En mäne, kun vasta pääsin sieltä ylös.Mene ojaan häpeämään, old mään.
En mäne, kun vasta pääsin sieltä ylös.Mene ojaan häpeämään, old mään.
Pitkään olen pyristellyt, mutta nyt on pakko tunnustaa että olen vanha.
Juu, tere tulemast vaan tänne ojan pohjalle. Kannattaa laittaa kumisaappaat jalkaan, tennareista tulee loska ikävästi läpi.Mene ojaan häpeämään, old mään.
Juu, tere tulemast vaan tänne ojan pohjalle. Kannattaa laittaa kumisaappaat jalkaan, tennareista tulee loska ikävästi läpi.
Eiköhän tämä onnistu ihan jokaisessa maassa jollain tasolla?
Escobar jopa ammuttiin epäonnistumisensa takia.
Sunrise Avenue = aivan uskomatonta paskaa yhdistettynä laulajan ulisevaan ja päärynänmuotoiseen deekunaamaan = hyi saatana!
Ei vittu Klaus Fleming Radio Rockista ei voi näyttää tuolta. Ei äänensä perusteella voi näyttää tuolta.
http://n.sestatic.fi/sites/radiorock.fi/files/images/86b920f76a511f73ec4fc7a0bedb3a26_klausf_576x324.jpg?1296296391
Linkissä Radio Rockin Klaus Flemingin kuva.
Nyt sanot höperehtineesi ironiaa. Onhan Klaus näyttänyt tuolta jo helvetin monta vuotta, ja äänensäkin on tullut naamastaan jo jokusen vuoden. Toki myönnän ettei naama/ääni -yhdistelmä ole niin selvä kuin esim. vinkuja Jaajo Linnonmaalla, mutta eihän Flemingiä nyt miksikään Timo T.A Mikkosen sokeaksi pisteeksi kuitenkaan voisi kuvitella.
Muutan lausuntoani:
Klaus Fleming Radio Rockista ei voi oikeasti kuulostaa siltä miltä kuulostaa.
Ja Kaarle Herttua veteli sitä parrasta kun aika oli Fleimarista jättänyt.Ja kaikki nämä vuodet olen kuvitellut että Klaus Fleming eli 1500-luvulla.
Muutan jälleen lausuntoani:
Klaus Fleming Radio Rockista ei voi näyttää siltä, miltä kuulostaa, eikä kuulostaa siltä miltä näyttää, koska Radio Rockissa ei ole Klaus Flemingiä.
Ai vähän niin kuin Kalpan osaomistaja Timo Kimmonen ei voi kuullostaa Kimmo Timoselta, koska Kalpassa ei ole osaomistajaa nimeltä Timo Kimmonen?
Kuka vittu on Kimmo Timonen? Synonyymi Mikko Virtaselle?