Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 365 789
  • 66 907

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
IFK-Jokerit -sarja kerää taas kiinnostusta. En odota mitään spektaakkelia missään muodossa. Jokereiden pitäisi nostaa tasoa todella radikaalisti, jotta tästä saataisiin kunnon sarja aikaiseksi. Joukkueet on kohdanneet ihan liikaa viime aikoina muutenkin, eikä pelit ole mitään kuumia olleet.

Toivotaan kuitenkin ihmettä ja mielenkiintoista sarjaa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Alkoi pitkä viikonloppu. Pitkästä aikaa hain kaupasta keppanaa, ja kohta korkkaan ensimmäisen. Alkaa kuulemma pudotuspelit tänään.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Kaksi joutsenta lensi äsken talon ylitse vinkuen. :o Oho. Pling. SM-liigassa tuli eka pleijarimali. Oho. Nyt lipsahti. Anteeksi sille joka on pelannut monivetoa 0-0, 0-0 ja 0-0. Eipäs kun voihan se olla se neljäs peli.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä katsoin juuri Viidakon Tähtöset ja olen sanaton.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Minä katsoin juuri Viidakon Tähtöset ja olen sanaton.

Minä jätin väliin, sillä ohjelmassa ei ole kuin kaksi ulkoisesti kiinnostavaa henkilöä eli Matin hoito sekä Maisa eivätkä nuo kaksi ole riittävän hyviä syitä tuhlatakseni aikaa ohjelman seuraamiseen.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä katsoin juuri Viidakon Tähtöset ja olen sanaton.

Viidakon silikonit lienee parempi nimi. Järkyttävää paskaa mutta kyllähän tuota mutella katsoo ja ajelee lapaseen.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä katsoin juuri Viidakon Tähtöset ja olen sanaton.
Tästä tuli juuri uusi suosikkiohjelmani, vakavasti harkitsen jopa Viidakon Tähtöset -topicin pystyynlaittamista. Ei niinkään niiden tissien takia, mutta kyllähän tuossa varmaan huikeaa sanailua vielä tulee. Ja toisten ihmisten tyhmyydellehän on aina kiva nauraa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo antaa mammanpoikien seurustella. Möllöttäkööt kotona tyttöystäviensä kainalossa. Meitsi se lähtee huomenna naisiin. Klo 11.30 lähtee laiva.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikki rahat menee viinaan ja naisiin, mutta mitä sitten häh? Mihin sitä joskus eläkkeellä tarvitsee rahaa? Ei mihinkään. Sähän voit vaikka kuollakin sitä ennen. Ja pitäähän sitä elämästä nauttia.

Elä ja anna toisten seurustella.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Ilves-Sport on siirretty kuulemma Ratinan Stadionille. Meskanen ja Hiitelä kasaavat parhaillaan kaukaloa. Vaasasta on tulossa 200 bussillista katsojia (10 000 hlö.) ja vain luoja tietää kuinka moni tulee lisäksi omalla bussilla. Red Arny tulee voittamaan illan päätapahtuman, huuto-/laulukilpailun, ja täten osallistuu ensi vuoden Euroviisuihin Suomen edustajana.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jumankekka, kysyttiin alkossa paperit pitkästä aikaa. Ikä alkaa kuitenkin jo kolmosella. No kai sitä sitten on vielä baby face heheh
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Tuli viime yönä nähtyä helvetin outoa unta. Aluksi olin baarissa juomassa Clint Eastwoodin ja Chuck Norrisin kanssa. Sitten tulikin pitkä pätkä, josta en muista mitään, mutta uni loppui siihen, kun Petteri Sihvonen kertoi minulle ensi kauden SM-liigan runkosarjan järjestyksen. Näin se kuulemma menee:

1. Pelicans
2. KalPa
3. HIFK
4. Lukko
5. JYP
6. Jokerit
-----------
7. Blues
8. Ässät
9. Tappara
10. Kärpät
-----------
11. HPK
12. Ilves
13. SaiPa
14. TPS
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mun on kyllä nyt kerrottava Tommista sellainen juttu, että kun me oltiin kesällä 1997 juhannusfestivaaleilla Virroilla, niin Tommi tuli aivan hirveässä kännissä meidän bussiin. Siellä se selvitti jokaiselle ihmisille sellaista, että haistakaa vittu kaikki paitsi kapteeni! Niin se sanoi kaikille ja istui siellä pitkät tovit hirveässä jurrissa aivan sekaisin. Sitten jossain vaiheessa se nousi ylös ja sanoi, että nyt Tommi lähtee nussimaan. Sitten se hävisi sieltä jonnekin ja sen jälkeen miestä ei näkynyt.

Sen jälkeen ollaan monta kertaa kelattu, että sama mies laulaa koulukiusaamisesta ja mummot diggaa.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Jatkoajan kaikista vitutuksista ja yltiönegatiivissävytteisistä kirjoituksista voisi joskus aikanaan koostaa kunnollisen kirjan. Valmis ja iskevä nimikin olisi olemassa, "Miehet, jotka vihaavat suosikkiseuraansa.".
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Makuuhuoneen järjestys on muuttunut. Niinköhän tuota osaa vuoteeseen nukahtaa vielä kun muutaman oluen juo. Jännitystä elämään, jiihaa.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Makuuhuoneen järjestys on muuttunut. Niinköhän tuota osaa vuoteeseen nukahtaa vielä kun muutaman oluen juo. Jännitystä elämään, jiihaa.

Itsellä tuli vaikeuksia unen kanssa kun muutin sängyn paikkaa, viikon kärvistelin ja uskoin kuvittelevani vain vaikeuden. Eräänä yönä sitten meni hermot ja palautin sängyn "oikein päin". Järjestyksen muutos siis alunperin muutti tilanteen nurinkurin huoneessa eli "pää oli jalkopäässä".

Vieläkin ihmetyttää.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Itsellä tuli vaikeuksia unen kanssa kun muutin sängyn paikkaa, viikon kärvistelin ja uskoin kuvittelevani vain vaikeuden. Eräänä yönä sitten meni hermot ja palautin sängyn "oikein päin". Järjestyksen muutos siis alunperin muutti tilanteen nurinkurin huoneessa eli "pää oli jalkopäässä".

Vieläkin ihmetyttää.

Feng sui vai miten se nyt kirjoitetaankaan. Ihan satasella en siihen usko, mutta on sillä pointtinsa ja parhaiten olen sen huomannut juurikin sängyn asennosta versus huone.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Itsellä tuli vaikeuksia unen kanssa kun muutin sängyn paikkaa, viikon kärvistelin ja uskoin kuvittelevani vain vaikeuden. Eräänä yönä sitten meni hermot ja palautin sängyn "oikein päin". Järjestyksen muutos siis alunperin muutti tilanteen nurinkurin huoneessa eli "pää oli jalkopäässä".

Vieläkin ihmetyttää.

Se oli varmaan sen kuuluisan vengshuin vastainen järjestys

Oikeasti epäilen ongelman liittyvän valon tulosuuntaan tottumiseen..
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Toiset ei vaan ole tarpeeksi rasittuneita. Mie pystyn nukahtamaan istuallenikin, ihan missä vain. Minuutiksi silmät kiinni niin tolkku on pois. Seisaallenikin olen nukahtanut, ja ihan selvin päin.

Ja ei, en ole saanut lintuinfluenssarokotusta.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Se oli varmaan sen kuuluisan vengshuin vastainen järjestys

Oikeasti epäilen ongelman liittyvän valon tulosuuntaan tottumiseen..

En nyt liioittele mutta se tuska mikä siinä sängyllä pyörimisessä iski niin en ole ikinä kokenut sellaista henkistä raskautta. Olen toisaalta sit taas todella helposti nukahtava eikä ole mitään ongelmia unen suhteen..kunnes vakituisen sängyn asentoa muutetaan. Olen heikko paska.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös