Taas vaihteeksi minulla on menossa punkkikuuri.
HIFK:n peli lähestyy joten kohta sohvalle ja aloitan samalla punkkukuurin.
Taas vaihteeksi minulla on menossa punkkikuuri.
Bundesliigassa pelaava Greuther Fürth pelaa kotiottelunsa Trolli-Arenassa.
Kaikki SM-liiga -vedot ihan reisille ja Ässätkin hävis. Tyhjä olo, niin sydämessä kuin kukkarossa. Sentäs yksi lisätunti tässä viikonlopussa. Saunaan häpeämään ja latautumaan.
Lottoarvonta kaiken muuttaa voi...
Mitä nyt taas? Tunkki -ketjussa on taas toimittu: yksi on vaihtanut talvirenkaat "emännän autoon" ja toinen "emon autoon". Mikä näitä vaivaa?
On myös huomioitava mahdollisuus, että asianomainen ystävällismielinen sielu on käynyt vaihtamassa ne nastat (tai kitkat) esimerkiksi tämän mustan ja synkän pariskunnan synkkään ja mustaan sähköautoon. (Linkki ohjaa kuvaan oletettavista mustan ja synkän emo-kansanosan edustajista.)Joku kirjoittaja taas on selvästi jotain muuta lajia ja on käynyt vaihtamassa renkaat kissa- tai koiraemon yms. autoon. Muuten nuo ilmaisut eivät ole selitettävissä eivätkä ymmärrettävissä.
On myös huomioitava mahdollisuus, että asianomainen ystävällismielinen sielu on käynyt vaihtamassa ne nastat (tai kitkat) esimerkiksi tämän mustan ja synkän pariskunnan synkkään ja mustaan sähköautoon. (Linkki ohjaa kuvaan oletettavista mustan ja synkän emo-kansanosan edustajista.)
Nauroin ihmisille jotka sekoilivat ja panikoivat tuon talviajan kanssa viikkoa etukäteen. No, heräsin tänään ja yllätys yllätys Lumia 900 ei olllut katsonut tarpeelliseksi vaihtaa aikaa automaattisesti. Onneksi on sunnuntai.
Kävin isomman tyttären kanssa ulkoilemassa. Katselin ohi kulkiessani kun ihmiset kävivät äänestyspaikalla. Ei ollut tungosta.Kävin äänestämässä.
Nauroin ihmisille jotka sekoilivat ja panikoivat tuon talviajan kanssa viikkoa etukäteen. No, heräsin tänään ja yllätys yllätys Lumia 900 ei olllut katsonut tarpeelliseksi vaihtaa aikaa automaattisesti. Onneksi on sunnuntai.
Nauran tälle. Oma, Nokia 5228, onnistui annetussa tehtävässään ja päivitti kellonajan itsekseen.
Näin nimenomaan, ja juuri tästä syystä viestin poistaminen oli välttämätöntä disinformaation leviämisen estämiseksi. Ei mulla kyllä ole Tilt-ohjelmankaan puhelinnumeroa. Prkl.Vaikka Ikävänkantaja poistitkin viestin, niin pakko todeta, ettei Pelkosen Jaana koskaan juontanut Hugo-ohjelmaa. Taru Valkeapää kylläkin ja Marika Saukkonen myös.