Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 350 549
  • 66 872

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Edit. Vastausta ei kuulu, niin vastataan itse, ettei jää epäselvää. Ei ole akkaa eikä muijaa, jos nainen olisi, niin käyttäisin hänestä sanaa nainen.

Se ei kyllä enää yllätä, että kyttäät tarkasti, mitä minä teen palstalla.

Hei huumoria nyt oikeesti dude:D

Sorry, että sohaisin noin. Tottakai se sun nainen olisi nainen. Ja oikeesti...kyllä sä täällä asut, hah.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hei huumoria nyt oikeesti dude:D

Sorry, että sohaisin noin. Tottakai se sun nainen olisi nainen. Ja oikeesti...kyllä sä täällä asut, hah.

Sitähän se on samaa huumoria. Ei ole naista tällä hetkellä ja sekin pitää paikkansa, että kyttäät. Ei unohdeta sitä.

Viimeksi kasvotusten jutellessamme melko pian pointtisi oli se, miten usein kirjoitan KalsariKänniKetjuun. Nyt huomauttelet, miten usein kirjoittelen yleensäkin palstalle.

Se ei minua häirinnyt/häiritse ollenkaan. Ja huumoriahan tämä. :)

Edit. Ja tässä sitä vaan taas huppelissa kirjotellaan, myös kalsarikänniketjuun.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
EKA!
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Raketit ammuttu n. tunti sitten. Panostettiin siskon kanssa 8 eurolla ilotulitteisiin ja koko kakan toki sisko kustansi. Itsellä kun ei ole varaa hävittää massia ilmaan :)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mie en ole koskaan ostanut yhden ainoaa ilotulitetta. Aina riittää muutenkin pässejä, jotka haluavat ampua rahansa ilmaan. Mulla on omilleni parempaakin käyttöä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pillu suhisee kustessa. Ellu kusee kaislikossa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hei kaverit. Ootteko te kuulleet tästä? Mun yks frendi on töissä rakennusmiehenä ja mä sain vähän sisäpiiritietoa. Hartwall Areenan viereen kun ollaan nyt rakentamassa jotain, niin niissä kallioräjäytyksissä on paljastunut luola. Sieltä taas on löydetty vissiinkin satoja vuosia vanha seinämaalaus, jossa oli joku ikivanha kirjoitus:

Paikal täl viel pelatahan, leikhii kylmää hirmuista.
Siin' käessä kepit vinohot ja terät alla saappaien.
Ken kävyn niille viskaapi, siin' poiat kilvan kirmaavat.


Asiantuntijat yrittävät nyt selvittää tätä mysteerikirjoitusta, mutta eivät vielä ole päässeet jäljille. Viimeisimmän teorian mukaan tämä ei liity mayakansojen ennustuksiin maailmanlopusta, sillä kieli on tunnistettu olevan suomalais-ugrilaista sukua. Museovirasto ei kommentoi tapausta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuosta ylläolevasta on nyt tullut hieman lisätietoa. Viimeisimpien tutkimusten mukaan kirjoitus saattaisi kertoa nuijasodassa käydystä taistelusta, tosin joidenkin teorioiden mukaan kirjoitus kertoisi vertauskuvannollisesti joko kuun kiertävän maata tai maan kiertävän aurinkoa. Villeimpien huhujen mukaan taas eräs ruotsalainen tiedemies olisi väittänyt, että kyseessä olisi ishockey, eräänlainen peli.

Noh, olipas huono vitsi. Ratapiha hiljenee.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Töllöstä tulee helvetin huonoa ohjelmaa nykyään. Ennenvanhaan pystyi uudenvuodenaattona katselemaan aamuyöllä kaikennäköisiä sarjojen maratoneja laatuleffoilla höystettynä, mutta nykyään voi lähettää jotain vitun tekstareita hintaan 3€/kappale.

Sama homma jouluna, kun erehdyin luulemaan sitä "joulun unelmaa" joksikin mukavaksi viihteeksi, niin sieltä tuli joku helvetin sanaselityspelleily. Kauankohan jengi nielee tuota paskaa?
 

ELaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Asiasta sukututkimukseen!
Selailin tuossa itseäni viihdyttääkseni URHO-tv -ketjua ihan alusta (muija oli poistunut yöllä ja oli tylsää) ja totesin tuon keskustelun draamankaaren olevan juuri kuin Rocky II -leffasta. Alkuun pelkoa, epäuskoa ja paniikkia, mutta lopulta viime sekunneilla se kiitos seisoi.

Ei mulla muuta, kun nyt pitää hakea akka pois kaverilta.

Ps. Maarit nimeltään
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Facebookin bejeweledissä 932 600 pistettä oli ehdottomasti tähän ketjun kirjoittamisen arvoinen teko.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Noi rahastus-tv-perkeleet on suoraan saatanasta, mutta oliko tosiaan 3e/viesti? Toihan on jo törkeetä ryöstöä!

Tuskin oli niin paljoa, kärjistetysti heitin. Yhtä kaikki ihan vitun väsynyttä touhua kaiken kaikkiaan.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Myös Fortumilla on oma Timo Jutila, haastattelivat uutisissa, hoikassa kunnossa oli hän.
 

Eskelarit

Jäsen
Jumalauta koulussa 3h unilla ja tää on pirun nastaa! Ei ees väsyttänyt aamusti kun ei oikeen ehtinyt nukkua.. No, eiköhän tääkin suruksi vaihdu yöllä kun Suomen peli alkaa ja väsy iskee, vitun jääkiekko, alan seuraamaan uppopalloa, säästyishän yöunet..
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aijai tänään on pakko ottaa reilut iltapäikkärit kun töistä pääsee, toinen päivä peräkkäin valvomista puoli kolmeen yöllä saattaa muuten kostautua joko nukahtamisena kesken pelin, autossa klo 6.30 tai töissä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En oo ottanu viinaa kolmeen päivään. Ilmankos tuntuu ettei ole edellytyksiä herätä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös