Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 332 781
  • 66 849

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Sä olet alwahla kyllä maailman huonoin aseksuaali.

Myönnän, että viimeisten kuukausien aikana olen alkanut tuntea sellaisia tunteita ja tuntemuksia, että aseksuaalisuuteni taitaa olla niin kuin joku fiksumpi sanoisi "so last season".
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Wayne pääsi maalipaikkaan, mutta ratkaisevalla hetkellä tukka meni silmille.
Minkä Wayne maksoi plastiikkakirurgilleen?
Siirtokorvauksen.

Miten Wayne kommentoi ManU:n 0-4-tappiota?
"Turpaan tuli niin että tukka lähti."

Muut pukee pelisukan, Wayne pelitukan.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Hän on syntyvä viimeistään 2020-luvulla. Nimittäin ensimmäinen suomalainen homoavioerolapsi. Kun homot ovat saaneet oikeuden avioliittoon, on heillä myös oikeus avioeroon. Ja sitähän oikeutta käytetään, sillä homonkin puoliso voi kärsiä onnellisuusvajeesta.
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
On muuten satanut alkuloman aikana joka päivä. Ei vielä vitutusketjun kamaa, koska ei kukaan pakota olemaan pihalla ja aika on kulunut tähän mennessä sisälläkin oleskellen. Mutta jos tilanteeseen ei tule muutosta niin voi jossain vaiheessa ruveta jo vituttamaankin.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Sivu päiväkirjastani

Uuh. Kirjastontädillä on pillu, kaupantädillä on pillu, kahvilantädillä on pillu, tarhantädillä on pillu, opettajatädillä on pillu, ministeritädillä on pillu, lossivahtitädillä on pillu, tradenomitädillä on pillu, meteorologitädillä on pillu, lentopalloilijatädillä on pillu, lentoemäntätädillä on pillu, psykiatritädillä on pillu, koirapuistontädillä on pillu, naapurintädillä on pillu, fitnessmallitädillä on pillu, aikuisviihdeleffatädillä on pillu, ornitologitädillä on pillu, tulosruututädillä on pillu, baarimikkotädillä on pillu, stripparitädillä on pillu, mestitsitädillä on pillu, taksikuskitädillä on pillu, postinjakajatädillä on pillu, jäätelökioskitädillä on pillu, musavideotädillä on pillu, pankkivirkailijatädillä on pillu, majakanvartijatädillä on pillu, kyborgitädillä on pillu.

Ja minulla, raukalla, on vain yksi muna.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
No ohan sulla ton munan lisäksi myös helvetin tyhmät jutut.
Epäilemättä totta. Edellä lainaamasi viestin ajatuksena oli kuitenkin esittää täysin tarkoituksellisesti helvetin tyhmään muotoon kirjoitettu ironinen kuvaus tämän ketjun viimeaikaisesta kehityssuunnasta sekä ikuisuuspuheenaiheesta - ja ehkä myös puheenvuoro nykyistä maailmanmenoa vastaan laajemmassakin mittakaavassa. Pahoittelen, mikäli em. ajatus ei noussut viestistä riittävällä tavalla esiin.

Tiedoksi siis vielä kerran, että kyseinen minipakina ei edusta millään tavalla omia, todellisia mielipiteitäni. Päinvastoin; arvostan naisia yli kaiken ja olen onnellisesti naimisissa. Mielestäni on vain äärimmäisen surullista ja valitettavaa, että toiset näkevät kauniimman sukupuolen edustajat - tai mitkä tahansa elolliset olennot - objekteina. Koen nimittäin itse, että se on täysin kestämätön ajattelutapa.
 
Viimeksi muokattu:

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Epäilemättä totta. Edellä lainaamasi viestin oli kuitenkin tarkoitus olla vain helvetin tyhmään muotoon kirjoitettu ironinen kuvaus tämän ketjun viimeaikaisesta kehityssuunnasta sekä ikuisuuspuheenaiheesta - ja ehkä myös puheenvuoro nykyistä maailmanmenoa vastaan laajemmassakin mittakaavassa.

Okei, no sittenhän se oli ihan paikallaan. Ja mun oli vaan pakko vittuilla, joskus vaan tekee mieli. (Ja viittasin vaan tuohon viestiin enkä kirjoitushistoriaasi)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiedoksi siis vielä kerran, että kyseinen minipakina ei edusta millään tavalla omia, todellisia mielipiteitäni. Päinvastoin; arvostan naisia yli kaiken ja olen onnellisesti naimisissa. Mielestäni on vain äärimmäisen surullista ja valitettavaa, että toiset näkevät kauniimman sukupuolen edustajat - tai mitkä tahansa elolliset olennot - objekteina. Koen nimittäin itse, että se on täysin kestämätön ajattelutapa.
Tätä huumoria täällä vaan piisaa, hih & heh.

Eräs nainen antoi mulle. Kirjan. Päiväkirjan. Tyhjän sellaisen. Vaikutan kuulemma sellaiselta, joka voisi tai haluaisi (jonka kannattaisi) pitää päiväkirjaa. Yritin kyllä. Mutta kun omaan päiväkirjaan yritti kirjoittaa totuuksia, niin alkoi tehdä pahaa. Viitti paskaakaan jauhaa. Siis sinne kirjaan. Muuten kyllä. Voittajafiilis. No mut hei, Lennu jatkaa Oilersissa!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiedoksi siis vielä kerran, että kyseinen minipakina ei edusta millään tavalla omia, todellisia mielipiteitäni.
Eli sinun todellisen mielipiteesi mukaan kirjastontädillä, kaupantädillä, lentoemäntätädillä ja muilla mainitsemillasi tädeillä ei ole pillua?

Nuo ne vasta erikoisia tätejä ovat, pilluttomat kummajaiset saatana.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Ralli, formulat ja jalkkista. Taidan olla kotona koko juhannuksen. Tuntuu muutenkin ettei ole oikein tuosta viime viikonlopusta vieläkään täysin palautunut.
 

d2uce

Jäsen
Eviliä kaipaaville vinkkinä, että kannattaa katsoa josko esim. tämä sattuisi jostain kirpparilta löytymään.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ralli, formulat ja jalkkista. Taidan olla kotona koko juhannuksen.

Sama homma. Huomenna käyn pikaisesti mökillä tervehtimässä siskoja ja vanhempia, mutta taidan kyllä palata takaisin Jyväskylään jo illalla. Suunnitteilla tosin oli alunperinkin, että käyn vain moikkaamassa sukulaisia, mutta mitä lähemmäs juhannus tulee, niin sitä enemmän tuo päätös vain vahvistuu. Saapa ainakin rauhassa saunoa ja katsoa formulat ilman kiirettä mihinkään, kun on jo hyvissä ajoin takaisin kotona.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös