Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 342 457
  • 66 863

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Scott Barney EUROOPAN MESTARI 2011! Nyt saa huutaa ja nauraa samaan aikaan!

RAAAAAAAA!!! HAHAHAHAHAHAA!!! RAAAA!! HAHAHAHAHAA!!

No niin. Nyt on sekin sitten tehty.

Multa meni ihan ohi ton maaottelutaukoisen euro-pelleilyn funktio. Mikä järki siinä oli? Millä arvalla sinne oli osallistujat revitty? Miksi Suomesta siellä edusti viime kauden ~kuudenneksi paras joukkue? Saiko siitä voittaja jotain rahaa?

Mä luulin että se on joku väsynyt ystävyysturnaus, jonne Jokerit jonkun järkihäiriön vuoksi osallistui pelaajiaan väsyttämään, mutta sitten yhtäkkiä sämpylänjakajat olikin ihan fiiliksissä kun finaali oli edessä. Miksi?

Kertokaa!
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
No jaa. Eipä jaksa kiinnostaa jos Jokerit tuollaisen hassuttelun voittaa. Höntsäileviä kanukkeja vastassa vai miltä nimet Barney ja Redenbach kuullostaa.

Muutenkin Ilveksen ja Jokerien viimeiset seitsemän kohtaamista voitot Ilves 6 - 1 Jokerit. :)

No kyllä sua se sitten kuitenkin aika paljon kiinnosti, kun olit tuon finaalin otteluketjun aktiivisimpia kirjoittajia.
 

d2uce

Jäsen
No kyllä sua se sitten kuitenkin aika paljon kiinnosti, kun olit tuon finaalin otteluketjun aktiivisimpia kirjoittajia.

Aika klassinen "naurattaa, vaikka oikeesti vituttaa" -tilanne, toki vähän erilaisella twistillä.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Aika klassinen "naurattaa, vaikka oikeesti vituttaa" -tilanne, toki vähän erilaisella twistillä.

Ööö...missä kohtaa olen puhunut nauramisesta?

Sanoisin kyllä pikemminkin että tuo lainaamani viesti oli klassinen "ei kiinnosta vaikka oikeasti kiinnostaa"-tilanne.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Millä arvalla sinne oli osallistujat revitty? Miksi Suomesta siellä edusti viime kauden ~kuudenneksi paras joukkue? Saiko siitä voittaja jotain rahaa?

Mä luulin että se on joku väsynyt ystävyysturnaus, jonne Jokerit jonkun järkihäiriön vuoksi osallistui pelaajiaan väsyttämään, mutta sitten yhtäkkiä sämpylänjakajat olikin ihan fiiliksissä kun finaali oli edessä. Miksi?

Kertokaa!

Eikös siellä ollut alunperin puolen tusinaa jengiä mukana, ainakin hifk, kärpät ja kalpa olivat 100-varmasti alkulohkovaiheessa joskus syksyllä, mutta tipahtivat sitten pois. Sitä en tiedä millä perusteella joukkueet alunperin valikoituivat alkulohkoihin.
 

d2uce

Jäsen
Ööö...missä kohtaa olen puhunut nauramisesta?

Sanoisin kyllä pikemminkin että tuo lainaamani viesti oli klassinen "ei kiinnosta vaikka oikeasti kiinnostaa"-tilanne.

Klassinen "ymmärsin Jatkoajassa olevan viestin väärin, koska sen kirjoittaja oli lainannut ainoastaan minun viestiäni ja lisäksi ilmaisi itsensä epäselvästi" -tilanne.

Eli tarkoitin viestiä, jonka oli kirjoittanut nimim. Kaukosäädin. Eli "ei kiinnosta, vaikka oikeasti kiinnostaa".
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Klassinen "ymmärsin Jatkoajassa olevan viestin väärin, koska sen kirjoittaja oli lainannut ainoastaan minun viestiäni ja lisäksi ilmaisi itsensä epäselvästi" -tilanne.

Eli tarkoitin viestiä, jonka oli kirjoittanut nimim. Kaukosäädin. Eli "ei kiinnosta, vaikka oikeasti kiinnostaa".
No hemmetti, ilmankos meni kuitti vähän ohi, kun se ei ollut edes minulle suunnattu. Mutta nyt tajusin *bling*.
 

Ralph

Jäsen
Syön berliininmunkkia, juon ice teata ja pelaan NHL12:sta. Mutta enpä pelaakaan Eisbären Berlinillä.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Enää 25min niin kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen. Tuima ilme ja hiihdellen helvettiin(mun takapihalta).
 

Nick Neim

Jäsen
Intin alkua odotellessa, eikä tää elämä nytkään niin kovin tylsää ole. Puolen tunnin päästä seuraillaan sitä ÄnHooÄllää nettipokerin lomassa, muutaman oluen säestämänä.

Mutta kuitenkin, menispä jo se puoli vuotta.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Käyttikö kukaan sanaa "natsata" ennen viime talven Putousta? Nyt se löytyy kaikkialta. Alkaa lukiessa jo väsyttämään (no okei v*tuttamaan on parempi sana) kun kaiken pitäisi aina natsata.

Saletisti natsaa.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Luin iltalehdestä että Esko Eerikäinen muuttaa 50 neliön kämpästään isompaan ja vielä kantakaupunkiin. Olen usein ihmetellyt, minkälaiset tulot tuollaisessa pitää olla? Kunnon kämpästä saa jo maksaa sen 2 tonnia kuukaudessa vuokraa, mutta niin vain Hunks-joraaja asustelee premium-alueilla. Tuskin nuo tulot ovat edes sataatonnia vuodessa...
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Luin iltalehdestä että Esko Eerikäinen muuttaa 50 neliön kämpästään isompaan ja vielä kantakaupunkiin. Olen usein ihmetellyt, minkälaiset tulot tuollaisessa pitää olla? Kunnon kämpästä saa jo maksaa sen 2 tonnia kuukaudessa vuokraa, mutta niin vain Hunks-joraaja asustelee premium-alueilla. Tuskin nuo tulot ovat edes sataatonnia vuodessa...

Ei taida olla Eskon tulot lähelläkään sataatonnia, ainakaan tämän MTV3: uutisen mukaan. Ellei siis tulot ole parin vuoden takaisesta noussut tai firma tuota hyvin jne. Jotenkin tuntuu, ettei noiden "julkkisten" verotettavat tulot ja uutisoitavat elämäntavat mee aina yks yhteen.

Langattomat kuulokkeet on kyllä kätevät, varsinkin kerrostalossa asuessa kun ei viitti naapureita häiritä möykällä. Paskalla istuessakkin voi kuunnella hevimeteliä. Ja kun ovat vielä Kiinassa valmistettua saksalaista laatutyötä, niin toivon mukaan muutaman viikon ainakin kestää ennen kun hajoaa.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Tein Viking lottoa 10 riviä. Yhteensä riveissä oli seitsemän osumaa. Kahdessa rivissä kaksi oikein ja kolmessa yksi. Ai miten nii en muka voita mitään!?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tein Viking lottoa 10 riviä. Yhteensä riveissä oli seitsemän osumaa. Kahdessa rivissä kaksi oikein ja kolmessa yksi. Ai miten nii en muka voita mitään!?
Hehe, taitolaji.

Ja katso - näkyy tämän viikon kierroksella osuneen myös onnennumero riviin. Sattumien summana ei kuitenkaan ole löytynyt yhtäkään oikeaa riviä, joten potti näköjään kasvaa edelleen. Kuutta oikein on ollut suurista rivimääristä johtuen kai todella monena peräkkäisenä viikkona, mutta jostakin syystä nyt ei osunut.

Näköjään on tulossa 26 miljoonaa euroa jakoon vuoden viimeiselle viikolle.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Radiossa ei soi tällä hetkellä Kampiakselin ja Elin A.:n kylmävalssi.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jatkoaika on pääsääntöisesti hauska palsta! Nyt ku oon ottanu vähän opintovapaata ja tulee käytyä täällä useemmin, ni huomaa, ett täällähän on ihan vitun hyviä kirjottajia ja ihan puupäitäkin.

Ainakin välillä saa nauraa.. Keep on..
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vapise Käyttäjänimetön! Vapise Lothari! Ensin täällä laivan yökerhossa tuli sellainen lihava ja humalassa oleva mustalaisnainen pyytää tanssimaan ja heti perään kolmen tunnin päästä sellainen noin kuuskymppinen suoraan Kaurismäen leffasta revitty nainen. Jos seuraavaksi tulis vielä toi yks persettään heilutteleva homppeli, niin se olis varmaan pettter hat-trickki.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
MIE OON NIIN RAKASTUNUT!!!
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Hyvin tuntuu toimivan tämä Norwegianin ilmainen wlan-yhteys. Mikäs tässä on Jatkoaikaa selaillessa lennolla Helsingistä Ivaloon..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös