Koittakaa nyt joku saada schollille järkeä päähän, että lopettaa lakkonsa. Eihän tästä mitään tule! Nyt tekstiä kehiin.
Hei kaikki! MTV3:n sivulla on nähtävillä ehkä 39:s bikinikuvasetti Satu Tuomistosta tälle kesälle. Täysin ennennäkemätöntä!
Satu Tuomisto häikäisee bikineissä - katso seksikkäät kuvat
Vakava tauti Tab-kuume on päässyt iskemään. Viimeisen vuorokauden aikana koko ajan vain pahentunut.
Sisennätkö jo jatkuvalla syötöllä?
Kun katson ensin myyjää, sitten hintaa ja sitten taas myyjää, niin pienen tuijotuksen jälkeen tekisi mieli lähinnä ulostaa myyjän päälle.
Minulla on samaa vikaa asioidessani Siwassa. Mutta se on minun fet.. murheeni.
Mä oonkin käytännössä kokonaan outo. Vaikken oo edes savolainen, tai no mökki on Mikkelissä. Se se vasta hämmentää. Ainakin kanssaihmisiä.Olen siis puoliksi outo. Hämmentävää...
Hikoilen kuin irstas sika! Vittumaista, että täytyy yrittää humaltua, ja samalla pitää juoda litroittain vettä. Saatana. Sika.
Hikoilen kuin irstas sika! Vittumaista, että täytyy yrittää humaltua, ja samalla pitää juoda litroittain vettä. Saatana. Sika.
Näin on tehtävä. Tosin en tiedä miten se toimii tilanteissa, joissa on juotu koko yö. Mutta ei se tätä pahemmaksi ainakaan voi mennä.Näin se ainakin mulla toimii. Tietyssä vaiheessa tulee se hikipurske, varsinkin näillä keleillä. Anna sen tulla, käy suihkussa ja jatka kohti uusia seikkailuja.
Näin on tehtävä. Tosin en tiedä miten se toimii tilanteissa, joissa on juotu koko yö. Mutta ei se tätä pahemmaksi ainakaan voi mennä.
Nimimerkki vlad ja hänen kirjoitukset.
Niitä on mukava lukea vaikka en olekaan samaa mieltä monestakaan asiasta. Selkeä kirjoitustyyli.
Totta. On ilo lukea aina hyvin perusteltuja mielipiteitä jotka on vieläpä kirjoitettu selkeällä ja helposti luettavalla tavalla.
En ole ikinä jäätynyt niin pahasti, mitä äskettäin. En edes kehtaa kertoa. Ei pysty. Hävettää, vituttaa, käsittää, naurattaa ja tavallaan tunnen helpotustakin samalla.
Huh huh.
Ei.Tämä liittyy panemiseen?