Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 341 061
  • 66 861

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ensin katsoin totaalisen tylsän leffan kakkoselta (Dead Calm) ja nyt jäi kesken tuo nelosen kauhuleffa.

Aikas paska leffailta siis oli.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huono leffailta, juu. Harvemmin tulee mitään jätettyä kesken, jos on ruvennut katsomaan, mutta tässä yritän katsoa jokin aika sitten tallentamaani Nightmare on Elm Street 5:ttä ja puolen tunnin jälkeen on sellainen olo, että olen varmaan katsonut leffaa jo kaksi tuntia, eikä siinä ole toistaiseksi ollut mitään sellaista juonentynkää, josta haluaisi tietää, miten tämä päättyy. Ristus mitä paskaa. En muista, mitä osia olen aiemmin nähnyt, mutta oli se ensimmäinen ainakin ihan katsottava.

Stop-nappulaa ja deleteä peliin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Olen töissä, en tee juurikaan töitä ja palkka juoksee kovaa. Mikäs tässä, krapula hitusen vaivaa. Uskomaton kyky sellainenki aina hankkia.

Mitähän sitä hankkii syödäkseen tänään?
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiesittekö, että Suomessa on paikkakunta (kylä) nimeltä Neuvoton. Olin siellä eilen melkein neuvoton. Muistaakseni. Ja kävin uimassa Suomenlahdessa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Huomenna alkaa viimeinen lomaviikko. Ahdistus ei ainakaan vielä iske påälle, mutta sellaiset The Penamaiset iltapäiväkännit voisi tässä hankkia.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Huomenna alkaa ensimmäinen lomaviikko, tästä legistä. Yksi viikko tuli pidettyä jo kesäkuussa. Taidan liittyä seuraan ja aloittaa täten korjaavat toimenpiteet.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jatkoajan alkukesän kuuma puheenaihe, homojen adoptio-oikeus on ihmeesti rauhoittunut. No kyllähän sitä jo ehdittiinkin vatvoa ihan tarpeeksi.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Eilen 12 tuntia, tänään 9 tuntia ja huomenna 12-14 tuntia töitä.

Miksi viettää kesää ulkona/ystävien kanssa, kun voi olla töissä sisätiloissa koko päivän?

Saa tuosta kai vähän rahaakin, joten eipä haittaa.
 

Ralph

Jäsen
Taidampa mennä nukkumaan, huomenna herättävä jo ennen kymmentä. Eikun siis tänään.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
No mutta tästähän ts. olosuhteista kaivataan ehdottomasti lisätietoja:).
Olen tällä hetkellä täällä Jyväskylän eteläisillä siirtomailla odottelemassa rallien alkamista, ja tänään oli (ilmeisesti) Surkeen erikoiskokeen nuotitukset. Citroenilla oli jonkinlainen teltta tuossa vähän matkan päässä jossa kuskit kävivät ruokailemassa yms., ja siinä näin Loebin kusella. Ei onneksi mitään sen kummempaa.
 
Suosikkijoukkue
Ilves, Bulls, Arsenal, Canucks ja Three Lions
Eilen 12 tuntia, tänään 9 tuntia ja huomenna 12-14 tuntia töitä.

Miksi viettää kesää ulkona/ystävien kanssa, kun voi olla töissä sisätiloissa koko päivän?

Saa tuosta kai vähän rahaakin, joten eipä haittaa.

Sama sisätöissä, on pitkälti kesää vietetty. Onneksi tässä on sentään netti, jotta voi hoidella näitä työjuttuja. Mulla suurelta osin lyhyempiä päiviä, mut tänään on tuplavuoro.16 tuntia, joista 6 vielä jäljellä. Tilipäivää odotellessa.

Btw. Laskeskelin, että oon juonu tänään 9 kuppia kahvia
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Kävelin eilen, parhaaseen höntsyaikaan asutusaleen keskellä sijaitsevan loistavan, nurmipohjaisen futispuiston läpi. Keli oli mitä parhain. Maaleja oli joka lähtöön. Koko alueella oli yksi pikkupoika aikuisen miehen kanssa potkimassa palloa.
Aivan kammottavan aavemainen kokemus, kun sitä oikein ajattelee. Melkein missä tahansa muualla (paitsi Suomessa) se kertoisi siitä että lähes koko ihmiskuntaa (tai ainakin miespuolista ihmiskuntaa) on kohdannut joku hirvittävä tuho.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kävelin eilen, parhaaseen höntsyaikaan asutusaleen keskellä sijaitsevan loistavan, nurmipohjaisen futispuiston läpi. Keli oli mitä parhain. Maaleja oli joka lähtöön. Koko alueella oli yksi pikkupoika aikuisen miehen kanssa potkimassa palloa.
Aivan kammottavan aavemainen kokemus, kun sitä oikein ajattelee. Melkein missä tahansa muualla (paitsi Suomessa) se kertoisi siitä että lähes koko ihmiskuntaa (tai ainakin miespuolista ihmiskuntaa) on kohdannut joku hirvittävä tuho.

Ja meitä puolestaan oli eilen parhaaseen ilta-aikaan kymmenen äijää nurmikentällä, keskellä kauneinta Helsingin kesää ottamassa itsestämme ja toisistamme kaiken irti parituntisen futissession merkeissä, eikä jumalauta maaleja missään!

Edelliskesät ovat maalit olleet paikallaan ja kyllä ne siellä vielä kevättalvellakin näyttivät olevan, mutta nyt joutui jostain kengistä ja bensakanistereista laittamaan tolpat.

Helvetin hyvät pelit ja hiet, mutta maalit takaisin saatana että saa välillä latailla täysillä eikä tarvitse palloa hakea kilometrin päästä. Paljon puhutaan lapsien harrastamisesta, mutta nyt häiritsee kaupunki kolmekymppisten äijien terveitä harrastuksia ja elämäntapoja pahalla tavalla.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365

Ralph

Jäsen
Tapsan Tahdit alkavat tänään. Varis rääkkyy ikkunani alla. Vessahätä meni ohi kun kävin vessassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös