palle fontän
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- RDS
Wayne pääsi maalipaikkaan, mutta ratkaisevalla hetkellä tukka meni silmille.
Minkä Wayne maksoi plastiikkakirurgilleen?Wayne pääsi maalipaikkaan, mutta ratkaisevalla hetkellä tukka meni silmille.
Hitto eilen illalla tuli kännipäissään tarjottua kierroksia koko baarille.
Mielessäni pyörii yhä Bemarin respan nätti flikka ja hänen vielä nätimpi rintamus. Voi rähmä.
Kun menen pian Kreetalle niin voin tehdä sinulle pientä scouttausta paikallisista kassaneideistä :-)
Ja minulla, raukalla, on vain yksi muna.
Epäilemättä totta. Edellä lainaamasi viestin ajatuksena oli kuitenkin esittää täysin tarkoituksellisesti helvetin tyhmään muotoon kirjoitettu ironinen kuvaus tämän ketjun viimeaikaisesta kehityssuunnasta sekä ikuisuuspuheenaiheesta - ja ehkä myös puheenvuoro nykyistä maailmanmenoa vastaan laajemmassakin mittakaavassa. Pahoittelen, mikäli em. ajatus ei noussut viestistä riittävällä tavalla esiin.No ohan sulla ton munan lisäksi myös helvetin tyhmät jutut.
Epäilemättä totta. Edellä lainaamasi viestin oli kuitenkin tarkoitus olla vain helvetin tyhmään muotoon kirjoitettu ironinen kuvaus tämän ketjun viimeaikaisesta kehityssuunnasta sekä ikuisuuspuheenaiheesta - ja ehkä myös puheenvuoro nykyistä maailmanmenoa vastaan laajemmassakin mittakaavassa.
Tätä huumoria täällä vaan piisaa, hih & heh.Tiedoksi siis vielä kerran, että kyseinen minipakina ei edusta millään tavalla omia, todellisia mielipiteitäni. Päinvastoin; arvostan naisia yli kaiken ja olen onnellisesti naimisissa. Mielestäni on vain äärimmäisen surullista ja valitettavaa, että toiset näkevät kauniimman sukupuolen edustajat - tai mitkä tahansa elolliset olennot - objekteina. Koen nimittäin itse, että se on täysin kestämätön ajattelutapa.
Eli sinun todellisen mielipiteesi mukaan kirjastontädillä, kaupantädillä, lentoemäntätädillä ja muilla mainitsemillasi tädeillä ei ole pillua?Tiedoksi siis vielä kerran, että kyseinen minipakina ei edusta millään tavalla omia, todellisia mielipiteitäni.
Schollin ja Evilin kirjoituksia on ikävä.
Ralli, formulat ja jalkkista. Taidan olla kotona koko juhannuksen.
Ja ainakaan toinen ei aio koskaan enää palata jakamaan viisauttaan jatkoajan keskustelupalstalle, harmillisempi homma.