Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 338 441
  • 66 856

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jonkin median mukaan kisailijat ovat jo kärsineet kovista stressioireista ja unettomista öistä.
Juuri tällaisen takia on aivan käsittämätöntä, että tositelkkua lapsien kanssa tehdään sekä se, että joku tuollaiseen muksunsa päästää. Menee samaan kastiin kuin kentän tai kaukalon laidalla kiroilu muksun suoritusten perään.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Juuri tällaisen takia on aivan käsittämätöntä, että tositelkkua lapsien kanssa tehdään sekä se, että joku tuollaiseen muksunsa päästää. Menee samaan kastiin kuin kentän tai kaukalon laidalla kiroilu muksun suoritusten perään.

Aika vaatimattomalta tuo touhu vaikuttaa Jenkkien kisoihin verrattuna. Erityisesti tavauskilpailut, lasten kauneuskilpailut ja vaikkapa koulujen väliset kilpailut ovat niin raadollista peliä, etten yhtään ihmettele sitä masennuslääkkeiden määrää, joita nuo skidit aikuisiksi vartuttuaan kurkustaan alas nielevät.

Suomen kaltaisessa kohtalaisen sivistyneessä maassa toki tuollainen lasten oma Master Chef-kisa tuntuu aika kovalta. Ne odotukset, joita lapsilta kotona pahimmillaan reilusti ennen kouluikää, vaaditaan, voivat pahimmillaan tuhota koko elämän. Ja vielä kun television kautta koko suku ja yhteisö pääsee ihmettelemään, kuinka vaikka joku pikku-Ilmari epäonnistuu niinkin yksinkertaisessa asiassa kuin munakkaan paistamisessa.

Italian maajoukkueen käydessä Suomessa muutama vuosi takaperin pääsin aitiopaikalta todistamaan isien ja poikien vuorovaikutusta kentänlaidalla. Isit huutaa vittua ja pojat (alle 9-vuotiaita) seuraavat perässä.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Kävi tänään matsissa omituisesti ja yksi erätauko pääsi livahtamaan ohi täysin huomaamatta. Viimeinen muistikuva on toisen erän loppu ja seuraavaksi havahduin kun joukkueet tulivat takaisin jäälle. Ei mitään hajua mitä siinä välissä on tapahtunut. Toivottavasti ei ollut suu auki.

Jos joku tätä tapahtumaa livenä todisti, niin se omituinen jokerifani ei sitten ollut päästään ainakaan hirveän vajaa, vaan ainoastaan krapulassa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kuinkahan monta presstilaisuutta Julian Assange aikoo järjestää tuolta partsilta? Tilaa tuntui olevan suurin piirtein saman verran kuin Smartissa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Juuri tällaisen takia on aivan käsittämätöntä, että tositelkkua lapsien kanssa tehdään sekä se, että joku tuollaiseen muksunsa päästää. Menee samaan kastiin kuin kentän tai kaukalon laidalla kiroilu muksun suoritusten perään.

Katselin eilen tuon Junior Master Chefin ja pitää myöntää, että pirun reippaita junnuja oli liikkeellä. Ottivat kisan haltuun jopa paremmin kuin aikuiset ja hävinneet taputtivat hymysuin.

Mielestäsi on aivan käsittämätöntä tällainen...juuri näin. Siis todellakin positiivisessa mielessä. Pitäiskö meidän aikuisten ottaa oppia nuorista?

Katsoitko jakson? Eikä todellakaan mene jonnekin kentän laidalle tämä formaatti kuten asiantuntevasti väitit.

Meikäläisellä oli tiettyjä pelkoja mutta ei ole enää. Nuoriso-osasto rulettaa ja osaa jumalauta tehdä ruokaa. Oliko hakijoita ollut alunperin jotain 1000+?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Jollakin on tänään huono päivä.
Mitähän tästä vielä seuraa?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jossain vaiheessa duunin yläkertaan on ilmaantunut naaraspuoleinen ihminen, jolla on hyvät tissit. Joskus olen häneen törmännyt tuossa kadulla, mutta en koe olevani hänen etsimäänsä miestyyppiä. Koirakin tuolla nuorella emännällä on, sellainen perhoskoiran tapainen, mutta paljon ärsyttävämpi. Tuntuu toisinaan jotenkin omituiselta nähdä tuon kyseisen naisen tulevan hymyillen töihin, koska ei minua ainakaan ilahduta töihin tulo. Kaipa se on osa hänen persoonaansa.

Onhan sillä ihan kiva naama (likalla, ei koiralla), mutta ainakin toistaiseksi olen kiinnittänyt muuhun huomioni.
 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Jossain vaiheessa duunin yläkertaan on ilmaantunut naaraspuoleinen ihminen, jolla on hyvät tissit. Joskus olen häneen törmännyt tuossa kadulla, mutta en koe olevani hänen etsimäänsä miestyyppiä. Koirakin tuolla nuorella emännällä on, sellainen perhoskoiran tapainen, mutta paljon ärsyttävämpi. Tuntuu toisinaan jotenkin omituiselta nähdä tuon kyseisen naisen tulevan hymyillen töihin, koska ei minua ainakaan ilahduta töihin tulo. Kaipa se on osa hänen persoonaansa.

