Tietokilpailukysymys: minkä kokoa mitataan munalla?
Saakeli että mietin tuota...ja tiesin kyllä, että kyse on kananmunasta. Mutta eikö tuon kysymyksen pitäisi muotoilla tyyliin "minkä kokoa mitataan munilla tai munissa"?
Ei mielestäni tarvitse. Muna kun on mittayksikkönä, niin siksi se voi olla tuossa muodossa. Sitä paitsi tietokilpailuissa voi hieman venyttää oikeakielisyyttä. Mutta vain hieman!Mutta eikö tuon kysymyksen pitäisi muotoilla tyyliin "minkä kokoa mitataan munilla tai munissa"?
Ei mielestäni tarvitse. Muna kun on mittayksikkönä, niin siksi se voi olla tuossa muodossa. Sitä paitsi tietokilpailuissa voi hieman venyttää oikeakielisyyttä. Mutta vain hieman!
Palkintona on maailmanympärimatka (omakustanteinen, polkupyörällä, pakkotilanteessa saa käyttää laivaa).Mikä on muuten palkintona tässä tietokilpailussa?
Tässähän alkaa elämä taas luistamaan, ilman nakkejakin. Tein tuossa helvetin hyvän mössön kylmäsavulohesta, smetanasta, punasipulista, katkaravuista ja tillistä.
Lentävät paninit!Paninit maistuvat kun ne itse väsää.
Lentävät paninit!
Buahhah-hah-haa köyhät runkkarit!
Köyhän runkkarin elämä on keskivertoisesti onnellisempaa kuin miehen jonka virtuaalineekeri asuu afrikassa.
Pirjo Heikkilä Hän on. Syntynyt v. 1980. Pitkäaikainen ihastukseni. Ihana nainen, panisin!Uutisvuodossa Tervon parina on joku muija. Hän on huono. Ilmeisesti joku stand up-koomikko?
Äläs nyt, kun kerrankin huijauskirjeestä natsaa, niin saa kai sitä onnellinen olla. :)
Juu juu armas kalpalainen...mutta silti runkkaat vaikka akka olisi Afrikassa. Kyllähän sun tuo pitäisi tietää.
No minulla ei kyllä ole akkaa Afrikassa. Ja jos akkani olisi Afrikassa, niin silloin tulisi luultavasti runkattua.
Väitätkö, että sulla on muija? Ja silti päivystät täällä 24/7. Ei paha...ei ollenkaan paha.
On muuten aika synpaattisen oloinen naisenpuolikas.Pirjo Heikkilä Hän on. Syntynyt v. 1980. Pitkäaikainen ihastukseni. Ihana nainen, panisin!
On muuten aika synpaattisen oloinen naisenpuolikas.
Sauna teki kutvanaa. Tosin vitutti kuunnella rakettien pauketta, kun yritti rentoutua.
Edit. Vastausta ei kuulu, niin vastataan itse, ettei jää epäselvää. Ei ole akkaa eikä muijaa, jos nainen olisi, niin käyttäisin hänestä sanaa nainen.
Se ei kyllä enää yllätä, että kyttäät tarkasti, mitä minä teen palstalla.