Paahtoleipiä. Paahtoleipien päälle ketsuppia. Ketsuppien päälle kebab- ja kinkkuviipaleita. Kebab- ja kinkkuviipaleiden päälle ananasta. Ananaksen päälle juustoraastetta.
Ja tälläisiä leipiä toistakymmentä kappaletta uuniin vartiksi ja hyvää tulee!
Taisi mennä nimimerkit sekaisin? Sitä se alkoholismi teettää.Mihinkäs se ruokahalu voi kadota, kun et edes syö intialaista? Myönnetään etten itsekään koskisi intialaiseen mieheen, edes ruokailumielessä. Naiseen saattaisin kajota, mutta hyvin vähän markusmaisesti.
Nimim. Selvinpäin ja asiallisena
Taisi mennä nimimerkit sekaisin? Sitä se alkoholismi teettää.
Nimim. Selvinpäin ja asiallisena
Älkääs pojat nyt enempää kertoko kokemuksistanne, tässähän menee ruokahalu.
Nooselle voimia koitokseensa!
Noosea kannustat koitoksessa, mutta minua et? Mikä logiikka!? Luepa tuo minun ylläoleva viesti tarkasti ja ajatuksella. Kauheaa se on kuules minullakin.
Jomppa_Koo tullut uskoon?
Ihan sama. Pitäkää keskustelunne, minä aion murjottaa. Tulisipa muuten jo kevät ja MM-kisat, ai että! Tämä nykyinen aika on suoraan sanottuna perseestä. Yksi hyvä asia tulee vain mieleen ja se on ulkojäillä käynti. Nyt on vaan liikaa pakkasta, joten ei oikein kehdannut mennä sinne kentälle jäätymään. Siis en nyt tarkoita sellaista jäätymistä, kyllä minä osaan kiekkoa pelata...
tiukella muita murheita?
Serkkupoika luopui hengestään ja lähti toisiin maisemiin 29.2.2008 eli karkauspäivänä. Nyt on tullut siskon kanssa väännettyä että voiko kuolinpäivänä pitää ennemmin 28.2 vai 1.3. Kertokaas mielipiteitänne, niin voin kertoa siskolleni kuuluvani enemmistöön.
Serkkupoika luopui hengestään ja lähti toisiin maisemiin 29.2.2008 eli karkauspäivänä. Nyt on tullut siskon kanssa väännettyä että voiko kuolinpäivänä pitää ennemmin 28.2 vai 1.3. Kertokaas mielipiteitänne, niin voin kertoa siskolleni kuuluvani enemmistöön.
Muutama tunti ensin kattolumitöissä ja sitten työntäen niitä samoja lumia pois pihalta. Saldo:
1 x rikkoutunut lumilapio (toinen reilun viikon sisään)
1 x rikkoutunut lumikola
1 x vitun kipeä jalka
N x palaneet hermot
Blonditesti, jonka yllättävän moni mokaa:
Kuinka monessa kuukaudessa on 28 päivää?
Ei ymmärrä miten tuossa voi vastata väärin.
Yhdessä. Jos kysymys olisi, kuinka monessa kuukaudessa on 28 tai enemmän päivää, niin sitten vastaus olisi 12. Näin minä ainakin asian näen.
Tien toisella puolella kasvaa 5 koivua ja toisella kuusi. Kuinka monta puuta yhteensä? Ja eikun vaan kinastelemaan, oliko niitä puita 11 vai 6.