Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 330 416
  • 66 848

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tulin töihin noin kello 9.30. Pomo sanoi, että minun pitää lähteä klo.12 kotiin. En valita. Kesälomaankin enää muutama viikko. Haenpa kohta kaupasta olutta, viilennän ne, ja tämän jälkeen nautin niitä omassa seurassani kassit hikoillen.

Aina elämä ei potki perseelle, toisinaan se kuumottaa kiveksille.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Epäilyttävästi Tuomas Suomista muistuttanut mieshenkilö moikkasi minua äsken. Olenko minä nyt vähän niiku julkkis?
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko Tuomas Tapsan aviomies?

En osaa sanoa,joku blondi sillä näytti olevan vieressä ja näytti äkkisältään katsottuna naispuoliseltakin vielä.

Tästä voitaneen päätellä että ei, en ole julkkis kun ei edes Tuomas Suominen näytä olevan=)
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Huomenna olisi siskon häät ja nyt on kauhea sota muutamien lähisukulaisten kesken että kuka tekee mitä ja miten, itse koitan vaan pysytellä mahdollisimman sivussa ja tehdä mitä käsketään. Toivottavasti edes juhla nyt ilman konflikteja, huomisaamun saa kyllä kiistelyä vielä takuulla kuunnella.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Mukava katsoa yleisurheilua ja nuo naiset on kyllä vallan ihania! Taidan aloittaa salilla käynnin jälleen.
 

TheT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Montreal Canadiens
Kirosin jo etukäteen missattua Stanley Cupin 6. finaalia, mutta kävipä kerrankin tuuri! Pitävät juuri sopivaan saumaan kaksi välipäivää, kun sattui yövuoro. 6. ja 7. ottelun näkee siis varmuudella.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Mikäs tässä, mukava herätä hieman raikkaampaan keliin ja heti on virtaakin enemmän. Lisäksi yllättävänkin kostean ja raskaan viikonlopun jälkeen olo on silti levännyt ja positiivissävytteinen. Tästä on hyvä jatkaa kohti ruokista.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Pyysin jumalalta polkupyörää, mutta eihän jumala polkupyöriä kenellekään anna. Siispä varastin polkupyörän ja pyysin jumalalta syntejä anteeksi.
 

Ralph

Jäsen
Ensin kysymykseeni sekalaisissa kysymyksissä vastasi Kärppäfani nimeltä Jeff ja sitten väänsin monen viestin verran Laakkosesta ja kumppaneista nimimerkin Beukeboom kanssa, myös Kärppäfani kyseessä.

Ja sitten minulle aukesi että nämä kaksi yhdessä on se NHL-legenda, joka tosin ei ikinä Kärpissä pelannut. Voi veljet kun on kivaa.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Ja jos Jokereiden puolella viihtyvä Brock olisi tuohon sekaantunut niin olisi saatu oikein isä-poika pari tappelemaan. ;)

Kyllä nää Stanley Cup -finaalit ovat aika oudot.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Tyrmistyin siitä miten Danny raiskasi Kesäkadullaan Lovin' Spoonfulin hienon Summer in the city -kappaleen. Tyrmistyin siitä miten jossain närästyslääkemainoksessa onnistuttiin raiskaamaan Kesäkatukin.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Hieno päästä isoon firmaan duuniin parin pikkufirman pettymysten jälkeen. Ensimmäisessä pomo vedätti päätöksiä ja toisessa joi rahat. Ei enää ikinä pikkufirmoja!
 

Gustaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Melkosen lyhyttä housua tyttärillä tuolla kaupungilla.Minä tykkään kovasti.
Pitäisiköhän sun kokeilla sellaista, että menet ja annat 'peukkua' aina kun tulee sellainen tykättävä tapaus vastaan?

Riski on tietysti olemassa, että tyttöjen live-peukuttamisesta eli tykkäämisestä tulee nyrkki suoraan hymiöön.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Kertkokaahan, että pääsen johonkin käsiksi edes joskus, että mitä järisyttävää keskustelupalstalla on viimeisen kuukauden aikana tapahtunut? Kuka on löytänyt unelmatissisen naisen? Kenen mopo karkasi kuuhun mestarusjuhlissa? Kuka sammui teltaansa ja rillissä oleet magarat kärventyi?
 

Hetenyi#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Zoltan, Jokerikasvatit, Zoltan, Zoltan
Kertkokaahan, että pääsen johonkin käsiksi edes joskus, että mitä järisyttävää keskustelupalstalla on viimeisen kuukauden aikana tapahtunut? Kuka on löytänyt unelmatissisen naisen? Kenen mopo karkasi kuuhun mestarusjuhlissa? Kuka sammui teltaansa ja rillissä oleet magarat kärventyi?

HIFK löysi, mutta inttikaveri sai tuon unelmatissisen naisen. Mopoista en tiedä, mutta kyllä se jälleen HIFK oli kuka telttaansa sammui ja rillissä olleet makkarat kärventyivät.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Pitäisiköhän sun kokeilla sellaista, että menet ja annat 'peukkua' aina kun tulee sellainen tykättävä tapaus vastaan?

Riski on tietysti olemassa, että tyttöjen live-peukuttamisesta eli tykkäämisestä tulee nyrkki suoraan hymiöön.

Olen tehnyt tuota joskus yökerhoissa ja positiivista palautetta tuli aina siihen asti, kun näytin ensimmäisen kerran peukkua alas kuin Caesar konsanaan.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
HIFK löysi, mutta inttikaveri sai tuon unelmatissisen naisen. Mopoista en tiedä, mutta kyllä se jälleen HIFK oli kuka telttaansa sammui ja rillissä olleet makkarat kärventyivät.

Pojalla on selvästi riittänyt vientiä. Ainakin naisten vientiä silmien edestä. Onko miehellä kertomukset yhtään muuttuneet? Tai no tätähän voisi kysyä suoraan HIFK:lta itseltään, mutta olkoon nyt tässä.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Olipas tämän päivän Urheilulehdessä hyvä kirjoitus (by Jari Kupila), joka käsitteli hiihtäjien oikeusdraamaa. Suosittelen lukemaan. Muutoinkin Urheilulehti on osoittautunut kaikin puolin ihan hyväksi lehdeksi, vaikka tilasinkin sen lähinnä jääkiekon (Sihvonen & Seppänen) vuoksi.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Söin hieman liekkisiipiä ja nyt perse puskee liekkiä. Ajattelin myös naapureita ja päästin käytävään kaikkia ilmastosopimuksia loukkaavan pommin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Söin hieman liekkisiipiä ja nyt perse puskee liekkiä.

Vaikka tässä onkin ns. hassuttelu menossa, niin kerrotaan että itse en vaan tajua kaupasta siipensä ostavia ihmisiä. Siis jos kyseessä ovat nämä ns. "vakuumisiivet"/"tehdassiivet".

Nuo kun ovat ns. pyhäinhäväistys niille oikeille siiville, joita muuten saa ihan kohtuullisen hyvinä mm. Prismasta ja Citymarketista, lihatiskistä. Eivät nämäkään toki ole lähelläkään itse siipiravintoloiden huikeutta.

Meitä on moneen junaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös