Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 598 539
  • 68 332

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Muistan lukeneeni, että tuota kidutusmuotoa on käytettiin Jugoslavian hajoammissotien aikaan Balkanilla 1990-luvulla.

Marco Casagrandehan (eli siis Luca Moconesi) tuosta kirjoitti kirjassaan Mostarin tien liftarit, ja muistan minäkin lukeneeni jostain muualtakin tuosta että ainakin nämä muslimien riveissä taistelleet mujahedin-soturit olisivat tuota harrastaneet. Tiedä sitten onko totta, propaganda toimi nimittäin tuollakin aika hyvin, ja sitä käytettiin erityisesti näitä mujahedin-taistelijoita vastaan.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Vaikka minulla on pääsääntöisesti upea suhde vanhempiin ihmisiin niin välillä mietin miksi niiden pitää olla niin saatanan kärtyisiä.

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Marco Casagrandehan (eli siis Luca Moconesi) tuosta kirjoitti kirjassaan Mostarin tien liftarit
Rupesin miettimään, että eikö kuitenkin Dino Casagrande, mutta sitten kun rupesin pikaisesti etsimään vahvistusta asialle, niin sekosi ajatukset lisää.

Menikö se kuitenkin niin, että Dino pelasi Tepsissä aikanaan monta vuotta ja Marco on sen veli? Vai onko ne sama jätkä, ja on toinenkin Marco Casagrande? Ei voi olla. Vai onko palkkasotilas Marco C. sama jätkä kuin FC TPS:n ex-tj. Marco C.? Argh

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Menikö se kuitenkin niin, että Dino pelasi Tepsissä aikanaan monta vuotta ja Marco on sen veli? Vai onko ne sama jätkä, ja on toinenkin Marco Casagrande? Ei voi olla. Vai onko palkkasotilas Marco C. sama jätkä kuin FC TPS:n ex-tj. Marco C.? Argh

Noita Marco Casagrandeja on ainakin kaksi; toinen on tämä salanimeä Luca Moconesi käyttänyt kirjailija-arkkitehti-taiteilija ja toinen on sitten tämä potkupallisti. Käsittääkseni eivät erikoisesta sukunimestään huolimatta ole edes ihan läheistä sukua vaikka jotain sukua kai kumminkin.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tanssii tähtien kanssa-ohjelman alasmeno sen kun jatkuu, ainakin osanottajien suhteen.
Tuomaristossa on onneksi sentään havaittavissa muutosta parempaan, koska Helena "MILF" Ahti-Hallbergin lisäksi minun hormonaalisia toimintoja sekoittamassa on tuo Anna Abreu.

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Eilen paikallisen K-Supermarketin palvelutiskillä eräs mamma pyysi lihaperunasoselaatikkoa kakkoseen.

En jäänyt seuraamaan tilanteen edistymistä.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Auto on paskana, avopuolisolla jalka paketissa, auto rikki, vettä tulee helvetisti ja töissä pitäisi olla vielä 18 asti, jonka jälkeen autoa korjaamolle. Ei jaksaisi..

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Auto mainittu kolmesti, avopuoliso kerran. Prioriteetit kunnossa, oikein!

Kappas, heh heh, ei kannattaisi näköjään välillä tehdä jotakin muuta, jos lause jää kesken.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Eilen paikallisen K-Supermarketin palvelutiskillä eräs mamma pyysi lihaperunasoselaatikkoa kakkoseen.

En jäänyt seuraamaan tilanteen edistymistä.

Mamma oli huumortuulella sillä sinne kakkoseen se sapuska lopulta päätyy...ja sieltä ulos. Aika hyvä heitto mutta tarkoitti varmastikin annoksen kokoa tms.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Kaksi viikkoa kesälomaa edessä ja sateiselta näyttää. Loput pidetään ilmeisesti sitten helmikuun pakkasilla. Sama kai se tosin on, millainen keli ulkona, kun sisällä sitä örmöttää (seipäässä) kuitenkin.

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
"anna sakkoo saatana, anna kakkua"...henkilökohtainen kymppi on nyt kärsitty ja mietitty tekosia.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jussi ja Saana Parviainen ovat eroamassa! Olen aivan järkyttynyt koska olin varma että tuo liitto kestää! Mihin tämä maailma on menossa, seuraavaksi varmaan jossain lehdessä lukee että Tauski ja Henna eroavat!

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Jussi ja Saana Parviainen ovat eroamassa! Olen aivan järkyttynyt koska olin varma että tuo liitto kestää! Mihin tämä maailma on menossa, seuraavaksi varmaan jossain lehdessä lukee että Tauski ja Henna eroavat!
Morsian tilittää ikäeron olleen liikaa. Ai jaaha! Se ikäero ilmeisesti selvisi vasta papin aamenen jälkeen, ei shaatana Jussi onkin 36 vuotta minua vanhempi, enpä aiemmin tiennyt.

Vittu mitä ryhmää.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Huhhuh. En muistanutkaan kuinka hirveää on olla krapulassa töissä. Suoraan jatkoilta taksilla duuniin. Olo on mielenkiintoinen. Onneksi pomo pitää vapaata. Pysyisköhän kahvi sisällä?

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ymmärtäähän tuon vatvomisen, kun kuvatekstissäkin sanotaan, että he ovat kohtalokkaita luonteita. Jäin miettimään, että oliko he kohtalokkaita luonteita vai muuten vaan dorkia, mutta kai se sitten oli ensin mainittu. Niin kohtalokasta.

Voisin ruveta itsekin sanomaan itseäni kohtalokkaaksi luonteeksi. Hankala, vittumainen... olen kohtalokas luonne. Lopussa Saana tilittää "- Onkohan mulla hormonitoiminnat pyörteessä johtuen sellaisesta pienestä kivasta jutusta masussa? En tiedä se jää nähtäväksi." Imodium auttaa äkilliseen ripuliin.

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Jee, duunin pahin vanha jarrumies lähtee vihdoin ja omasta (?:) aloitteestaan... En vielä kirjoita onnellisuusketjuun, koska seuraajasta ei ole tietoa, mutta ei se asioita ainakaan taaksepäin voi viedä.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Jee, duunin pahin vanha jarrumies lähtee vihdoin ja omasta (?:) aloitteestaan... En vielä kirjoita onnellisuusketjuun, koska seuraajasta ei ole tietoa, mutta ei se asioita ainakaan taaksepäin voi viedä.

Taidat olla Lintsillä duunissa?
Elämään ei kyllä taas kuulu mitään uutta, päivästä toiseen samat rutiinit.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy