choose_life
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- -
Saatana kun yskittää (copyright: V. Huovinen) ja naurattaa. Mutta ei se mtn, jatkakaa:).
Ikävänkantaja kirjoitti:Työajallakin voi käydä paskalla
choose_life kirjoitti:Eh heh. Olet oikeassa ilmansuunnassa, mutta silti hakoteillä:). Sitä on tosin ollut liikkeellä jo pidempään.
Pierun verran koilliseen.Niin, pillu on samalla suunnalla kuin perse, josta tulee paskaa. Vain muutaman piirun sivussa.
Niin, pillu on samalla suunnalla kuin perse, josta tulee paskaa. Vain muutaman piirun sivussa.
Ja jos aikaa löytyy niin Jäänmurtaja Sammossa kannattaa myös piipahtaa.
Vai on tänään naistenpäivä? Eiköhän se pillu ole miesten mielessä muutenkin kuin vain tänään, joten ei sille erikseen omaa nimikkopäivää tarvitsisi olla.
Naistenpäivä on suunniteltu miehille, että voivat muistamisen lomassa kysellä kuulumisia ja lämmitellä wanhoja hoitoja.
"Ai, sä oot eronnut, ooksä ok?" Sitten hetki teetä ja sympatiaa, kunnes on aika piilottaa liha.
Kuinkahan moni palstalainenkin on pistänyt kaikille mahdollisille ehdokkaille
"Naisellista päivää, mitä kuuluu?" -viestin.
Mitäs se on kun mies toivotti mulle hyvää naisten päivää ja antoi vielä ruusun...?
Mitäs se on kun mies toivotti mulle hyvää naisten päivää ja antoi vielä ruusun...?
Nahkapokaalin sukupuoli on siis selvillä?Itse juhlien kohde ei ole mies ja on raskaana, joten hän ei tee ainakaan munasillaannoita enkeleitä. Munasarjoillaan näköjään kylläkin.
Nahkapokaalin sukupuoli on siis selvillä?
No mutta eikös kaikissa saduissa enkelit ole naispuolisia? Sitä tuossa saatoin haeskella..Eiköhän se sukupuoli ala jo ainakin sille sikiölle olla selvillä.
No mutta eikös kaikissa saduissa enkelit ole naispuolisia?.
No mutta eikös kaikissa saduissa enkelit ole naispuolisia? Sitä tuossa saatoin haeskella...
Andersonin vai Grimmin sadut? En kyllä muista, mutta jos raamattuun vittaat niin sehän on fantasiakirjallisuutta, eikä satuja suinkaan.Olin kyllä hajulla haustasi. Kuitenkin sitten muistin, että siinä kaikista isoimmassa satukirjassa seikkailee myös sellaisia enkeleitä, jotka ovat poikia.
Ai niin kuin Gabriel?
Joten kaikki toivo ei ole siis menetetty seksuaaliseen kanssakäymiseen naispuolisten enkelien kanssa. Eikä miespuolistenkaan, tosin tämä menisi sitten jo homojen hommaksi, ja sehän taitaa kirkon parissa aiheuttaa närää ellei kyseessä ole katolisen papin ja kirkassilmäisen kuoripojan kypsä ihmissuhde.Rub it with your own penis if you don't believe me
Golden walls of angel rectum feel like pure goat skin