi hain ensin kiinalaisesta ja illalla sitten vielä kanakebabin Itiksen Kimenestä. Mutta nyt mä syön viikon kotona.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sittenpä olet ihan oikealla internet-sivustolla. Tuo lainaamani lause hakemuksessa on arvioni mukaan varmin tapa saada kirjoitusoikeudet tälle palstalle.

Millaisia valheita kukin lie sepittänytkään? Itse kerroin olevani Kal€n hiuslaineen ja Hjalliksen leuan jälkeläinen. Tjaa... ehkä pitää asia kertoa allekirjoituksessa.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Kylläpä tulee tiuhaan tahtiin uusia uutisia NHL-pelaajien sopimuksista ja pelaajasiirroista tuohon yläreunan uusimpien juttujen osioon.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos joku pietarilainen pohatta olisi ostanut Lappeenrannan kaupungilta Kisapuiston jäähallin, UK-areenan ja sen hiekkaparkkipaikan sekä rakentanut sinne 8000-paikkaisen Gazprom Lappeenranta Ice Gardenin ja vienyt SaiPan joukkueineen (pääomijuus edeleen Tersalla) KHL:ään, niin uskallan väittää, että Jatkoajassa oltaisiin viime päivinä nähty monta sataa viestiä vähemmän.

Toki Etelä-Saimaan tekstaripalsta olisi täyttynyt kaiken maailman lallipartisien ja muiden järkytyksistä.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
On tämä vaan hienoa herätä ennen kelloa tossa puoli kahdeksan maissa lauantaina ja tehdä kotitöitä, jotta voi päivällä vaan sitten rentoutua aivan täysin. Nyt pyykit koneessa, kohta imuri käteen. Kun on herännyt hyvissä ajoin, niin päikkäritkin voi ottaa hyvällä omallatunnolla, jos väsy iskee jossain vaiheessa päivää.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Jos Dan Sexton päätyy TPS:aan, niin toivottavasti joukkue ymmärtää antaa äijälle oikean pelinumeron. (16).
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Jos Dan Sexton päätyy TPS:aan, niin toivottavasti joukkue ymmärtää antaa äijälle oikean pelinumeron. (16).

Olin ihan varma että suluissa olisi ollut numero 69.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Olin ihan varma että suluissa olisi ollut numero 69.

Ei sentään, liian laimeaa :). Näin tähän liittyen sellaista unta, että nimimerkki Sistis olisi kommentoinut näin: "Toivottavasti TPS alkaa kutsua herraa Dan Puukulliksi. En tiedä mistä tuo tuli ja miksi juuri Sistis oli kommentoija.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Rälläsin viikon pitkin ja poikin kotimaata ja nyt onkin sitten ilmeisesti mehut loppu miehestä. Kummityttären 1. syntymäpäivät meneillään tuossa lähellä, mutta kun en vaan kertakaikkiaan saa revittyä itseäni liikkeelle.

Ikinä en enää jne.
 

puistola

Jäsen
Suosikkijoukkue
KyröskoskenPärske
Kuinka kauan pettterin äidin rahat riittävät? Vai ovatko jo siirtyneet p:n tilille? On ollut sellainen meininki muutamat vuodet jo.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Hähää...super-jokerit lal la laa...

Koko tämä ketju kiteytyy Jokeriosion antiin viime viikon ajalta, "mitä JOS kaikki menee puihin". Miksi on aina pakko keskittyä vain niihin negatiivisiin näkökulmiin, miksi?

No tietenkin siksi, että kaikki vihaa teitä kuten itse laulatte, mutta tehän ette välitä siitä vai välitättekö sittenkin...
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Huonot toimittajat vauhdissa -ketjua lukiessa ei voi välttyä ajatukselta, että tällä palstalla on hävettävän paljon ihmisiä, jotka lukevat vain urheilu-uutisia.
 

Ralph

Jäsen
Valmistan jauhelihaa ja makaronia. Muuta tuskin osaankaan tai tahdonkaan. Tai no, hyvä vaihtoehto on ajaa lähimmälle kebabkioskille.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Valmistan jauhelihaa ja makaronia. Muuta tuskin osaankaan tai tahdonkaan. Tai no, hyvä vaihtoehto on ajaa lähimmälle kebabkioskille.
En kehtaa kertoa... Keskustassa jaetaan aina välillä jotain näytteitä tai maistiaisia. Olikohan se nyt perjantaisin vai lauantaisin päivällä kun usein on jossakin joku koju, jossa jaetaan jotain jogurttipurkkeja tai kokistölkkejä ja mä perussuomalaisena jamppana tietenkin haen kaikki mitä ilmaiseksi saa. Noh, viime viikolla jaettiin Narinkkatorilla Uncle Bens kuituriisiä, mitä telkkarissakin näytetään mainostavan. Kolme puolen kilon pakettia mätkäisi tytöt kouraan. Kampin Lidlistä hain kaljaa ja tullessa taas saman paikan ohi. Siis nyt on kaappi täynnä riisiä.

Yleensä mä syön tosi harvoin riisiä, mutta äsken keitin pari desiä ja sekoitin sen purkilliseen tonnikalaa (paloina öljyssä). Hieman lorautin oliiviöljyä sekaan ettei ole liian kuivaa ja ketsuppia vaan päälle ja chili-valkosipuli-kastiketta kanssa. Mä en mitään erikoisia sapuskoja osaa valmistaa, mutta toi oli yllättävän hyvää mättösafkaa.

Ja ai niin. Eilen ja toissapäivänä oli täällä Helsingissä se Lidlin grillimaisteri-kiertue. Kolme grillimakkaraa se mätkäisi lautaselle, johon olin jo lätkinyt perunasalaattia ja jotain toista vastaavaa raastetta. Vähän oli joo leipäjonofiilis, mutta niilläkin säästyneillä mäkkirahoilla sai seitsemän kaljaa.

Jos sitä aina päivän toisen safkan tekisi kotona niin toisen voisi hyvillä mielin vetäistä vaikka mäkkärissä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Emma Kari ja Johanna Sumuvuori ovat niin samanlaisia ajatusmaailmaltaan ja ulkonäöltään, että sekoitan heidät lähes aina toisiinsa. Kummatkin kuuluvat niihin kaikkein pahimpiin maailmanparantajiin ja suvaitsevaisuutta ylikorostaviin ryhmiin, että ihan pahaa tekee.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kaveria ei jätetä on tietysti ihan hieno homma, etenkin jos kaveri sattuu olemaan vähän tyhmemmänpuoleista sorttia... mutta jotenkin nämä ajasta ikuisuuteen kestävät tandemit silti vähän huvittavat. (Osaako se jätkä hommata yhtään duunia tai mennä edes paskalle itse?:)

Toisaalta, way back in time ja sitä rataa, siellä ja täällä. Jotkut asiat nyt vain tosiaan kestävät ajasta ikuisuuteen ja toistuvat, toistuvat, toistuvat (ai miten niin tässä on jotain vikaa, vikaa, vikaa)... M.O.T.;) Perkele.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Maaseudulla on mukavaa ja varsin edullista. Yläneen palvaamolta tarttui mukaan palvattua hevosta 300 grammaa siivutettuna. Kilohinta tuolle herkulle ainoastaan 18,90 € ja sieltä sitä kuulemma ympäri vuoden saa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös