Jääkoneenkuljettaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Susanna Pöykiö
Wikipedian väittämän mukaan Oulussa Lapinkankaan "kapunginosassa" eläisi mukamaste valkojäntäpeuroja. En usko.
Suomalaisilla oli huono suksi.
Onneksi vain yksi. Kenen jalassa se oli?Suomalaisilla oli huono suksi.
Onneksi vain yksi. Kenen jalassa se oli?
Tämä minuakin on mietityttänyt. Miksi sanotaan, että oli huono suksi tai oli jalalla huono jne...
Norjalaisilla ei ole muuten koskaan huonoja suksia, suomalaisilla aina.
Antti Raanta - liian hyvä sm-liigaan
Antti Raanta - liian hyvä sm-liigaan
KHL kutsuu ensi kaudella ?
Suoraan vaan NHL:ään vai onko Raantaa varattu änäriin? Jos on, niin mikä joukkue, milloin ja millä kierroksella? Joka tapauksessa Raanta pelaa väärässä liigassa.
No viisastellaan sitten lisää.Viisastelija... Ei paljoa auttanut mitä pikaisesti katsoin.
Vai että pitäisi joulukuussa kutsuntoihin mennä. Jopas se aika nyt on kulunut nopeasti.
Meillä ei porilaisten marssi reilu pari vuotta sitten soinut, mutta tämä SPOL-linjan esittelyvideo hoiti kyllä huumoriosuuden. Muuten oli kyllä helvetin tylsä päivä. Itse armeijaa kuvailisin koomisen sijasta tragikoomiseksi. Pieni, mutta tärkeä ero.Kutsunnat jäi mieleen lähinnä koomisena tilaisuutena. Porilaisten marssi soi ja ollaan muutenkin niin isammaallista että.. No, armeija onkin sitten vielä sitäkin huomattavasti koomisempi paikka. Että silleen.. Ajattele että (normaalitilanteessa) parin vuoden kuluttua olet jo intissä. Hajottaako?
Itse armeijaa kuvailisin koomisen sijasta tragikoomiseksi. Pieni, mutta tärkeä ero.
Boldaus lainauksen leikkauksessa oma.Meillä ei porilaisten marssi reilu pari vuotta sitten soinut, mutta
clipclipclip
Itse armeijaa kuvailisin koomisen sijasta tragikoomiseksi. Pieni, mutta tärkeä ero.
En tajunnut nyt alkuunkaan tämän jutun pointtia, mutta se ei menoa haittaa.Boldaus lainauksen leikkauksessa oma.
"Silloin kun minä olin armeijassa, ei..."
Kyllä se siitä vielä...En tajunnut nyt alkuunkaan tämän jutun pointtia, mutta se ei menoa haittaa.
Silloin kun minä olin armeijassa oli Tarja Halonen vielä presidentti ja Frontside Ollie kovin hitti. Ne oli hyviä aikoja ne. Aika rientää.