Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 329 910
  • 66 848

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Tien toisella puolella kasvaa 5 koivua ja toisella kuusi. Kuinka monta puuta yhteensä? Ja eikun vaan kinastelemaan, oliko niitä puita 11 vai 6.

Jahas, ensimmäinen tyhmä nosti käden pystyyn.
Lisää selityksiä?
"Olisin mä tajunnut jos siinä olis ollut yksi sana lisää", nyyh.

Ja onhan ne typeriä "arvoituksia".
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jahas, ensimmäinen tyhmä nosti käden pystyyn.
Lisää selityksiä?
"Olisin mä tajunnut jos siinä olis ollut yksi sana lisää", nyyh.

Ja onhan ne typeriä "arvoituksia".

Kohtuullisen karu tulkinta syyttää tyhmäksi sen perusteella, mitä minä sanoin. Varsinkin sen jälkeen, kun itsekin sanot niitä typeriksi.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mä olen blondi ja tymä. Kerrotko, että saan unta vielä tänä yönä :)?

No pullo maksaa markan ja 2,5 penniä ja korkki 2,5 penniä.

Mutta jos näitä ennalta tuntemattomia arvoituksia ihminen joutuu miettimään yli 2 sekuntia, niin Halmela ei tiedä, mitä ajatella. Ajatelkaamme me muut sitä.

Eri asia, jos Halmela tarkoitti sitä, että kaikki kolme arvailua pitäisi suorittaa kahdessa sekunnissa. Luulisin, että siihen tulisi Halmelallakin kiire.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Luin jo toistamiseen vapaan puolella olevan otsikon Datanomit väärin. Jostain syystä vääntyi verkkokalvoille muotoon Demonit. Ei tää selvä jakso sovi mulle.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Kohtuullisen karu tulkinta syyttää tyhmäksi sen perusteella, mitä minä sanoin. Varsinkin sen jälkeen, kun itsekin sanot niitä typeriksi.
No jaa. Jos ne on mielestäni typeriä, ja sinulle ne tuotti vaikeuksia, niin mikä tulkinta olisi oikea?
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Tuli tässä yks päivä joltakin venäläiseltä naiselta viesti s-postiin:

I want your cock!

No tänään oli tullut, että:

Oh, your cock is so big!

Ilmeisesti kukko oli saapunut määränpäähänsä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Taas yksi haastattelukierros takana ja tieto tulee viikolla yhdeksän. Tässä sitä nyt sitten jännäillään taas vähän aikaa. Kyllähän se on mukavaa pitää viikko lomaa ensi viikolla arvon rekrytoijien, helvetti.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Korjatkaa hyvät ystävät allekirjoituksenne!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Korjatkaa hyvät ystävät allekirjoituksenne!

Miksi? Korjatkoot se, joka ne rikkoikin. Manen kauan sitten lanseeraman tyylin allekirjoitukset ovat nyt pop.

Katos perkele... Joku korjasi sen ja nopeasti.
 
Viimeksi muokattu:

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Fiksuja jutteli eräs tänään:

Suhteissa, joissa on paljon mustasukkaisuutta, päättyvät joko väkivaltaiseen eroon, tai ihan tavanomaiseen eroon, mutta 99%:ssa ko. tapauksissa ero lienee tosiasia.

Ja uskon kyllä täysin tuohon!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei ole tällä palstalla väriä enää edes allekirjoituksissa.
 

Berrie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Ilves
NHL:n coolein nimi - Sledge Hammer!

No ei paha...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vesi on hyvää ja aspiriinikin maistuis.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Tuli tässä yks päivä joltakin venäläiseltä naiselta viesti s-postiin:

I want your cock!

No tänään oli tullut, että:

Oh, your cock is so big!

Ilmeisesti kukko oli saapunut määränpäähänsä.

No tänään oli s-postiviestin otsikko I wanna suck your cock! No siitä vain. Kyllä kukko onkin pesun tarpeessa pitkän reissun jälkeen. Jos tuolla tyylillä sen halua tehdä, niin en estele.

Melkoista tämä nykymaailman sähköposteilu.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirjoitellaan värillisellä fontilla vaikka tähän ketjuun. Mukavaa luetavaa, kun kirjoittelee vaikka keltaisella koko pätkän. Ajattelin katsella mestareiden liigaa pitkästä aikaa. Melko hullunkuriselta tuntuu katsoa jalkapalloa, kun ulkolämpötila on kolmekymmentä astetta pakkasella. Ei pelikentällä sentään, vaan täällä kotikatsomon seinien ulkopuolella.

Vai olisiko sittenkin suosikkijoukkueen paidan värillä naputeltu teksti parempaa?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No jaa. Jos ne on mielestäni typeriä, ja sinulle ne tuotti vaikeuksia, niin mikä tulkinta olisi oikea?

Ei ne minulle tuottaneet vaikeuksia. Typeriä ne kyllä on ja minusta aika turhaa tuollainen "ihmettelen, jos joku näitä joutuu miettimään yli 2 sekuntia" -keuliminen. Varmasti löytyy saman luokan arvuutteluita, mitä sinäkin joudut miettimään yli 2 sekuntia. Siitähän nuo riippuu enemmän, onko niitä kuullut aiemmin vai ei.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Vai olisiko sittenkin suosikkijoukkueen paidan värillä naputeltu teksti parempaa?

Tämä kuulostaa paremmalta. Tosin tänään Ilves pelasi vieraspaidoilla niin minun pitää nyt sitten kirjoittaa valkoisella. Noh, voitto kuitenkin tuli eikä SaiPan mustista erikoispaidoista ollut heille apua.

Edit. erikoistaidoista --> erikoispaidoista
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös