ufon_kaakao
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Sebastian Aho
Uskoakseni Ville Vahalahti tekee tänään perseellä maalin.
Miltäköhän näyttää se tilanne, kun vaikka Slovenia pelaisi MM-kisoissa ja Kopitar on kutsuttu NHL:stä avuksi?
Voisin jotenkin kuvitella, että koko joukkue on ihan ihmeissään ja innokkaimmat pelurit pyytämässä nimikirjoituksia tms. Sen verran kova äijä tuo on muiden slovenalaispelureiden rinnalla.
Voisin kuvitella tilanteen vähintäänkin koomiseksi.
"Mikael Granlund on Suomen yliarvostetuin urheilija" -sivusta tykkää tällä hetkellä Facebookissa 681 ihmistä. Paljonko vuorokauden kuluttua? 5 000?
Ei sillä, perkeleen naurettavaahan se on alkaa nyt yhden epäonnistuneen rankkarin jälkeen haukkumaan Granlundia, mutta tuuliviirien ja takinkääntäjien luvatussa maassa kaikki on mahdollista.
Jep, tuossa juuri näiden edellisten myrskyjen aikaan tuli täällä pääkaupunkiseudulla asuvana naurettua vaimolle kun kuulin jonkun vanhemman rouvan selittäneen toiselle ettei edellispäivänä uskaltanut herranen aika sentään kotoa poistua ollenkaan tuon myrskyvaroituksen vuoksi. Oli jäänyt sen vuoksi kaupassa käymättä jne.Yleensä niissä ei ole mitään totuuspohjaa ja sitten, kun onkin niin eihän niitä ota enää tosissaan kuin mummot.
"Mikael Granlund on Suomen yliarvostetuin urheilija" -sivusta tykkää tällä hetkellä Facebookissa 681 ihmistä. Paljonko vuorokauden kuluttua? 5 000?
Ei sillä, perkeleen naurettavaahan se on alkaa nyt yhden epäonnistuneen rankkarin jälkeen haukkumaan Granlundia, mutta tuuliviirien ja takinkääntäjien luvatussa maassa kaikki on mahdollista.
Kuulemma tuolla yhdessä K-kaupassa olisi naiskauppias. Okei. Asia selvä.
Kukkakauppias, autokauppias, kenkäkauppias, naiskauppias..
Oli sitten kukka- tai naiskauppias, niin tärkeintä on että K-kaupasta saa ES.
Pitkään olen pyristellyt, mutta nyt on pakko tunnustaa että olen vanha.Ja jos ei saa, niin sitten ei saa. Trüü jonnet ei ikinä juo MF. Me juodaan ES.
Pitkään olen pyristellyt, mutta nyt on pakko tunnustaa että olen vanha.