Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 341 061
  • 66 861

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä olen munamies, me olemme munamiehiä, minä olen mursu.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
HEI VAROKAA!!!!!

Nyt kun sain huomionne, niin kerronpa teille jotain mielenkiintoista.

Olen tällä hetkellä vaihteeksi USA:ssa, tällä kertaa Louisianan osavaltiossa ja paikassa jonka nimi on Natchitochet. On sellanen miljoonakaupunki tämä paikka ettei tosikaan, mutta ei se mitn. Joku intiaanikylä tai jotain on tässä paikassa joskus ollut, sieltä asti tulee tuo nimi, ja se muuten lausutaan jotenkin tyyliin Nagedää, ei Nätsitousset. Eikä Natsikosketus. Ettäs tiedätte sitten kun tuutte tänne.

Täällä on vähän kuuma. Yksi päivä menin autoon, ja sen lämpömittari näytti 120 astetta. No, ne on jenkkien typeriä Fahrenheit-asteita, mutta Celsiukseiksi muunnettuinakin niitä on silti 47 kappaletta. Aattelin että ei voi saatana olla totta, eikä se ollutkaan, kun lähdin ajamaan, lämpötila laski. Oikeasti sitä oli vain 44 astetta.

Ei oo mitään järkeä tommosessa kuumuudessa, ulkona ei viitti olla ollenkaan. Duunipäivän jälkeen joutuu semmosen puol kilsaa kävelemään ulkona autolle, sen jälkeen tuntuu aina suunnilleen samalta kun ois juossu maratonin turkishaalarissa. Autoon on kuitenkin sitten ihan vilpoisa istua kun se on koko päivän tollasissa asteissa paistunut, mustat nahkapenkit polttaa persettä, aurinkolasien sangat polttaa naamaa, ratti polttaa käsiä.. Siinä joutuu aina pari minuuttia vetämään sellasta ihme istuma-twistiä ja hypistelemään rattia ja vaihdekeppiä ku joku kujeileva hintti ennen kun poltto loppuu ja pystyy ajamaan niinkuin normaali ihminen. Tiedänpähän nyt ainakin millasta ois jos ois joku Touretten syndrooma tai muuten vaan pakkoliikkeitä.

Ajoin tänään vapaapäivän kunniaksi Missisippiin. En sinne jokeen sentään, vaan samannimiseen osavaltioon. Siellä jotain kimpoilin, pari kertaa meinasi olla ihan jännää, lähdin yhdessä vaiheessa ajamaan jotain maisemareittiä, ja siinä puiden keskellä kruisiessa yhtäkkiä lävähti hullu ukkosmyrsky niskaan. Suomessa tykkään ukkosista, mutta täällä en, ne kun tuppaavat toisinaan yltymään sellasiksi hirmumyrskyiksi ja tornadoiksi että talot ja autot lentelee pitkin pöpelikköjä. Nyt ei loppujen lopuksi sentään ihan niin neekerimäistä myrskyä tullut, mutta sen verran kuitenkin riepotteli tuuli puita että tiellä oli ihan solkenaan roskaa, kävyistä ja pikkuoksista nyt sen väliä mutta kerran oli keskellä tietä semmonen viismetrinen karahka, ja pari puuta oli kaatunut nätisti tien viereen. Oli jännittävä ajella kun tollasia yllätyksiä tuli välillä vastaan ja näkyvyys oli sateen vuoksi semmosta parin metrin luokkaa. Pysähtyäkään ei oikein voinut kun tie oli kapea, joku paikallinen takatukka ois vielä tullut ja rojauttanut Jii-Haata huudelleen perseeseen. No, en kuitenkaan kuollut, sade loppui aikanaan ja sen jälkeen roskien väistelykin oli helpompaa.

Kotiin palatessa sit huomasin yhtäkkiä että katos katos, auton polttoainemerkkivalo palaa. En ollut huomannut sitä aikaisemmin enkä tiennyt kuinka kauan se oli oikein jo loimottanut. Ajelin 80 mailia tunnissa sellasella isolla motarilla, joksikin Interstate-teiksi niitä kai kutsutaan. Niillä tulee huoltoasemia silloin kun niitä tulee, joskus useammin, mutta koska ajoin landella niin todennäköisesti harvemmin.

Epätietoisena aloin ronkkimaan auton ajotietokonetta, ja sainkin kaivettua sieltä esiin sellasen laskurin jonka mukaan tankissa olevalla bensalla pääsee vielä 18 mailia. Matkaa hotelliin oli 17 mailia, joten aattelin että kai tää tästä, eiköhän joku huoltsikka nyt jostain eteen pärähdä ennen sitä. No, sitten kun olin joku 2 mailia taas ajanut, näytti auto että enää on muuten bensaa 9 mailin matkalle jäljellä. Aattelin että mitä nyt vittua, mailit huvennut silmissä jonnekin, enhän mä saatana selviä sinne hotellille asti mitenkään. Hidastin vauhtia, aattelin että sillä saa vähän kulutusta tippumaan, mutta silti mailin matkalla tietokoneen laskuri rapsaisi 2 mailia pois. Kaikki saatanan rekat ja traktorit ja amishien kärrytkin rupes menee oikealta ja vasemmalta ohitse, mutta tie vain jatkui suorana eteenpäin läpi tyhjää maaseutua. Kauhulla kuvittelin jo mielessäni sen tilanteen, kun auto kuolisi tien poskeen, ja joutuisin sokkona lähtemään hortoilemaan jonnekin bensistä etsien keskellä syvää ei-mitään. Jos en jäisi koohkatessani auton alle, niin ainakin joku paikallinen mielenvikainen tulisi ja parhaimmassa tapauksessa tappaisi, huonommassa raiskaisi ensin.

Siinä vaiheessa, kun bensaa oli 3 mailiksi jäljellä, kaukaisuudessa näkyi ramppi josta pääsisi ainakin pois motarilta. Rukoilin kaikilta jumalilta ja saatanoilta ja ties keltä silvioberlusconilta että rampin lähettyvillä olisi myös bensis, ja kas, rukouksiin vastattiin, rampin päässä Exxonin kyltti mainosti että 0.8 mailin päästä saa bensaa. Siinä vaiheessa lukema näytöllä lopsahti arvosta 2 arvoon 1. Hissuttelin ihan jäykkänä ja liikkumatta eteenpäin, tuijotin sitä vitun ykköstä ja hoin että pysy nyt siinä, pysy nyt siinä. Tie vain jatkui ja mutkitteli jossain peltojen keskellä, huoltoasemaa ei näkynyt missään, en enää uskaltanut katsoa auton näyttöäkään, keskityin vaan hengittämään ja ynisemään ja hain katseellani Exxon-kylttiä. Kerkesin jo miettimään että en kai saatana ollu kääntyny väärään suuntaan rampin päässä, kunnes vihdoin mutkan taa eteen pälähti ihana huoltoasema bensapumppuineen ja valoineen!

Liu'uttelin pumpuille, joku runkkari oli pick-uppinsa kanssa lähimmällä pumpulla joten jouduin koukkaamaan kaukaisimmalle. Ajo-manooveerini meni kuitenkin hieman reisille, joten jouduin peruuttamaan ja oikaisemaan jotten olisi vallan päin seinää ajokkiani rysäyttänyt. Kun annoin automaattivaihteiston hiljakseen valuttaa auton tankkausasemiin, rupesi moottori yskimään ja ropeltamaan kuin keuhkotautinen jälkeenjäänyt kaasukammiossa. Viimesillä tipoilla se kuitenkin jaksoi työnnähdellä pumpulle, ja pääsin helpottuneena tuuttaamaan tankin täyteen menovettä. Se oli kirurgintarkasti laskettu ja suunniteltu juttu se.

Sellasta. Huomenna olisi vielä toinen vapaapäivä, mutta oon sen verran hermoraunio että taidan viettää sen sängyn alla maaten.

Loppu.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Ostin kirpputorilta vuoden 1973 Melody Maker lehden, kannessa The Black Moses, Isaac Hayes. Samoja nimiä on edelleen levyttämässä ja esiintymässä kuin silloin listoilla. Black Sabbath oli lähdössä kiertueelle, Hawkwind samoin, Lemmy bassossa.
 

Ralph

Jäsen
Tähän Symbian Annaan alkaa vähitellen tottua. Vain yksi juttu joka ei toimi ja on ongelmana. Nimittäin tuo nuolinappi josta tulee rivi lisää kuten tietokoneella enter -napista. Se ei toimi netissä vaikka kyllä saisi toimia.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Dear Eki.

Olen huomannut inhoavani naisia kaikin tavoin. He ovat täysin turhia olentoja, vaikka synnyttämään kykenevätkin. Ihmettelen vain, miten kukaan mies haluaa työntää siittimensä naisen emättimeen, hyi helvetti. Sen sijaan miesten välinen seksi se vasta upeaa onkin. Voisin panna karvaista kakkosta kaiken päivää, en vain saa siitä tarpeekseni. Mies on mitä seksikkäin olento, aivan käsittämättömän komea ilmestys kaikin puolin.

Olenko homo?
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
HEI VAROKAA!!!!! ...
Jumankeuta, siellä on ollut meininki kuin SaiPan playoff-matsissa.

Bensa loppuu molemmissa ihan samalla lailla, ja tuo härdelli tapahtuu keskimäärin kerran noin 18 vuodessa - aivan kuin SaiPan pleijarivoittokin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Voi vittu että Hilander-TV on paska. Se on kusisinta paskaa ja ripulia, mitä on koskaan tehty. Se on persesyöpä. Se on pimeässä pörisevä kärpänen, johon ei yllä. Se on psykoosi, se on vainoharhainen psykoosi. Se on rutto. Se on ponikuva hupisivulla.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Libyan suuri johtaja, Gaddafi kun on teillä tietymättömillä, kannattaisi tarkistaa paikalliset leirintäalueet, etsii vaan isoimman teltan.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Gaddafi haalinut paljon Nokiaa, olen siis herran kanssa samassa veneessä. Hienoa, eilenkin Nokian kurssi päätyi nousuun, ollaan mahtavia talousneroja.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tästä oppia kaikille, jotka haluavat narauttaa itse itsensä.
Itse uutinen ei naurata yhtään, mutta se miten tyhmä joku voi olla, naurattaa.
Samoin kuin viimeinen, lihavoidulla kirjoitettu kommentti.

Linkki: Feissarimokat.com
 

M10

Jäsen
Mikä yhdistää Petra Mannerta ja Jari Litmasta?
Se, että ylä- ja alahampaiden rakonen ei missään vaiheessa puhuessa kasva 3mm suuremmaksi.

Mut nyt sitä mänttikuulaa verkon perukoille ja salkkea turpaan. Aina oon jalkkista ja klubia kannattanut.
 

Pezel

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Orleans Saints
Onnistuin jäämään äskön Googlen kuvausauton uhriksi ja vielä todella tuoreen näköisenä, eli krapulassa ja muutaman tunnin yöunilla..
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Teemu Pukki 1 maali 4 avopaikkaa vs Klaas-Jan Huntelaar 4 maalia 4 paikkaa. Siinä kait se kärkihyökkääjien ero maailmalle on. Toinen on "viimeistelijä" kun toinen on Tamin sanoin maailman luokan kliininen viimeistelijä!
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Teemu Pukki 1 maali 4 avopaikkaa vs Klaas-Jan Huntelaar 4 maalia 4 paikkaa. Siinä kait se kärkihyökkääjien ero maailmalle on. Toinen on "viimeistelijä" kun toinen on Tamin sanoin maailman luokan kliininen viimeistelijä!
Näinhän se on. Samaan aiheeseen kun otetaan huomioon, että maajoukkueen monivuotinen ykköshyökkääjä Miklu Forssell ei ole koskaan, millään sarjatasolla pystynyt lähellekään vastaaviin lukemiin, niin ei liene vaikea etsiä syitä siihen miksi maajoukkueen taso on mitä on.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Kohta alan savustamaan taimenta ja oluttakin näyttää olevan kaapissa. Huonomminkin olisi voinut ilta mennä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kohta alan savustamaan taimenta ja oluttakin näyttää olevan kaapissa. Huonomminkin olisi voinut ilta mennä.

Jos taimenta on reilusti niin graavaa osa. Saa mukavaa huikopalaa ruisleivän päälle heti aamulla pikkuisessa krapulassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös