Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 351 958
  • 66 880

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huomenna edessä veljen tytön ristiäiset. Hieman jänskättää, mutta onneksi mulla on kuvaajan jobi niin voi keskittyä siihen pelkästään. Ja ne herkut siellä, nam.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Huomenna edessä veljen tytön ristiäiset. Hieman jänskättää, mutta onneksi mulla on kuvaajan jobi niin voi keskittyä siihen pelkästään. Ja ne herkut siellä, nam.

No en tiedä tuosta sitten. Olin taannoin veljen häissä kuvaajana ja minua ainakin etukäteen jännitti eniten juuri se että olin kuvaajana siellä. Pelkäsin että ihmiset katsoo vihaisesti jos pompin heidän edessään tai "edessään" siellä jne. Mutta onneksi myös morsiamen puolen suku on rentoa porukkaa, niin oli mukavaa olla kuvaajana ja sai joitakin hauskojakin kuvia tallennettua.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No en tiedä tuosta sitten. Olin taannoin veljen häissä kuvaajana ja minua ainakin etukäteen jännitti eniten juuri se että olin kuvaajana siellä. Pelkäsin että ihmiset katsoo vihaisesti jos pompin heidän edessään tai "edessään" siellä jne. Mutta onneksi myös morsiamen puolen suku on rentoa porukkaa, niin oli mukavaa olla kuvaajana ja sai joitakin hauskojakin kuvia tallennettua.

Niin no itse olen videokuvaamassa siellä eli otan talteen koko kökkäjäisen. Muut kuten sisko, ottaa sitten niitä valokuvia. Tuo videokuvaaminen on sinällään helpompaa kun ei tarvitse liikkua juuri minnekään ja hyvällä zoomilla saa asiat lähelle.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pitäisi kirjoittaa yhdelle palstan selkärangattomalle märisijälle vastine, jossa osoittaisin hänen valehdelleen mutta kun en minä jaksa. Menisi varmaan ainakin 10 minuuttia kaivaa hänen märinänsä ja valehtelunsa ja sitten vielä pitäisi kirjoittaa. Puolikin tuntia siihen saattaisi kokonaisuudessaan mennä. Pitäisi linkitellä ja pitäisi lainata, kirjoittaa väleihin. Monena päivänä olen ajatellut, joutohetkinäni, että ryhtyisin toimeen vaan kun ei vaan kiinnosta eikä jaksa, vaikka hänen valehtelunsa sinänsä onkin ikävää. Ne muutamat, joilla on väliä, ovat nähneet mitä on sanottu, ja miten on menty, joten se riittää minulle.

Ehkä näin suuri välinpitämättömyys typeryksiä kohtaan on sitä ihmisenä kasvamista. Saa mutapainia ihan itsekseen.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Pitäisikö itkeä vai nauraa -ketjussa on meneillään Sampio vs. TQoFE osa X. Virittäytykää taajuudella ja varatkaa pientä napostelemista siihen koneen ääreen.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Pitäisikö itkeä vai nauraa -ketjussa on meneillään Sampio vs. TQoFE osa X. Virittäytykää taajuudella ja varatkaa pientä napostelemista siihen koneen ääreen.

Show peruttu. Ottakaahan popcornit pois mikrosta ja laittakaa dipit takaisin kylmään. Olen pahoillani.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Toivottavasti Tirkkosen Pekalla on pelisilmää peluuttaa pakkiparina kaksikkoa
Savilahti-Nagander-Demén Willaume.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Kahen litran oohoocee turbo kolmosenkautta nelosenpuhaltimella sierra jättää sen.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Ylen jalkapallostudiossa ihastellaan kun miljonäärit viitsivät prässätä ja tehdä jalkatyötä. Meikäläistä ihmetyttäisi enemmänkin se jos miljoonia tienaavat ammattilaisjalkapalloilijat eivät tekisi mitään palkkansa eteen, mutta hei thats just me!
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Ei vituta aamulla läheskään yhtä paljon vääntäytyä duuniin, kun on saanut illalla ja aamulla hyvää seksiä.

Että hyvää huomenta vaan kaikille.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ei vituta aamulla läheskään yhtä paljon vääntäytyä duuniin, kun on saanut illalla ja aamulla hyvää seksiä.

Kumpaa kättä käytit vai vaihtelitko? :)
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Kumpaa kättä käytit vai vaihtelitko? :)

Jaa, sulla rajoittuu seksi omien käsien kanssa leikkimiseen. Mulla oli kyllä nainen messissä, ja muita ulokkeita tuli enimmäkseen käytettyä. Mutta ei niitä käsiä selänkään takana kannata pitää, ihan näin vinkkinä, sit kun joskus pillun makuun pääset ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös