Töllössä pyörivä Berocca-mainos, jossa kaksi karvaisenpaskaista tukkijätkää "jorailevat" tukin päällä, on ihan perkeleen gay.
Joo, olen huomannut saman. Tuntuu lisäksi että tämä mainos tulee töllöstä todella usein.
Töllössä pyörivä Berocca-mainos, jossa kaksi karvaisenpaskaista tukkijätkää "jorailevat" tukin päällä, on ihan perkeleen gay.
Top authors during last week:
1. Axbor Nocturne 274
2. Zeta03 210
3. Johannes 185
4. JHag 185
5. -OO- 177
6. GaDa 157
7. Jymäkkä 154
8. teude 146
9. Blackie 143
10. Steegil 140
Laittaisitko GaDa linkin, vaikuttaa mielenkiintoiselta sivustolta.
Netin syövereistä löytyi jännä sivusto, joka antaa seuraavaa faktaa viime viikostamme:
Ja minäkö kirjoitan vitusti liikaa? Haukkukaa top-5 ensin, sitten tulkaa minun luokseni.
Ymmärsinkö oikein, jatkis on koko maailman 624. suosituin keskustelupalsta?
Ja minäkö kirjoitan vitusti liikaa? Haukkukaa top-5 ensin, sitten tulkaa minun luokseni.
Aivan, Scott Stevensin TOP10-taklaukset?Saako tuolta näkyviin muuta kuin top-10 kirjoittajat?
TOP-5 kirjoittaa yleensä asiaa.
Väittäisin että tuon listan ykkösen Axbor Nocturnen ja kakkosen Zeta03:n viesteistä selvästi yli puolet kirjoitettiin otteluseurantaketjuun.
Voi olla. Minä ainakin olen äärettömän vittumainen, ja epäilen etten ole ainoa.Olen pohtinut, miksi käyn niin harvoin kenenkään kanssa keskustelua hyvässä hengessä täällä, vaikka olen tooosi kiva oikeasti. Tulin siihen tulokseen, että täällä on pakko olla keskimääräistä ärsyttävämpää porukkaa.
Voi olla. Minä ainakin olen äärettömän vittumainen, ja epäilen etten ole ainoa.
Olen porissa, melkein perskännissä. Äsken ylitettiin porilaissilta kävellen ja joku teini meni pyörällä keulien ohi. Vähän niinku lätkässä;) hahaha
Ja sitten törmäsi traktoriin ja kaatui?