Onhan sillä ihan kiva naama (likalla, ei koiralla), mutta ainakin toistaiseksi olen kiinnittänyt muuhun huomioni.

Perkele että sulla tuntuu olevan hyvällä sijainnilla työpaikka, silmänruokaa tuntuu olevan riittävästi. Vaihdoin duunipaikkaa maaliskuussa, olipahan ilo huomata minkälaisia neitokaisia ja rouvia uudessa firmassa sipsuttaa. Jotenkin vaan tuntuu että välillä sitä rakastelisi heidän kaikkien kanssa, kunhan jonkunlainen pulssi löytyy. Varsinkin tilassa jossa on saatananmoinen krapula.
 

Crazy Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins & Winnipeg Jets
Jäin auton alle pyöräillessä suojatien yli. Vasen pohje on kuin kummolan masu ja liikkuminen kuin miettinen luistimilla. Ei mulla muuta. Suosittelen kokeilemaan :)
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oletko oikeasti niin vajakki, ettet osaa googlea käyttää? Minäpä opetan. Kirjoitat osoiteriville google.fi tai Google. Sitten sinulle avautuu Googlen hakusivu. Kirjoitat siihen hakukenttään Iina Kuustonen. Ja tuo mullistavan ja aikaa vievän operaation jälkeen olet jo ns. asian ytimessä. Siinä sitten vaikka klikkailet (yksi klik riittää huom!) vaikka ensimmäisen sivun mitä Googlen hakukone sulle tarjoaa. Tämän jälkeen voi alkaa vaikka runkata, mutta muista ottaa kaikki housut ensin pois. Lopun voi kaikki arvata. Mälli lentää jne.

Älä opeta isääsi naimaan. En tosin (onnekseni!) ole isäsi, mutta nokkelana Googelen käyttäjänä ottanet selvää sanonnan tarkoituksesta. Tekstiesi sävy ja henkilökohtaisuuksiin meneminen kertoo paljon sinusta. Voit solvata minua niin paljon kuin huvittaa, en ole siitä moksiskaan. Toivottavasti helpottaa tuskaasi. Ja jos vedät esiin läppäkortin, niin ei toimi tällä kertaa.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Älä opeta isääsi naimaan. En tosin (onnekseni!) ole isäsi, mutta nokkelana Googelen käyttäjänä ottanet selvää sanonnan tarkoituksesta. Tekstiesi sävy ja henkilökohtaisuuksiin meneminen kertoo paljon sinusta. Voit solvata minua niin paljon kuin huvittaa, en ole siitä moksiskaan. Toivottavasti helpottaa tuskaasi. Ja jos vedät esiin läppäkortin, niin ei toimi tällä kertaa.

No joo, tullut taas viime yönä melkoista paskaa kirjoitettua, syitä voi vain arvailla. Sorry siitä, ei mitään sua vastaan kamik!

__________

Millähän konstilla saisi tämän unirytmin käännettyä edes vähän järkevämmäksi. Tulee yöt kukuttua, joskus 02-03 välillä nukkumaan ja tulee sitten pitkälle päivään koisittua. Tosin aina olen ollut pitkäuninen, aamuherätykset melkoista myrkkyä. Niin ei tämä mikään uusi juttu mulle ole.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tilasin äsken paikallisesta pizzeriasta kebab ranskalaisilla kotiinkuljetuksella. 11 euroa ottivat hintaa, 6,50 euroa olisi ollut jos olisin viitsinyt kävellä tuon n. 400 metrin matkan. Kalliit metrit.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Tilasin äsken paikallisesta pizzeriasta kebab ranskalaisilla kotiinkuljetuksella. 11 euroa ottivat hintaa, 6,50 euroa olisi ollut jos olisin viitsinyt kävellä tuon n. 400 metrin matkan. Kalliit metrit.

Höh se ählämi kävi varmaan samalla reissulla hakemassa jostain kilsan päästä koko viikon tomaatit.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tulipahan ensi kertaa koettua, että sairaalassa tarjoillaan olkapääleikkauksen jälkeen kahvin kanssa konjakkia.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ole nainen internetissä: vastaanota vastauksia ja yksityisviestejä noin 500 prosenttia miestä enemmän.
 

rytky

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers
Nykäsen Matti ratkesi juomaan kahden vuoden tauon jälkeen. Susannakin jätti.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ole nainen internetissä: vastaanota vastauksia ja yksityisviestejä noin 500 prosenttia miestä enemmän.

... joista osa on kiukkuisten vaimojen viestejä. Tuossa taannoin vaihdoin erään tutun kanssa muutaman sanan täysin toverillisessa hengessä ja vailla mitään taka-ajatuksia, niin eikös seuraavaksi tullut miehen vaimolta viestiä, että "jätä mun ukko rauhaan!".

Vastasin herttaiseen tyyliini seuraavasti: "Jos sinä olet niin epävarma, että saat kohtauksen jos miehesi juttelee jonkun kanssa, se on sinun ongelmasi. Ei minun."
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jotenkin tuntuu aina koomiselta, kun mediassa kerrotaan, kuinka Jutta Urpilainen tai joku muu naispoliitikko jyrähti. Millainen ääni Jutasta lähtee, kun hän jyrähtää?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös