Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 440 514
  • 67 256

M10

Jäsen
Jos joku jostain kumman syystä kaipaa vielä lisää syitä siihen, miksi vessanpöntön rengas pitää jättää normaaliasentoon (eli ylös), työskennelkääpä muutama viikko kerroksessa, jossa on meneillään kymmenkunta intialaista miestä työllistävä projeksi. Myöskään kumisaappaat konttorityöläisen jalkineina eivät tunnu mahdottomalta ajatukselta.

Tiedän tunteen. Se intialaisen miehen perus-lemu on myös jotain aika sanoin kuvaamatonta. Ei sitä voi selittää, se pitää kokea.

Tuhat ja yksi yötä feat. dödö, hiki + ripaus paskaa = voilá.

Ja se vessakäyttäytyminen on sitten ihan oma lukunsa.
 

Ralph

Jäsen
Paahtoleipiä. Paahtoleipien päälle ketsuppia. Ketsuppien päälle kebab- ja kinkkuviipaleita. Kebab- ja kinkkuviipaleiden päälle ananasta. Ananaksen päälle juustoraastetta.

Ja tälläisiä leipiä toistakymmentä kappaletta uuniin vartiksi ja hyvää tulee!

Nälkä siis iski.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Paahtoleipiä. Paahtoleipien päälle ketsuppia. Ketsuppien päälle kebab- ja kinkkuviipaleita. Kebab- ja kinkkuviipaleiden päälle ananasta. Ananaksen päälle juustoraastetta.

Ja tälläisiä leipiä toistakymmentä kappaletta uuniin vartiksi ja hyvää tulee!

Mihinkäs se ruokahalu voi kadota, kun et edes syö intialaista? Myönnetään etten itsekään koskisi intialaiseen mieheen, edes ruokailumielessä. Naiseen saattaisin kajota, mutta hyvin vähän markusmaisesti.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Mihinkäs se ruokahalu voi kadota, kun et edes syö intialaista? Myönnetään etten itsekään koskisi intialaiseen mieheen, edes ruokailumielessä. Naiseen saattaisin kajota, mutta hyvin vähän markusmaisesti.
Taisi mennä nimimerkit sekaisin? Sitä se alkoholismi teettää.

Nimim. Selvinpäin ja asiallisena
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Taisi mennä nimimerkit sekaisin? Sitä se alkoholismi teettää.

Nimim. Selvinpäin ja asiallisena

Näin näytti menneen. Tosin olin vielä hyvinkin selvätön ja kovin asiallinen tuossa vaiheessa.

Lainauksessani siis olisi pitänyt olla Gagsin ei GaDan viesti ja vastaus siihen.

Eli näin...

Lainaus:

Älkääs pojat nyt enempää kertoko kokemuksistanne, tässähän menee ruokahalu.

Kommentti lainattuun tekstiin:

"Mihinkäs se ruokahalu voi kadota, kun et edes syö intialaista? Myönnetään etten itsekään koskisi intialaiseen mieheen, edes ruokailumielessä. Naiseen saattaisin kajota, mutta hyvin vähän markusmaisesti."

Nooselle voimia koitokseensa!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Noosea kannustat koitoksessa, mutta minua et? Mikä logiikka!? Luepa tuo minun ylläoleva viesti tarkasti ja ajatuksella. Kauheaa se on kuules minullakin.

No heitetään sitten virtuaalisesti sopiva määrä olutta. Onneksi ruoaksi sinulla lienee nakkikastiketta. Nam nam mansikkakondomi.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Heh, Jomppa_Koo ei jaksa enää katsella tällaista touhua. No eipä kait siinä.


Ja Jomppa_Koo, sehän oli kysymys, eikä väite.
 
Ihan sama. Pitäkää keskustelunne, minä aion murjottaa. Tulisipa muuten jo kevät ja MM-kisat, ai että! Tämä nykyinen aika on suoraan sanottuna perseestä. Yksi hyvä asia tulee vain mieleen ja se on ulkojäillä käynti. Nyt on vaan liikaa pakkasta, joten ei oikein kehdannut mennä sinne kentälle jäätymään. Siis en nyt tarkoita sellaista jäätymistä, kyllä minä osaan kiekkoa pelata...

tiukella muita murheita?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ihan sama. Pitäkää keskustelunne, minä aion murjottaa. Tulisipa muuten jo kevät ja MM-kisat, ai että! Tämä nykyinen aika on suoraan sanottuna perseestä. Yksi hyvä asia tulee vain mieleen ja se on ulkojäillä käynti. Nyt on vaan liikaa pakkasta, joten ei oikein kehdannut mennä sinne kentälle jäätymään. Siis en nyt tarkoita sellaista jäätymistä, kyllä minä osaan kiekkoa pelata...

tiukella muita murheita?

Ei tuo kyllä murjottamiselta näyttänyt. Jomppa_Koo on kyllä innokas näitten murheitten perään.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pakko kehaista YLE:ä alppihiihdon MM-kisojen Inside-inserteistä.
 

Ralph

Jäsen
Serkkupoika luopui hengestään ja lähti toisiin maisemiin 29.2.2008 eli karkauspäivänä. Nyt on tullut siskon kanssa väännettyä että voiko kuolinpäivänä pitää ennemmin 28.2 vai 1.3. Kertokaas mielipiteitänne, niin voin kertoa siskolleni kuuluvani enemmistöön.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Serkkupoika luopui hengestään ja lähti toisiin maisemiin 29.2.2008 eli karkauspäivänä. Nyt on tullut siskon kanssa väännettyä että voiko kuolinpäivänä pitää ennemmin 28.2 vai 1.3. Kertokaas mielipiteitänne, niin voin kertoa siskolleni kuuluvani enemmistöön.

Yhden tutun syntymäpäivä on karkauspäivänä. Viettelee synttäreitään helmikuun viimeisenä.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Serkkupoika luopui hengestään ja lähti toisiin maisemiin 29.2.2008 eli karkauspäivänä. Nyt on tullut siskon kanssa väännettyä että voiko kuolinpäivänä pitää ennemmin 28.2 vai 1.3. Kertokaas mielipiteitänne, niin voin kertoa siskolleni kuuluvani enemmistöön.

Minä kallistun ennemmin tuolle 28.2., koska kuolinpäivä oli kuitenkin helmikuun viimeinen päivä, eikä maaliskuun ensimmäinen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Muutama tunti ensin kattolumitöissä ja sitten työntäen niitä samoja lumia pois pihalta. Saldo:

1 x rikkoutunut lumilapio (toinen reilun viikon sisään)
1 x rikkoutunut lumikola
1 x vitun kipeä jalka
N x palaneet hermot
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kauppareissulla tuli bongattua ilmeisen ehta skotti, ukkeli oli nimittäin sonnustautunut mm. kilttiin ja polvisukkiin. Polvet vilkkuivat paljaana, mutta eipä tullut vilkaistua kiltin alle, joten ties vaikka kaiffari olisi fuskannut kalsareilla. Joka tapauksessa karu asuvalinta näillä keleillä.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Blonditesti, jonka yllättävän moni mokaa:
Kuinka monessa kuukaudessa on 28 päivää?
Ei ymmärrä miten tuossa voi vastata väärin.

Sama kuin se aikanaan tehty pullojuttu.
Pullo ja korkki maksaa yhteensä markka viis penniä. Pullo maksaa markan enemmän kuin korkki. Paljonko korkki maksaa?

Ja vielä klassikko:
Isä ja poika matkustivat autossa kotia kohti, kun auto ajautui pois tieltä. Isä kuoli, ja poika vietiin hätäleikkaukseen. Leikkaussalissa kirurgi sanoi: En voi leikata häntä, hän on poikani. Miten se on mahdollista?

En tiedä mitä ajatella, jos ihminen joutuu miettimään noita kysymyksiä yli kaksi sekuntia.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Blonditesti, jonka yllättävän moni mokaa:
Kuinka monessa kuukaudessa on 28 päivää?
Ei ymmärrä miten tuossa voi vastata väärin.

Yhdessä. Jos kysymys olisi, kuinka monessa kuukaudessa on 28 tai enemmän päivää, niin sitten vastaus olisi 12. Näin minä ainakin asian näen.

EDIT: Samaa mieltä tiuken kanssa. Joku harjoittelee nuo sataan kertaan ja sitten pääsee niillä todistamana "älynsä".
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Yhdessä. Jos kysymys olisi, kuinka monessa kuukaudessa on 28 tai enemmän päivää, niin sitten vastaus olisi 12. Näin minä ainakin asian näen.

No aika lapsellisia "pulmia" kaikkiaankin. "Ähäkutti, vastasitpas väärin!" on luultavasti yleisin kommentti noiden jälkeen.

Parhaita kai on sitten vissiin ne, missä on monta vastausta.

Tien toisella puolella kasvaa 5 koivua ja toisella kuusi. Kuinka monta puuta yhteensä? Ja eikun vaan kinastelemaan, oliko niitä puita 11 vai 6.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös