Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 435 453
  • 67 212
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Parin tunnin päästä on odotettavissa loistavaa matskua ainakin Vitutus-, Mille naurat juuri nyt -, Pitäisikö itkeä vai nauraa - ja Veti surulliseksi/hiljaiseksi -ketjuihin, kun eurooppalaisten pankkien uudet stressitestit julkistetaan. Joukossa lienee useita reputtajia, joista suurin osa sijaitsee jo valmiiksi talouskriisin kourissa olevissa maissa kuten Espanjassa, Portugalissa, Italiassa jne.

Ja miten kävikään, reputtaneista kahdeksasta pankista peräti viisi oli Espanjasta ja kaksi Kreikasta, kertoo HS:n uutinen. Vituttaa olla oikeassa, joten siirrynpä suosiolla vitutus- ja kalsarikänniketjujen puolelle. Hei hulinaa. Juodaan nyt, kun on vielä varaa... Vittu!
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Minä joka liikun 4 kertaa vuodessa ja syön paska ruokaa joka toinen päivä, olen nyt syönyt kaksi viikkoa hyvin hyvin terveellisesti ja liikkunut joka päivä viime sunnuntaita lukuunottamatta, jolloin söin darrassa salaattia! Ny loppu Jutilla rillaus!!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Haluan adoptoida homoparin.

Mä kyselen muutamalta...

Jos olet mies niin lesbotkin voisivat olla ihan kivoja siinä arkisessa elämässä. Saisi aina olla komentamassa, että älkää nyt vieraitten aikana temmeltäkö. Sitten vasta myöhemmin isukin aikana.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Minä joka liikun 4 kertaa vuodessa ja syön paska ruokaa joka toinen päivä, olen nyt syönyt kaksi viikkoa hyvin hyvin terveellisesti ja liikkunut joka päivä viime sunnuntaita lukuunottamatta, jolloin söin darrassa salaattia! Ny loppu Jutilla rillaus!!

Krapulassa salaatti toimii helvetin hyvin. Rasvainen pizza siihen närästykseen, hyi saatana. Nyt kävisi kumpi vain, on vähän nälkä.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Ihmettelin sitä, kun bokserit tuntui tosi oudoilta jalassa. Pallit oli tullu toisesta lahkeesta ulos kokonaan. Ja mulla ei ole pienet pallit vaan isot bokserit.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Missä ovat satiaislääkemainokset? Kaipaan ruutuun itseään raapivia naisia!
Mikä on satiaisten lempileffa? No, tietysti Munissakävelijät.

Kaupungilla ei saa kulkea enää rauhassa. Jos ei kerjäläinen ole kuppinsa kanssa ruikkaamassa rahaa tai feissari kauniisti hymyillen ottamassa koppia, niin eiköhän joku wannabe opetuslapsi tyrkytä jotain jesse-lappuja kouraan. En minä valita, mutta kyrsiihän se.
Mulle ei kukaan sano mitään. Vilkaisevat ja katsovat äkkiä muualle. Epäilen syyksi alati vittumaista "älä puhu mulle ikinä" -ilmettä, jonka kanssa näytän (erään kaverin vaimoa lainatakseni) Siperiasta karanneelta massamurhaajalta.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Olipa mukavaa, kun Paraguay pudotti Brasilian Copa American puolivälierissä.
Brasilialla ei tosin mennyt rankkarit ihan putkeen. Eipä olisi uskonut, että neljästä vetäjästä vain yksi saa paljon maalia kohti eikä hänkään kovin nurkkaan osunut.
Ja Japanihan vei naisten MM-kisat rankuilla.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Paraguay vielä voittoon, niin se povipommi ilmeisesti kirmaa alasti kentällä. Sinällään aivan sama kumpi voittaa, Uruguay vai Paraguay, mutta jos toisen voitolla näkee isotissisen pimbon alastin, vaaka kallistuu heille.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Paraguay vielä voittoon, niin se povipommi ilmeisesti kirmaa alasti kentällä. Sinällään aivan sama kumpi voittaa, Uruguay vai Paraguay, mutta jos toisen voitolla näkee isotissisen pimbon alastin, vaaka kallistuu heille.
Näen jo sieluni silmin, kuinka silikoniteline riisuu itsensä ja juoksee viheriölle. Samassa puolen tusinaa Tony Halmeen kokoista järkkäriä taklaa sen kenttään ja sitten heiluu jo pamput...
 

SKA1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
Moskovan ZSKA ja raiskaaja Juri Butsajev joukkueen mukana on Pajulahdessa leirillä.

Butsajev on tosin ehdonalaisen rangaistuksensa ja uran hiipumisen (raiskauksen ja tutkintovankeuden jälkeen lähinnä Venäjän divaria) myötä kärsinyt. Mutta silti tuollaiset jätkät vituttavat.

Eliteprospect: "miehestä"

ESS juttu tuomiosta: Juri Butsajev
 

Ralph

Jäsen
Olen juuri nyt bussissa matkalla Herttoniemeen. Täällä Helsingissä on huonommat bussit kuin Nokialla, mutta juuri ja juuri kestän tämän.
 

Ralph

Jäsen
Olen juuri nyt metrossa matkalla Kaisaniemeen. Täällä Helsingissä on huonommat metrot kuin Nokialla, mutta.. eikun mitä?
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Olen juuri nyt metrossa matkalla Kaisaniemeen. Täällä Helsingissä on huonommat metrot kuin Nokialla, mutta.. eikun mitä?

Olen juuri nyt bussissa matkalla Herttoniemeen. Täällä Helsingissä on huonommat bussit kuin Nokialla, mutta juuri ja juuri kestän tämän.
Muista kertoa kun ehdit vertailemaan vesijohtovettä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös