Pekka Pälvikalju
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- NYR
Kyseessä kuitenkin uutisten mukaan melko pieniä pankkeja nämä reputtaneet joten älä nyt sentään tynnyriin huku!
Kyseessä kuitenkin uutisten mukaan melko pieniä pankkeja nämä reputtaneet joten älä nyt sentään tynnyriin huku!
Haluan adoptoida homoparin.
Minä joka liikun 4 kertaa vuodessa ja syön paska ruokaa joka toinen päivä, olen nyt syönyt kaksi viikkoa hyvin hyvin terveellisesti ja liikkunut joka päivä viime sunnuntaita lukuunottamatta, jolloin söin darrassa salaattia! Ny loppu Jutilla rillaus!!
Mikä on satiaisten lempileffa? No, tietysti Munissakävelijät.Missä ovat satiaislääkemainokset? Kaipaan ruutuun itseään raapivia naisia!
Mulle ei kukaan sano mitään. Vilkaisevat ja katsovat äkkiä muualle. Epäilen syyksi alati vittumaista "älä puhu mulle ikinä" -ilmettä, jonka kanssa näytän (erään kaverin vaimoa lainatakseni) Siperiasta karanneelta massamurhaajalta.Kaupungilla ei saa kulkea enää rauhassa. Jos ei kerjäläinen ole kuppinsa kanssa ruikkaamassa rahaa tai feissari kauniisti hymyillen ottamassa koppia, niin eiköhän joku wannabe opetuslapsi tyrkytä jotain jesse-lappuja kouraan. En minä valita, mutta kyrsiihän se.
Näen jo sieluni silmin, kuinka silikoniteline riisuu itsensä ja juoksee viheriölle. Samassa puolen tusinaa Tony Halmeen kokoista järkkäriä taklaa sen kenttään ja sitten heiluu jo pamput...Paraguay vielä voittoon, niin se povipommi ilmeisesti kirmaa alasti kentällä. Sinällään aivan sama kumpi voittaa, Uruguay vai Paraguay, mutta jos toisen voitolla näkee isotissisen pimbon alastin, vaaka kallistuu heille.
Johanna Tukiainen on tänään Kuopiossa. Niin olen minäkin. Tämä on selvä merkkisignaali kohtalolta.
Ostin epähuomiossa vääränlaisen muistikortin.
Niin, silloin 17 kasvojenkohotusta ja pari hammaskuorisatsia sitten.Hannele Lauri oli aikoinaan kuuma kinkku.
Olen juuri nyt metrossa matkalla Kaisaniemeen. Täällä Helsingissä on huonommat metrot kuin Nokialla, mutta.. eikun mitä?
Muista kertoa kun ehdit vertailemaan vesijohtovettä.Olen juuri nyt bussissa matkalla Herttoniemeen. Täällä Helsingissä on huonommat bussit kuin Nokialla, mutta juuri ja juuri kestän tämän.
Muista kertoa kun ehdit vertailemaan vesijohtovettä.
Muista kertoa kun ehdit vertailemaan vesijohtovettä.