Taidetaan niitä yhtä monta kappaletta myydä myös Jokerifanien keskusteluun osallistumisesta kimpaantuneille HIFK-faneille. Minähän olen teidän kaikkien yläpuolella, sillä olen kommentoinut tapausta ainoastaan yhden objektiivisen viestin verran.Hiukan hymyilyttää kun mietin miten monta narrifanin äitiä suuttuu huomen aamulla pojilleen kun joutuvat ostamaan uuden näppäimistön tai läppärin kun entinen on kokenut kosteusvaurion kyynelistä jotka valuvat kun pojat kirjoittavat kommentteja HIFK-Kärpät ottelun tapahtumista.
Veskat vaan puuttuu.
Käänsin vastaavasti JHagin tekstistä boldaamani osuuden saksankielisellä oletuksella suomeksi Googlen kääntäjässä, ja mitä saimmekaan:Copypeistasin ja pyysin googlea kääntämään englannista suomeksi:
Suutari oli ojan edessä, se oli rakennettu kuluttaa aikaa lampun jalkaa. Yhtäkkiä vihollinen ampua kranaatti putosi hänen jalkoihinsa. Miten se vain, kranaatti ei räjähtänyt, mutta oli suutari.Suutari sanoi: sinä olet suutari, ja olen suutari. Jos et olisi suutari, minulla ei ole!
Pottakameli = Kannabis(Timo)TAkeskiarvoGibsonminä
FASlapsi = EnglanninjalkapalloliittoBassokitaraPiiSambovais=Saudi-ArabiaMercedesBenzOpintoviikkoKeinoälyRikki
Mites nämä jenkkiläisittäin Bill-nimeä käyttävät Williamit?Tony ja William ovat aika yleisiä miesten nimiä ympäri maailman. NHL:ssä ei kuitenkaan pelaa yhtään noita etunimiä kantavia pelaajia.
Mites nämä jenkkiläisittäin Bill-nimeä käyttävät Williamit?
Tony, Gary ja William ovat aika yleisiä miesten nimiä ympäri maailman. NHL:ssä ei kuitenkaan pelaa yhtään noita etunimiä kantavia pelaajia.
Joku lyhyt jakso varmaan, koska varauksissa on pakko olla tuon nimisiä pelaajia.