Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 322 780
  • 66 819

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Hitto, näin ihmeellistä unta. Siinä HIFK hävisi Jokereille puolivälierät suoraan neljässä ottelussa, voitteko kuvitella? Ja vieläpä hävisi kuin lammas leijonalle, ihan ilman taistelua. Se hyvä, systemaattinen ja tuloksekas pelitapa, jota nähtiin vielä runkosarjan lopussa, oli onnistuttu kadottamaan ihan kokonaan. Eikös ollutkin hassu uni? Kyllä helpotti kun heräsin ja tajusin, ettei tuollaista voi oikeasti tapahtua...

Itse taas näin unta, jossa Jokerit samaten vei sarjan suoraan neljässä pelissä. Pääasiallinen syy tähän ei kuitenkaan ollut IFK:n saamattomuus, vaan täydellisesti scoutattu IFK:n pelitapa, jossa Jokerit tyrehdytti IFK:n ristikulmakiekon pudottamalla toisen pakin jo valmiiksi hakemaan kiekkoa ja paineen purkamista omasta kulmasta oli selvästi harjoiteltu viikon ajan. Hassu uni tämäkin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Töllössä pyörivä Berocca-mainos, jossa kaksi karvaisenpaskaista tukkijätkää "jorailee" tukin päällä, on ihan perkeleen gay.
 
Viimeksi muokattu:

badgeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Detroit Red Wings
Olen tässä miettinyt pitäisi minun alkaa kirjotella enemmänkin Jatkoaikaan, mutta tulos tulisi todennäköisesti vaan olemaan se, että nickini mainittaisiin yhtenään tuolla "Vähiten arvostamasi nimimerkit"-ketjussa.
 

rroni18

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, jalkapallo ja muu huippu-urheilu
En osaa mennä nukkumaan aikaisin, vaikka niin joka aamu päätän.
 

Ralph

Jäsen
Netin syövereistä löytyi jännä sivusto, joka antaa seuraavaa faktaa viime viikostamme:

Top authors during last week:

1. Axbor Nocturne 274
2. Zeta03 210
3. Johannes 185
4. JHag 185
5. -OO- 177
6. GaDa 157
7. Jymäkkä 154
8. teude 146
9. Blackie 143
10. Steegil 140

Ja minäkö kirjoitan vitusti liikaa? Haukkukaa top-5 ensin, sitten tulkaa minun luokseni.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Netin syövereistä löytyi jännä sivusto, joka antaa seuraavaa faktaa viime viikostamme:



Ja minäkö kirjoitan vitusti liikaa? Haukkukaa top-5 ensin, sitten tulkaa minun luokseni.

Joillakin taitaa olla liian paljon vapaata aikaa käytössään. Edellinen lause oli tarkoitettu vitsiksi.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ymmärsinkö oikein, jatkis on koko maailman 624. suosituin keskustelupalsta?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ymmärsinkö oikein, jatkis on koko maailman 624. suosituin keskustelupalsta?

Ainakin 624. suosituin palsta, jota tuo sivu tutkii.

Kärkisijoille on vielä matkaa, ja kaiken maailman outoja aakkosia niissä käytetään, kuten Boardreaderin top10-listaus kertoo.

Sääli, ettei tuota saa sortattua kansallisuuksien mukaan.

Jos jollain on liikaa vapaa-aikaa (ja monellahan on), niin se joku voisi läpikäydä tuota top-listaa alaspäin ja listata numerojärjestyksessä kaikki sieltä löytyvät suomalaiset keskustelupalstat. Kiinnostaisi tietää, mitkä ovat Suomen suosituimmat foorumit ja missä järjestyksessä. Varmaan jotkut Suomi24:set ovat suht kärjessä, mutta aihepiiriltään rajattujen (tässä tapauksessa pääosin jääkiekko) palstojen kohdalla Jatkis on varmaan melko korkealla.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ymmärsinkö oikein, jatkis on koko maailman 624. suosituin keskustelupalsta?

Sivulta selviää ainakin se, että Kierrätyskeskuksessa on eniten viestejä, jopa enemmän kuin varsinaisessa Vapaassa keskustelussa. Se ei ole mielestäni ihme, sillä Kierrätyskeskuksessa ovat parhaat aiheet ja paras kielenkäyttö.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja minäkö kirjoitan vitusti liikaa? Haukkukaa top-5 ensin, sitten tulkaa minun luokseni.

Puhut (kirjoitat) paljon, muttet sano mitään (<- ihan lievä kärjistys). TOP-5 kirjoittaa yleensä asiaa.

Saako tuolta näkyviin muuta kuin top-10 kirjoittajat?
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
TOP-5 kirjoittaa yleensä asiaa.

Ei pidä paikkaansa. Väittäisin että tuon listan ykkösen Axbor Nocturnen ja kakkosen Zeta03:n viesteistä selvästi yli puolet kirjoitettiin otteluseurantaketjuun eli olivat näin ollen kärjistettynä "sisällättömiä onelinereita". JHag ja Johannes kirjoittavat kieltämättä pidemmin ja asiapitoisemmin, mutta on heilläkin tuohon 185:een pomminvarmasti useampi yksirivinen mahtunut.

Täytyy ihmetellä kyllä tuota 274:ää, aivan käsittämätön määrä. Keskimäärin melkein 40 päivässä. Noista lauantaina taisi olla yli 70, kun silloin tuli huvikseen laskettua.

Ja jos satut vastaamaan tähän viestiin, niin turha vetää mitään spämmääjä-korttia. Kirjoitin viime viikolla 27 viestiä, mikä on tismalleen saman verran kuin vaikkapa sinulla. Ei sitä viesti per päivä -lukua kannata liika tuijotella, en mä oikeasti enää niin paljoa tänne kirjoittele.

Asiasta toiseen, on kyllä hienoa seurata Bluesin huikeaa venymistä nyt jo toisena keväänä putkeen. Ei näytä vaikuttavan Matikaisen lähtö mitenkään. Toivottavasti Bluesin uusi johto onnistuisi hyödyntämään tuota parin viime vuoden aikana syntynyttä jonkinlaista identiteettiä periksiantamattomasta ja loppuun asti taistelevasta jengistä paremmin markkinoinnissa niin voisi Espoossakin yleisö palata halliin.
 

Dishier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toi Seikola näyttää kyllä ihan Shrek-elokuvan aasilta, yhdennäköisyys on jopa silmiinpistävää. Ei mulla muuta.
 

Ralph

Jäsen
Väittäisin että tuon listan ykkösen Axbor Nocturnen ja kakkosen Zeta03:n viesteistä selvästi yli puolet kirjoitettiin otteluseurantaketjuun.

Axborilla 103/274 = 38%
Zetalla 131/210 = 62%

Että näin.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ymmärsinkö oikein, jatkis on koko maailman 624. suosituin keskustelupalsta?

Ainakin kun Suomessa googlettaa jotain tiettyä aihetta, Jatkis saattaa iskeä naamallesi. Moderoidun palstan etu/haitta, mie kyllä tykkään tästä. Kasvoton anarkia on niin helppoa nettimaailmassa. Ihminen tarttee rajat, koska ihminen on eläin ja eläin kulkee viettiensä ja ehtojensa mukaisesti.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
GaDa ja Deko, uskoisin että teillä on pari ongelmaa.

1. Ette tunne ketään isoista pojista irl.
2. Ette ole kolme-nelikymppisiä, joten teillä ei ole sen ikäisten ajatusmaailmaa.
3. Kirjoitatte paljon.

Kun hoidatte kaksi ensimmäistä kuntoon, voitte lähettää parikymmentä viestiä päivässä ilman että kukaan tulee vittuilemaan. Toinen vaihtoehto on tietysti olla tarttumatta joka kerta noihin huomautuksiin ja antaa sper... spämmin lentää.

***

Olen pohtinut, miksi käyn niin harvoin kenenkään kanssa keskustelua hyvässä hengessä täällä, vaikka olen tooosi kiva oikeasti. Tulin siihen tulokseen, että täällä on pakko olla keskimääräistä ärsyttävämpää porukkaa.

***

Kun tässä ketjussa kerran keskustellaan asiasta kuin asiasta, on vielä mainittava, että ilahduin kovasti huomatessani, että on olemassa nuori nainen, jonka mielestä on ihan ok sanoa ääneen: "vituiksihan tämä lopulta menee, mutta pidetään nyt hauskaa sitä ennen".
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen pohtinut, miksi käyn niin harvoin kenenkään kanssa keskustelua hyvässä hengessä täällä, vaikka olen tooosi kiva oikeasti. Tulin siihen tulokseen, että täällä on pakko olla keskimääräistä ärsyttävämpää porukkaa.
Voi olla. Minä ainakin olen äärettömän vittumainen, ja epäilen etten ole ainoa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuossa taas ärsyynnyin kaupassa käydessäni mummoihin jotka pakkaavat ostoksensa kassalla niin saatanan hitaasti että kassaneiti joutuu pysäyttämään koko kassan toiminnan hetkeksi että ne Elma ja Martta saavat ne ostoksensa kassiin, joten kävin miettimään että olisiko tähän jotain ratkaisua. Ja kehittelin sitten tällaisen älykkään kassajärjestelmän joka laskisi että monta tuotetta siitä on mennyt läpi ja sen perusteella kalkuloisi kullekin asiakkaalle tavoiteajan jossa ne ostokset pitäisi saada laitettua kassiin. Jos asiakas ei ole tuon tavoiteajan sisällä saanut ostoksiaan pakattua niin siinä kassan ostoskaukalossa olisi sellainen kippijärjestelmä joka automaattisesti kippaisi ne jäljelläolevat ostokset lattialle välittömästi kun tavoiteaika on täyttynyt. Sielläpähän saatanan mummo keräilisi lattialta niitä maitopurkkejaan kun on niin hidas!
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Olen porissa, melkein perskännissä. Äsken ylitettiin porilaissilta kävellen ja joku teini meni pyörällä keulien ohi. Vähän niinku lätkässä;) hahaha
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen porissa, melkein perskännissä. Äsken ylitettiin porilaissilta kävellen ja joku teini meni pyörällä keulien ohi. Vähän niinku lätkässä;) hahaha

Ja sitten törmäsi traktoriin ja kaatui?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös