Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 318 913
  • 66 802

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Vai että pitäisi joulukuussa kutsuntoihin mennä. Jopas se aika nyt on kulunut nopeasti.

Kutsunnat jäi mieleen lähinnä koomisena tilaisuutena. Porilaisten marssi soi ja ollaan muutenkin niin isammaallista että.. No, armeija onkin sitten vielä sitäkin huomattavasti koomisempi paikka. Että silleen.. Ajattele että (normaalitilanteessa) parin vuoden kuluttua olet jo intissä. Hajottaako?
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Kutsunnat jäi mieleen lähinnä koomisena tilaisuutena. Porilaisten marssi soi ja ollaan muutenkin niin isammaallista että.. No, armeija onkin sitten vielä sitäkin huomattavasti koomisempi paikka. Että silleen.. Ajattele että (normaalitilanteessa) parin vuoden kuluttua olet jo intissä. Hajottaako?
Meillä ei porilaisten marssi reilu pari vuotta sitten soinut, mutta tämä SPOL-linjan esittelyvideo hoiti kyllä huumoriosuuden. Muuten oli kyllä helvetin tylsä päivä. Itse armeijaa kuvailisin koomisen sijasta tragikoomiseksi. Pieni, mutta tärkeä ero.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Itse armeijaa kuvailisin koomisen sijasta tragikoomiseksi. Pieni, mutta tärkeä ero.

Haen vuoheni, olet oikeassa. Pitäisi olla tarkkana. Kutsunnatkaan ei paikalla ollessa tuntuneet kovin koomiselta, lähinnä myöhemmin tullut ajateltua että aikamoista aivopesua isot herrat siellä harrastivat. Perseestähän tuo koko touhu on, mutta pakollista.. No can do.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Punk on kyllä Sex Pistolsin jälkeen aivan karmeeta paskaa. Post punk on sitten erikseen, sieltä löytyy jopa mielenkiintoista kamaa, mutta yhtäkään hyvää punk-albumia tai edes biisiä Nevermind the Bollocksin jälkeisestä tuotannosta en ole kuullut. Ramonesia en laske mukaan, koska vaikka se punk-skeneen onkin vahvasti liitetty, minä lasken sen enemmän rock-bändiksi, joka tekee simppeleitä biisejä.

(Tuli mieleen näistä Pää kii ja Kakkahätä-77 bändeistä, suomipunk on aivan hirveätä ulostusta)
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Punk on kyllä Sex Pistolsin jälkeen aivan karmeeta paskaa.

Onko esim. Dead Kennedys tuttu? Ja jos on, niin pidätkö ihan oikeasti Sex Pistolsia parempana punk-bändinä?

(Tuli mieleen näistä Pää kii ja Kakkahätä-77 bändeistä, suomipunk on aivan hirveätä ulostusta)

Vaikka Pää kii onkin mielestäni kovin suomalainen bändi tällä hetkellä ja Kakkahätä-77 oli myös hyvä yhtye, niin onhan nämä antamasi esimerkit siinä mielessä hieman suppeat, että molemmat yhtyeet ovat saman miehen projekteja. Ehkä juuri siksi ei korvaasi miellytä? Suomipunk on kyllä ollut ja on edelleen hieman muutakin kuin Teemu Bergman.

Taidan hypätä kuntopyörän selkään ja istua siinä oarinkymmenen kilometrin ajan. Ei viitsi lähteä tuonne pihalle liukastelemaan lenkkareissa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tuli katsottua Emma-gaalan voittajat ja en voi kuin ihmetellä nykymusiikin tasoa. Tai oikeammin sen puutetta. Robin, joku vitun Anna Puu ynnä muut lukuisat voittajat tai ehdolle päässeet enemmän tai vähemmän Radio Novasta ja YleX:stä tutut hoilottajat ja kellaribändit juhlivat noissa kekkereissä. Mitä ihmettä on tapahtunut viimeisten kymmenen vuoden aikana suomalaisella musiikkimaailmalle?

Yritin aiemmin tällä viikolla osallistua Iltiksen järjestämään äänestykseen, jossa kysyttiin, kenen artistin tai bändin soisin voittavan Emmassa. En tunnistanut kuin kolme tai neljä noista ehdokkaista, mitä voi pitää masentavana. Tosin samanlainen kehitys on jatkunut kautta musiikkia kuuntelevan maailman eli täysin lahjattomat ja pelkästään tisseillään tai "söpöllä" pärställään itseään myyviä artisteja on pilvin pimein ja juuri he kilpailevat milloin mistäkin grammysta tai vastaavasta, mutta ne artistit, jotka oikeasti tekevät laadukasta ja ennen kaikkea älykästä musiikkia, loistavat täydellisesti poissaolollaan tuollaisista gaaloista.

Toista meininki oli aikana ennen nettiä ja vielä hitusen netin yleistymisen jälkeenkin.
 

Räpylätassu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Avalanche
Roy & Dale Linkin takana live kamera pöllöstä. Joka hautoo munia.

You have my permission to die to the cutness overload. Ei mulla muuta.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Silloin kun minä olin armeijassa oli Tarja Halonen vielä presidentti ja Frontside Ollie kovin hitti. Ne oli hyviä aikoja ne. Aika rientää.
Minä olen hivenen katkera siitä, että minun palvelusaikanani ei naisia ollut samoissa varusteissa saati kasarmeilla.
3-4 viikon palveluksen jälkeen alkoi sotilaskodinkin enemmän kuin rehevä naaras näyttämään niin hyvältä, jotta maastopuvun housu-osiolla teki tiukkaa. Jumalauta parikybäisiä pimperoita sinne niin olisin taatusti palvellut isänmaata paremmin. Kättä lippaan ja rojut ränniin eikun.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Ryhdyin juuri tilastonikkariksi ja tein omia tutkimuksiani NHL:n tilastoista. Laskusysteemit ja lukuarvot olen kehittänyt ihan itse. Luotan systeemiini ja siihen, että saan vertailtua jollakin lailla vielä joukkueiden välistä paremmuutta muutenkin kuin pistesarakkeen kautta.

Sain ensimmäisen tutkimukseni valmiiksi, ja sen perusteella tilastollisesti Carolina Hurricanes hyötyy eniten divisioonastaan (3,562). Buffalo Sabres puolestaan hyötyy divisioonastaan vähiten (5,502).

Tuo Carolina nyt oli muutenkin arvattavissa. Mitä pienempi lukema, sitä enemmän joukkue hyötyy.

Edit: ja minut hieman yllätti se, että tutkimukseni mukaan Boston Bruins hyötyy divisioonastaan vasta 19. eniten (4,699). Olisin arvellut korkeammalle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
mutta ne artistit, jotka oikeasti tekevät laadukasta ja ennen kaikkea älykästä musiikkia, loistavat täydellisesti poissaolollaan tuollaisista gaaloista.
Nuo palkinnothan jaetaan suoraan levymyynnin mukaan, eli listoja vilkuilemalla näkee etukäteen kuka siellä voittaa. Ei laadulla ole sen kanssa ollut ennenkään mitään tekemistä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tänään ei saa aikaan sitten yhtään mitään. Ei yhtään mitään. Uskomatonta. En osaa edes päättää käynkö töiden jälkeen pubissa vai menenkö suoraan kotiin.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Olen hieman ärsyyntynyt, sillä käytännössä jokainen minua kiinnostava ketju SM-liigan puolella on nykyään ihan perseestä yhden nimimerkin pilatessa kaiken järkevän keskustelun. Toivottavasti asia korjaantuu ennen ensi kautta. Tämän kevään osalta olen jo luovuttanut. Tilanne saa minut TosiSurulliseksi.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Paljostako muuten vetoa, että nyt Sihvonen saa lisää pontta tuon murskajaisvälierän jälkeen? TUTO otti Tamin "60 minuutin paineella" koko sen kuusikymmenminuuttisen huolella kakkoseen. KooKoo on tietääkseni Meidän Pelin edustaja. Kunhan nyt ei Johtavalla lähtisi keulimaan. Pelikirjoilla ei tänään ymmärtääkseni paljon ollut painoarvoa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tänään ei saa aikaan sitten yhtään mitään. Ei yhtään mitään. Uskomatonta. En osaa edes päättää käynkö töiden jälkeen pubissa vai menenkö suoraan kotiin.
Jesse Saarinen ja Tuomas Santavuori ovat sanasta sanaan saman teeman ympärillä joka päivä - sillä erotuksella, että he kyllä osaavat päättää.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaksi iki-inhokkia kohtasivat Old Traffordilla. Pienempi paha voitti. Kaikeksi onneksi kotijoukkue koki vääryyttä tuomareiden taholta. Ihan okei futisilta.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kaksi iki-inhokkia kohtasivat Old Traffordilla. Pienempi paha voitti. Kaikeksi onneksi kotijoukkue koki vääryyttä tuomareiden taholta. Ihan okei futisilta.

Olipahan koko YLEn remmi varustettu ManU-laseilla tänään. Vastenmielisen puolueellista suorastaan. Ihme etteivät kyyneleitä tirauttaneet. Katkeransuloista.

Iloitsen toisen inhokkini jatkoonmenosta. Enpä olisi uskonut.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kaksi iki-inhokkia kohtasivat Old Traffordilla. Pienempi paha voitti. Kaikeksi onneksi kotijoukkue koki vääryyttä tuomareiden taholta. Ihan okei futisilta.

Olipahan koko YLEn remmi varustettu ManU-laseilla tänään. Vastenmielisen puolueellista suorastaan. Ihme etteivät kyyneleitä tirauttaneet. Katkeransuloista.

Iloitsen toisen inhokkini jatkoonmenosta. Enpä olisi uskonut.
Kah, kaksi mitä parhainta sielunveljeäni: hienoja miehiä - ja varmasti kovia panemaan!

Ps. Brittifutiksen kirjoittamattomat säännöt eivät ilmeisesti olleet tuomarille tutut, kun tämä antoi ManU:lle vain viisi minuuttia lisäaikaa tasoitukseen perinteisen ~kympin sijaan. Ja sekös näytti vituttavan.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Hugo Chavez on kuollut, erään kirjoituskiellossa olevan HIFK-fanin toive on nyt toteutunut..
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nyt on Vanha Len paikan valinut. Nimittäin vodkaa tässä nautin Ylitorniossa...siis Ruotsin puolella (Övertorneå) ja tarkemin Risuddenissa (meniköhän oikein). Siskon luokse tulin eilen ja nyt ollaan kyllä suht hukassa kun ei oikein tiedä mitä tekisi. Kemiin voisi lähteä lumilinnaan. Eikös siellä sellainen ole ollut?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös