Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 435 363
  • 67 212

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvin tuntuu toimivan tämä Norwegianin ilmainen wlan-yhteys. Mikäs tässä on Jatkoaikaa selaillessa lennolla Helsingistä Ivaloon..
Mä olen tänä syksynä lentänyt 5 tai 6 yhdensuuntaista lentoa tuolla firmalla Helsingin ja Oulun välillä, eikä kertaakaan ole wi-fi toiminut. Enpä minä sitä olisi tarvinnutkaan, mutta huvikseni olen kännykällä kokeillut kun siinä jossakin lehdessä muistaakseni luki jotain, että useammassa kuin joka toisessa koneessa olisi netti. Kerran siinä pari tuntia ennen koneen lähtöä tulevassa tekstiviestissä luki, että siinä kyseisessä koneessa olisi wi-fi, mutta eipä tuota silloinkaan näyttänyt löytyvän.

Monilla laivoillakin näyttää olevan ilmainen wi-fi, tosin en ole kysellyt missä kohtaa laivaa se toimisi parhaiten. Ja esimerkiksi Tallinnassa on mm. siinä Viru keskuksessa wi-fi, mikä on kätevää. Ennen piti käydä useinkin esimerkiksi siellä Viru keskuksen alapuolella olevassa nettikahvilassa kirjoittelemassa tyttöjen tiedot ylös.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Alkoi neljän päivän joululoma töistä. Pidän ensi vuoden ensimmäisen viikon vasta ihan virallista lomaa. Joulun välipäivät ovat sen verran kevyitä töissä, että saa notkua palkkansa eteen Jatkoajassa.

Kinkun iskin äsken uuniin, ja kinkunpaistojuomatkin ovat kylmenemässä jääkaapissa. Eiköhän tästä ihan hyvä paistoilta tule.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Mää en tajua yhtään sitä että jotkut jauhaa että Chuck Norrisilla on jotain yliluonnollisia voimia. Chuck Norris on näyttelijä, ei mikään yli-ihminen tai jumala! Jos se todella on erikoinen niin ilmestyköön mun taloon nyt, hiipikööt tähän huoneeseen ja lyökööt mun naaman näppäimistönt6ybnttkbh6njnh6bgnjmub8
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Mää en tajua yhtään sitä että jotkut jauhaa että Chuck Norrisilla on jotain yliluonnollisia voimia. Chuck Norris on näyttelijä, ei mikään yli-ihminen tai jumala!

Sinä uskot noin ainoastaan siksi, että Chuck Norris sallii sinun uskovan vain noin. Olet hänen koekaniininsa, siis yksi niistä. Ja kuten huomaat itsekin, hän on saanut sinut uskomaan, mitä hän haluaa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mää en tajua yhtään sitä että jotkut jauhaa että Chuck Norrisilla on jotain yliluonnollisia voimia.

Eihän sillä mitään yliluonnollisia voimia ole...Norris on vaan niin vitun kova jätkä, että pystyy vaikkapa hukuttamaan kalan. Kaikki on ainoastaan ultimaattisen kovan treenin ansiota eri taistlulajeissa sekä tietenkin itse zeniläisyys, jota kukaan kuolevainen ei kykene selittämään tässä maailmassa.

Kun Sinä olet kuollut...Chuck Norris elää yhä.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Olisko Chuck Norrisin sankariteoille oma ketju paikallaan? No niitä taitaa olla netti täynnä mutta...

Minä luin jostain että Chuckin moottoripyörä on nelivetoinen, ja että ja super-mario pelissä tähden saaminen suojaa mariota kaikelta, paitsi Chuck Norrisilta.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Itsekin olen kuullut muutaman asian Chuk Norriksesta...

- Chuck Norris ei tarvitse kelloa, koska hän päättää, kuinka paljon se on.
- Lucky Luke pystyy ampumaan oman varjonsa. Chuck Norrisin varjo pystyy ampumaan Lucky Luken.
- Siperia opettaa. Chuck Norris opetti siperiaa.
- Chuck Norris on laskenut äärettömään - kahdesti.
- Neitsyt-Maria on neitsyt vain, koska hän ei ollut Chuck Norriksen tyyppiä.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Nimimerkki Kaukosäädin puhui niin tyylipuhtaasti itsensä pussiin, että ihan turha syytellä muita jostain ajojahdista. Myöntäisi vain rehellisesti ison miehen lailla oman mokansa.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Sen verran pahamaineiselle sivustolle viepi linkki, että: RIPPI tälle nimenomaiselle keskustelulle puolestani.
Kevyet mullat myös täältä tälle keskustelusäikeelle. Oli kivaa sen aikaa kun sitä kesti!
 

Ralph

Jäsen
Joulu on jo ovella, mutta minuapa ei vielä nukutakaan.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Liikaa kahvia ja nyt on pöhö olo tästä johtuen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös