Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 584 267
  • 68 207

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä haluaisin lähettää terveisiä kaikille tutuille jotka on kuulolla, tai siis näkee tän..

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kaksi surkeinta naisartistia esiintyy samaan aikaan Stadissa ja joka luukusta tulee kyselyä, että kumpaa menet katsomaan. En vittu kumpaakaan.
Toinen ei osaa laulaa, näytellä eikä edes käyttäytyä ja paljastelee kulahtanutta ruumistaan kaiken aikaa ja toisen ääni muistuttaa todella pahasti rätisevän epävireisen viulun ja tuhannen tapettavan kissan sekoitusta. Lisäyksenä tähän vielä todella epämiellyttävä ulkonäkö.

Kuuntelisin mieluummin vaikka Stigia ja se kertoo paljon se.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
-- ja toisen ääni muistuttaa todella pahasti rätisevän epävireisen viulun ja tuhannen tapettavan kissan sekoitusta. Lisäyksenä tähän vielä todella epämiellyttävä ulkonäkö.

Oikein! Björk on hirveää paskaa, ja hänestä puhuttaessa muuten kulunut sana yliarvostettu sattuu paikalleen.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Oikein! Björk on hirveää paskaa, ja hänestä puhuttaessa muuten kulunut sana yliarvostettu sattuu paikalleen.
Hehe, kuin Yoko Ono. Molemmilla yhtä paljon annettavaa länsimaiselle populaarimusiikille, tai yhtä vähän. Sitä lähinnä ihmettelen että missä on Björkin Lennon, siis kukkakeppi jota mm. palkokasvit osaavat kernaasti hyödyntää matkallaan kohti valoa.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Aha, I am fuckin' in the street. Aha, I am fuckin' in the street. Aha, I am fuckin' in the street...

Pitikin katsella hetkenkin niitä olympialaisten päättäjäisiä. Tuo sama renkutus soi päässä yhtäjaksoisesti, sama lause toistuu koko ajan. Ja se aneeminen musiikki siinä. Voin jo kuvitella kun aamulla herätessäni tuo sama hoilotus vain soi ja soi...

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Jokseenkin outo fiilis, kun telkkarista ei tulekaan enää olympialaisia. Millähän sitä saa taas ajan kulumaan...

Pitäisköhän kattoa yle areenasta kisat uudestaan?

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
En tiedä eikä kiinnosta mitä telkkarista tulee. Tekstitv:n näkee näppärästi koneelta, etenkin kun kaukosäädin on rikki. Telkkari on turha kunnes alkaa tulla taas esimerkiksi jääkiekkoa tai salkkarit. Uusinnoista en välitä, saa nähdä välittääkö noista uusistakaan jaksoista.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyväskylässä me nyt liikutaan, alwahla.

Ääh, liian kaukana näistä minun ympyröistäni. Metsästysonnea vaan sinne!

Ihmetyttää lukea joidenkin ihmisten kommentteja sekä täällä että Facebookissa että lehdissä, joissa kehutaan Madonnan ääntä ja sanotaan sen olevan erittäin kaunis. Ei sen äänen kuuleminen ainakaan minun mieltäni paranna ja korviani hivele.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä eikä kiinnosta mitä telkkarista tulee. Tekstitv:n näkee näppärästi koneelta, etenkin kun kaukosäädin on rikki. Telkkari on turha kunnes alkaa tulla taas esimerkiksi jääkiekkoa tai salkkarit. Uusinnoista en välitä, saa nähdä välittääkö noista uusistakaan jaksoista.

Sama juttu, sen tietää että futissarjat alkaa hiljalleen Canalilta ja niitä katselee, muuten ei tule edes tv-ohjelmaa selailtua päivätasolla eikä kyllä tule yleensä muutenkaan. Onhan se töllötn tuossa usein illalla päällä mutta ei sieltä oikeastaan yhtään mitään katseltua tule.

Pieniä pätkiä sieltä täältä uutisineen ja urheiluruutuineen, muuten hieman hiljaisempaa kun viime viikot kun oli taustalla sentään koko ajan jotain olympiaurheilua.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitähän otusta tuo yläkerran kaveri panee. Ei kuulu kuin sängyn natina. Pumpattava lehmäkin kuulemma ammuu kiitokseksi jokaisen työnnön jälkeen.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarjassa "hyvin säilyneitä naisia" on tällä kertaa vuorossa Sanna Majuri, joka näyttää 20-vuotiaalta, mutta onkin nelikymppinen. Vaikka kierrätyskeskuksesta löytyykin naiskauneudelle omistettu ketju, katson tämän viestin sopivan paremmin tähän ketjuun.

Ja tässä linkki Iltiksen juttuun. Ei tarvitse lukea koko juttua, pelkkä kuvan katsominen riittää.

Viimeksi muokattu:

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Laskin eilen tylsyydessäni kaikki DVD:t, Boxit & Blu-Rayt mitä hyllyistä löytyy. Tulos on tässä:

DVD-leffat: 212 (huomioitu tulevat)

Boxit: 6

Blu-Ray: 11

Kauhu on suosikkigenre ja niitä löytyy yht.: 45kpl. Aika vähän kuitenkin kun huomioi, että olen kauhusta tykännyt jo pennusta saakka, niin sikäli aika vähän tullut ostettua kauhua.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
DVD-leffat: 212 (huomioitu tulevat)

Aika mittava kokoelma. Minulla ei ole vielä yhtäkään DVD-leffaa. VHS-leffoja on kolme tai neljä, mutta niitä on vaikea katsella, kun nauhuri hävisi telkan kanssa samoihin aikoihin kolmisen vuotta sitten.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika mittava kokoelma. Minulla ei ole vielä yhtäkään DVD-leffaa. VHS-leffoja on kolme tai neljä, mutta niitä on vaikea katsella, kun nauhuri hävisi telkan kanssa samoihin aikoihin kolmisen vuotta sitten.

No joo, aika äkkiähän tuo on kasvanut nuihin mittoihin. Mutta ei tuo ole vielä mitään verrattuna tuolla "Viimeisin DVD-ostoksesi" -ketjun antiin, jossa muutamat kanssakäyttäjät kertoivat omista kokoelmistaan. Taisi olla useita satoja parhailla.

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK

Mitä vielä, 90-luvulla löytyi itseltä 200 sataa VHS-kasettia missä suurimmassa osassa LP-nauhoitettu 4 leffaa per kasetti. Broidilla toinen mokoma. Silloin oli mistä valita.

Nyt tulee ostettua enää DVD:lle tv-sarjoja, kaikki muu tulee tv:stä sopivin aikavälein, hyviä leffoja Teemalta käytännössä katsoen joka päivä jne..

_

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eilen taidettiin nähdä kunnolla näitä es-jonneja ja vittumarkoja, kun samaan aikaan yle1-kanavalta tuli ohjelma erityisluokan oppilaista ja kakkoselta kakola-sarja. Olipa muuten pari uskomattoman rasittavaa tapausta joukossa...

Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Naiset! Herätään hyvällä tuulella. Sitten alkaa se perus urheiluvitsailu, joka muuttuu nopeasti provosoinniksi ja vittuiluksi. Minä nielen sen paskan, koska muuton takia ei ole aikaa eikä halua riidellä, niin sitten mökötetään.

Käsittämätöntä, miten järkevästi ajattelemalla ja provosoitumatta itsestä tulee se bad guy. Todennäköisesti odottelee anteeksipyyntöjä, mutta mitäpä minä anteeksi pyytelemään. Mököttäköön...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy