Kyllä se parempaa on jos kaksin syö ja se toinen syöjä on unelmien nainen. Tai edes unelmien varasijalla tai varavarasijalla oleva nainen. Kielet saattavat koskettaa ja kaikkea...On jäätelö hyvää kun yksin syö.
Mäpä ostin tänään uudet juoksukengät. Huomasin, että todellakin kannattaa hiukan jostain nipistää sitä lisärahaa niihin - ihan erilainen juosta kun markettikengillä.
Missä kaikki on? Baarissa? Ei kai kukaan sentään vielä nuku?
Mikäpäs tiukella? Naismurheita? Niin minullakin.
Miten niin -kin? Ei kaikilla ole naismurheita, vaikka vituttaisikin. Yrittäisit nyt sen oppia.
Mäpä ostin tänään uudet juoksukengät. Huomasin, että todellakin kannattaa hiukan jostain nipistää sitä lisärahaa niihin - ihan erilainen juosta kun markettikengillä.
Niinpä, ei se ole varsinaisesti naismurheita, jos on hanskat kadoksissa.
Opiskelijabudjetilla se maksimi on vajaa satanen(alennettu hinta, mutta silti). hankin vaan mahdollisimman kevyet kengät jotka istuu jalkaan eikä niissä ole jossain reunassa senttiä ylimääräistä tilaa(mulla on tyhmän muotoiset jalat).En nuku, dataillut koko päivän, huoooh. Huomenna kenties lähden katsomaan Tapparan peliä, mukava kun vihdoinkin mahdollisuus nähdä SM-liiga kiekkoa. Ja toivottavasti et ostanut liian hyviä kenkiä: Linkki Ylen uutiseen, liian hyvät kengät voivat pilata juoksutyylin ;)
Ostaisin 100 paria panohanskoja lisää, jos se siitä olisi kiinni.
Tästä minä tykkään.
Milloin Hämeenlinnaan?
Miten niin -kin? Ei kaikilla ole naismurheita, vaikka vituttaisikin. Yrittäisit nyt sen oppia.
Tosikko olet sinä tiuke. Minähän yritän vain olla hauska ja palstan yleinen naurun aihe. Se rooli sopii minulle parhaiten. Yritä sinä oppia se.
08:50 Eläinten elämää maalla ja merellä
09:15 Repe Sorsan Show
09:25 Rajametsän tarinoita
10:00 Peukaloisen retket
10:30 Häntä pystyyn
12:00 Sorsastuskausi alkaa
Eläintenpelastustiimi ottaa varaslähdön kuivaharjoittelemalla klo 09.00 alkaen
Viikko takana ilman viinan tippaa, samalla linjalla tarkoitus jatkaa ja juttujen taso senkun jatkaa paranemistaan.
Sain muuten jo aikoja sitten toimimaan ne nettipankkitunnukset. Yhden laskunkin maksoin ja lähetin samalla myös rahahakemuksen Kelalle netin kautta. Eipä se sitten niin vaikeaa ollutkaan. Mites nyt suu pannaan, tiuke?
Ihmettelen vain, miksi silti sinulla niin epäselvää oli niin pitkään tuokin yksinkertaisuus?
Noh, mun elämässä tuntuu olevan montakin normaalisti yksinkertaista asiaa vähän epäselvänä. Vaikeamman kautta mennään. Onneksi kuitenkin tuon asian sain hoidettua vihdoin ja viimein.