Näin melko käsittämättömiä unia tuossa joku aika sitten. Ensimmäisessä Pentti Matikainen oli palkattu HIFK:n takaisin ja ensimmäisenä soitti minulle ja pyysi pelaamaan. Siinä sitten kyselin, että miksi juuri minä kun en osaa kovin hyvin edes luistella. Sanoi, että on seurannut sählyssä tekemistäni ja pitää uhrautuvaisesta ja taistelevasta tyylistäni, varmasti etenkin pudotuspeleissä on tarvetta tuollaiselle. No, mikäs siinä ja hallille. Sitten kyselin Max Wärniltä pukukopissa missä on minun paikkani ja sitten Toni Söderholmilta, että kuinka paljon aiemmin pitää olla hallilla kun alkaa treenit tai pelit. Sanoi 40minuuttia, johon totesin tulevani hieman aiemmin, koska en ole ikinä pukenut kaikkia lätkäkamoja päälle.
Toisessa unessa ryssät hyökkäsivät kotiini. Siellä sitten faijan kanssa sodittiin kaksistaan koko armeijaa vastaan. Mikäs siinä, ilmeisesti pysäytettiin vihollinen. Koskaan en unessa ole nähnyt niin realistista pään räjähtämistä. Jäätiin kuitenkin molemmat henkiin, joten mikäs siinä.