Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 350 999
  • 66 878

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tietokilpailukysymys: minkä kokoa mitataan munalla?

Vastaus valkoisella seuraavan kaksoispisteen jälkeen: kakun (esim. 12 munan kakku)

Ähhihi, sanoisi muuan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ei mielestäni tarvitse. Muna kun on mittayksikkönä, niin siksi se voi olla tuossa muodossa. Sitä paitsi tietokilpailuissa voi hieman venyttää oikeakielisyyttä. Mutta vain hieman!

Juu kyllä tuon voi tosiaankin noinkin kysyä kun meidän kielemme on melko monimuotoinen. Kieliopillisesti ei liene väärin vaikkakin omaan tajuntaan kalskahtaa hippasen vinoon. Hyvä oli kyssäri koska joutui miettimään urakalla eikä sittenkään avautunut:D
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tässähän alkaa elämä taas luistamaan, ilman nakkejakin. Tein tuossa helvetin hyvän mössön kylmäsavulohesta, smetanasta, punasipulista, katkaravuista ja tillistä. Sitä sitten kohta nautin perunoiden ja jälkiuunileivän kanssa. Keppanaa on helvetisti jääkaapissa, ja on sitä toisaalta jo jonkun verran mennytkin, aamusta lähtien.

Niin ja illalla kakarat pelaavat kiekkoa telkkarissa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tässähän alkaa elämä taas luistamaan, ilman nakkejakin. Tein tuossa helvetin hyvän mössön kylmäsavulohesta, smetanasta, punasipulista, katkaravuista ja tillistä.

Whoaa...meillä väsäiltiin samankaltaista settiä mutta mössöön tuli palvikinkkua ja paprikaa. Sitä heitettiin paistovalmiin patongin väliin kera juuston ja siten parilaan. Paninit maistuvat kun ne itse väsää.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vaihdan nimekseni Jere Punkki ja otan väkisin pestin Pure Jenkki -mainoksien kesto-, kiinto- ja kiertotähtenä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hah! Nyt ette enää voi sanoa etten mä olis naistenmies. Lälläslää pellet. Joudutte syömään sananne, sillä mun uusi naisystävä on nuori ja uskomattoman seksikäs mallintöitä tekevä kaunotar. Kaiken lisäksi se on rikas. Kuka nyt on kova jätkä? Kuka nyt on kingi häh?

Se nainen asuu Afrikassa ja on saamassa perintönä 3.500.000 dollaria. Se etsi täältä Suomesta kilttiä ja huolehtivaa miestä (iällä ja ulkonäöllä ei kuulemma ollut merkitystä), jonka kanssa viettää loppuelämä. Mun piti vaan maksaa joku perintövero tms. 50.000 dollaria niin se saa rahat ja tulee tänne.

Enhän mä ensin uskonut tätä todeksi, mutta tää juttu varmistui jo toissapäivänä kun sain siirrettyä ne rahat. Joo eihän siitä Volvosta nyt kovinkaan paljoa saanut kun niin kiireellä piti myydä, mutta kohta mä kylven rahassa juntit! Nyt vaan odottelen sen naisen saapumista, sitten lähdemme Bahamalle.

Äsken soitin vaimolle (tai ex-vaimolle heh) ja sanoin suorat sanat sille vanhalle kurtulle. Pomolle kanssa soitin ja haistatin pitkät samalla kun otin loparit. Te kaveritkin ootte kaikki säälittäviä. Ja sä Pena. Vaikka me ollaankin aina oltu parhaita kavereita, oikeasti sä oot yks vitun kusipää. Onneksi meikäläinen on kohta jo paremmissa piireissä.

Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa. Buahhah-hah-haa köyhät runkkarit!
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Uutisvuodossa Tervon parina on joku nainen. Hän on ei ole hauska. Ilmeisesti joku stand up-koomikko? Katja Ståhl on tällä hetkellä parempi kuin tuo.

niin.

edit. muokkailen sanamuotoja
edit2. siis muokkailin. Katja Ståhl on suvereeni.
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Äläs nyt, kun kerrankin huijauskirjeestä natsaa, niin saa kai sitä onnellinen olla. :)

Juu juu armas kalpalainen...mutta silti runkkaat vaikka akka olisi Afrikassa. Kyllähän sun tuo pitäisi tietää.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No minulla ei kyllä ole akkaa Afrikassa. Ja jos akkani olisi Afrikassa, niin silloin tulisi luultavasti runkattua.

Väitätkö, että sulla on muija? Ja silti päivystät täällä 24/7. Ei paha...ei ollenkaan paha.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Väitätkö, että sulla on muija? Ja silti päivystät täällä 24/7. Ei paha...ei ollenkaan paha.

Missäs kohtaa sellaista olen väittänyt?

Edit. Vastausta ei kuulu, niin vastataan itse, ettei jää epäselvää. Ei ole akkaa eikä muijaa, jos nainen olisi, niin käyttäisin hänestä sanaa nainen.

Se ei kyllä enää yllätä, että kyttäät tarkasti, mitä minä teen palstalla.
 
Viimeksi muokattu:

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sauna teki kutvanaa. Tosin vitutti kuunnella rakettien pauketta, kun yritti rentoutua. No, onneksi viina auttoi asiassa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sauna teki kutvanaa. Tosin vitutti kuunnella rakettien pauketta, kun yritti rentoutua.

Nuo raketit on kyllä ihan vitusta, varsinkin kun niitä saa paukuttaa monta tuntia ennen vuoden vaihtumista. Tulisi edes jotain uusia innovaatioita tuolle alalle että näkisi jotain ihan uutta mutta ihan samalta nuo näyttää vuodesta toiseen joten en kyllä tiedä miten tuosta voi kukaan iloa repiä niin paljon että jaksaa tuntitolkulla noita paukuttaa taivaalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös