Tiesittekö, että Suomessa on paikkakunta (kylä) nimeltä Neuvoton. Olin siellä eilen melkein neuvoton. Muistaakseni. Ja kävin uimassa Suomenlahdessa.
Minä näin noin kolme tuntia sitten Sébastien Loebin kullin. Aika normaalin mittainen oli.
Minä näin noin kolme tuntia sitten Sébastien Loebin kullin. Aika normaalin mittainen oli.
Olen tällä hetkellä täällä Jyväskylän eteläisillä siirtomailla odottelemassa rallien alkamista, ja tänään oli (ilmeisesti) Surkeen erikoiskokeen nuotitukset. Citroenilla oli jonkinlainen teltta tuossa vähän matkan päässä jossa kuskit kävivät ruokailemassa yms., ja siinä näin Loebin kusella. Ei onneksi mitään sen kummempaa.No mutta tästähän ts. olosuhteista kaivataan ehdottomasti lisätietoja:).
Eilen 12 tuntia, tänään 9 tuntia ja huomenna 12-14 tuntia töitä.
Miksi viettää kesää ulkona/ystävien kanssa, kun voi olla töissä sisätiloissa koko päivän?
Saa tuosta kai vähän rahaakin, joten eipä haittaa.
Mutta eikös nopea ja kallis auto ole usein miehille niin sanottu peniksen jatke? Loebin Citroen on ainakin nopea ja varmaan melko kalliskin.Minä näin noin kolme tuntia sitten Sébastien Loebin kullin. Aika normaalin mittainen oli.
Kävelin eilen, parhaaseen höntsyaikaan asutusaleen keskellä sijaitsevan loistavan, nurmipohjaisen futispuiston läpi. Keli oli mitä parhain. Maaleja oli joka lähtöön. Koko alueella oli yksi pikkupoika aikuisen miehen kanssa potkimassa palloa.
Aivan kammottavan aavemainen kokemus, kun sitä oikein ajattelee. Melkein missä tahansa muualla (paitsi Suomessa) se kertoisi siitä että lähes koko ihmiskuntaa (tai ainakin miespuolista ihmiskuntaa) on kohdannut joku hirvittävä tuho.
Olen juonut liian vähän. Haluan edes jonkinlaiseen hiprakkaan niin täytyy juoda nuo kuusi viimeistä olutta nopeasti.Olen juonut liikaa.
Kivessiä kutittaa...