Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 341 992
  • 66 863

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Pidän hesarin Virpi Salmea ehkä koko Suomen ärsyttävimpänä ja itseään täynnä olevana kolumnistina, mutta silti luen tekstejään ainakin melkein joka viikko. Ja aina sieltä tulee sitä samaa tuubaa. Tekeekö se hänestä hyvän vai huonon toimittajan? Minä ainakin olen huono lukija.

Tällä viikolla Virpi kirjoitti lempiaiheestaan eli feminismistä ja vitutuksen puolelle meni taas. Kommenttiosio ainakin on totutun laadukas.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Toistaiseksi olen voinut kirjoittaa keskeytymättä (yksi OT-varoitus tuli reilut viisi vuotta sitten, ja 3v. sitten varoitus pitkien tekstien lainaamisesta kokonaan), ja siinä suhteessa jää scholl kakkoseksi lukuisten pelikieltojensa myötä.

Jatkoajan tapaan lähtisin kuitenkin ehkä vertailemaan tyylillä pelikiellot vs viestit. Toisinsanoen pisteet per peli. Kuinkas sitten käy?

Että silleen...
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Cocktailpiirakoita kera munavoin. Voi helveti kun on hyvää! 11kpl söin yhdeltä istumalta, sitten tuli stoppi.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Haluaisin vaihtaa nimimerkkiä täällä Jatkoajassa, mutta en tiedä minkä laittaisin. Nume on alunperin minun entisestä pelinumerostani johdettu, kun kirjoittelin monille foorumeille Number28- nimellä. Olen jalostanut siitä Numperin yms. Mutta Nume oli kyllä paska idea heti alusta asti. Ei tällä ole mitään annettavaa mihinkään.

En halunnut, että minua voisi kovin helposti yhdistää identiteettiini, mutta perkele onko sillä niin paljon väliä kuitenkaan? Muutamat ovat minulle tulleet sanomaan, että tiedän Jatkoaika-nimimerkkisi eli ei tästä ole ollut edes mitään hyötyä.

Jatkoaikaan muutes liittyy melkoista magiikkaa ainakin täällä kirjoittavien joukossa sekä jääkiekkoa seuraavien keskuudessa. Tästä tulee mieleen suljettu seura, johon on vaikea(?) päästä, mutta salaseuran jäsenetkään eivät tunne toisiaan. Edellä mainittuun viitaten on jotenkin aika ihmeellistä, että osa ihmisistä jotka eivät kirjoittele Jatkoaikaan ja varmasti aika harvoin tätä seuraavat niin silti heillä on tarve tulla lähestulkoon kuiskaamaan minun JA-nick minun korvaani, ettei muut kuule sitä. Ei vastaavaa ollut esim. moottoripyörä.org- sivustolla.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Talvi saapui ja maa on vitivalkoinen, tätä sitten seuraavat 5 kuukautta...

Olisikin. Vaihtoehtona on nimittäin se, että nyt on maa vitivalkoinen, mutta huomenna keskipäivän aikaan se on harmaan likaista loskapaskaa. Toki voisi olla vähän lumettomampi ja lauhempi talvi kuin pari taannoista megatalvea, mutta ennemmin pikkupakkasta, lunta ja riti-rati-rallaa-meininkiä kuin loskapaskan, rännän ja harmaan vitutuskaamoksen synkeää cocktailia.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mulle tuli mieleen, että on tehnyt rahoillaan ns. michaeljacksonit, mutta homma on vielä kesken ja vasta nenä on valmis. En sitte tiiä.

Jep, veikkaan, että homma on todellakin pahasti kesken.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
"A lifetime of training for just 10 seconds." - Jesse Owens (1913-1980), track-and-field athlete and Olympic gold metalist.

"You miss 100 percent of the shots you never take." - Wayne Gretzky (born 1961), former professional hockey player.

"Winning is habit. Unfortunately, so is losing." - Vince Lombardi (1913-1970), professional football coach

"The will to win is important, but the will to prepare is vital." - Joe Paterno (born 1926), college football coach

"Champions keep playing until they get it right." - Billie Jean King (born 1943), professional tennis player
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
"Time you enjoy wasting is not wasted time." - Bertrand Russell, philosopher and logician.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
"Ehkä otin, ehkä en, so not, kunhan hyppy kulkee." - Matti Nykänen, neljä olympiakultaa, yksi olympiahopea, viisi MM-kultaa, yksi MM-hopea, kolme MM-pronssia, neljä Maailmancupin voittoa, 46 osakilpailuvoittoa. Kaikkiaan : 5 olympiamitalia, 15 MM-kisamitalia, 22 SM-kisamitalia, yhteensä 42 mitalia.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Emme pyydä, vaan vaadimme tietokoneita pois vanhainkodista.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Taas vaihteeksi minulla on menossa punkkikuuri.
Meillä on menossa täinkarkotus. Paha rasti tuo ei onneksi ole. Hiuksiin ompelukoneöljyä muistuttavaa täituhoa 10 minuutiksi ja sen jälkeen huuhdellaan aine pois. Tarvittaessa toistetaan seuraavana päivänä jos vielä esiintyy täitä. Päähineet ja muutkin vaatteet sekä lakanavarustukset laitoimme lähes 90-asteiseen saunaan, jotta tekstiileihin jääneet täit potkaisisivat tyhjää.

Yksi lapsistamme oli saanut nähtävästi koulusta täitä. Täit juuttaat leviävät tuollaisissa paikoissa helposti, jos yhdelläkin oppilaalla sattuu olemaan täitä hiuskasvustossaan. Pian täitä on useammalla koulukaverilla, ja sitä rataa myös itse kunkin koulukkaan perheenjäsenet ovat täiden ulottuvilla.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päiväsauna voittaa iltasaunan ihan kevyesti.

Jep. Loma, perjantai ja illalla edessä IFK-Ässät ja perus safkat ja juomat päälle.

Kaverin kanssa heitettiin aamupäivällä salireissu, siitä saunaan ja pari kaljaa pahimpaan janoon. Aivan mahtava fiilis ja maistui sauna ja olut niin perkeleen hyvälle, vielä tuollainen kirkas ja talvisen näköinen ensilumen päivä niin sekin hämmensi oloa jotenkin hyvällä tavalla ulos katsellessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös