Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 376 727
  • 66 966

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Karkaan ihan just töistä ja lähden mökille.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koittakaa nyt joku saada schollille järkeä päähän, että lopettaa lakkonsa. Eihän tästä mitään tule! Nyt tekstiä kehiin.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Koittakaa nyt joku saada schollille järkeä päähän, että lopettaa lakkonsa. Eihän tästä mitään tule! Nyt tekstiä kehiin.

Jälleen kerran ukkometso puhuu asiaa. Lisään vielä, että myös viljurin on aika lopettaa mököttämisensä. Nämä kaksi virtuoosia ovat korvaamattomia ja kuuluvat minun Jatkoaikaani ehdottomasti.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olen aina ollut sitä mieltä, että savolaisissa on jotain outoa. Vaikka olen itsekin lähes puoliksi sellainen. Olen siis puoliksi outo. Hämmentävää...
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Olen siis puoliksi outo. Hämmentävää...
Mä oonkin käytännössä kokonaan outo. Vaikken oo edes savolainen, tai no mökki on Mikkelissä. Se se vasta hämmentää. Ainakin kanssaihmisiä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olin juuri katsomassa Shutter Islandia, kun duunin kellarista alkoi kuulua kovaa mekkalaa.
Selvisi, että kaksi somalia, joista toinen osaa vain sanoa englanniksi vain shit, muttei sanaakaan suomea ja toinen osaa suomea, muttei englantia, sekä yksi ylipainoinen ahvenanmaalainen kokki, joka ei osaa englantia, mutta ärjyi kovasti ruotsiksi jotain, olivat ajautuneet riitaan. Kultturelli kokemus. :D
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Join kellon ympäri. Iltapäivällä, eli siis äsken pihalla, luulin että perheenäidit kadulla hyökkää lastenvaunuiltaan puremaan multa kassit irti koska todistin eilen lesboseksiä. En päässyt paikalliseen mikä aukeaa jo yhdeksältä. Onneksi kohta alkaa selkeämään. Enkä tee koirastani jääpiikillä rukkasia. Ps. Olin Suomessa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Hikoilen kuin irstas sika! Vittumaista, että täytyy yrittää humaltua, ja samalla pitää juoda litroittain vettä. Saatana. Sika.

Eiei. Se noin mene. Hikoile rauhassa eilinen pois itsestäsi, jotta on tilaa huomiselle. Ja tälle illalle.

Näin se ainakin mulla toimii. Tietyssä vaiheessa tulee se hikipurske, varsinkin näillä keleillä. Anna sen tulla, käy suihkussa ja jatka kohti uusia seikkailuja.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Näin on tehtävä. Tosin en tiedä miten se toimii tilanteissa, joissa on juotu koko yö. Mutta ei se tätä pahemmaksi ainakaan voi mennä.

Minä tiedän. Olen kokeillut. Toimii kuten kerroin. Hikoile eilinen (ja viime yö) ulos, jotta saat tilaa uusille seikkailuille. Se on vähän niinkuin kroppasi kertoisi sulle, että "had enough of this, need some more".
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Nimimerkki vlad ja hänen kirjoitukset.

Niitä on mukava lukea vaikka en olekaan samaa mieltä monestakaan asiasta. Selkeä kirjoitustyyli.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nimimerkki vlad ja hänen kirjoitukset.

Niitä on mukava lukea vaikka en olekaan samaa mieltä monestakaan asiasta. Selkeä kirjoitustyyli.

Totta. On ilo lukea aina hyvin perusteltuja mielipiteitä jotka on vieläpä kirjoitettu selkeällä ja helposti luettavalla tavalla.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Totta. On ilo lukea aina hyvin perusteltuja mielipiteitä jotka on vieläpä kirjoitettu selkeällä ja helposti luettavalla tavalla.

+ harvoja nimimerkkejä, jotka eivät sorru helppoon piikittelyyn, vaan säilyttää asialinjan aiheesta riippumatta. Jos livenä osaa argumentoida yhtä hyvin, niin varmasti voittaisi osallistuessaan väittelyn piirimestaruuksia.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
En ole ikinä jäätynyt niin pahasti, mitä äskettäin. En edes kehtaa kertoa. Ei pysty. Hävettää, vituttaa, kaduttaa, naurattaa ja tavallaan tunnen helpotustakin samalla.

Huh huh.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös