Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 331 863
  • 66 849
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Onpas hyvä fiilis, vaikka jäinkin työttömäksi. Sanoin itseni irti tänään. Syynä mulkku pomo, joka ei osaa vetää firmaa. Palkat ei tule ajallaan eikä oikean kokoisena. Olen myös laiska paska koska vaadin yhden vapaapäivän viikkoon, enkä tehnyt kuin reilu 80 tuntista viikkoa. Lisäksi alkoholisti myös työpäivän aikana ja ei ole yks eikä kaks kertaa kun olen sen hommat hoitanut. Toivottavasti pian saisi uusia töitä. Saatavia on paljon. Toivottavasti saan pian.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Penkinlämmittäjän kirjotuksesta tulikin mieleen, että pitäisi alkaa taas metsästämään töitä. Olen ollut nyt työttömänä rapian kuukauden, edellisen kerran olin työttömänä muistaakseni vuonna 98. Nyt alkaa riittää tämän perseellään istuminen, olisi aika saada päiviin jotain rytmiä. Jos rahasta ei olisi kiinni, niin en aikoisikaan etsiä töitä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Anssi Ritari on kuulemma yksi maamme huonoimmista jääkiekkoselostajista. Taso on onneksi kova, kun Ritari on niin kovin huono.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tällä nyt vain kalastellaan pääsyä parhaat letkautukset -ketjuun, mutta nimimerkkisi perusteella... äh, antaa olla.



...kannattaisi muuttaa Brasiliaan.

Olen hauska mies.

Vallan pakko kysyä, että mitenköhän tuolla minun edellisellä viestillä voisi edes kuvittelevansa pääsevänsä hauskat letkautukset ketjuun? Ihan vaan muuten vaan mainitakseni sen kirjoitin, lähinnä varmaan itselleni, että alahan äijä nyt etsimään jotain hommaa.

Mukavaa, kun on hauskojakin miehiä. Tylsiä kun meinaa olla ihan liikaa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
JOS tässä ei ole miinarivistöä, niin taisi K-A-L-I tarkoittaa kalastelevansa itse.

Muussa tapauksessa totean Tikin sanoin, että "Älä kalastele Teemulle vittu".

Kas joo, näinhän se on. Ei pitäisi heti silmät aukaistuaan kirjoittaa yhtään mitään minnekään. Seuraavalla kerralla lupaan huomata tai ainakin yritän.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Stadissa stikkaa snadisti snögee. Lunta tulee reippaasti taivaalta, joten tänään lienee se päivä, kun liikenne on vain "hitusen"kaoottista Helsingissä.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Se on soronoo sitte vaa! Näytetään eestin pojille (ja toivottavasti myös tytöille) miten ryypätään!
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Aino-Kaisa Saarinen treenaa käyttämään kahta sauvaa.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
CHI-ANA 4-1, enää muutama minuutti jäljellä. Ja just korkkasin uuden oluen.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Minkäköhän ihmeen takia parhaat läpät-ketju on pitänyt mennä pilamaan jollakin aivan ihme keskustelulla siitä, että kuka työnsi ensimmäisenä sämpylän perseseen?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Täytyy sanoa, että grillikylki on aivan helvetin hyvää. Olen kai sitten outo nainen, kun grillikylki, pekoni ja vastaavat on mun suurinta herkkua. Yleensä kuulee vain "hyi, läskiä"-kommentteja.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mokkulayhteys hidastelee. Ei oliskaan kiinnostanut nähdä Porin kamppailua, perskeles. Toisaalta säästyy sarjakortista yksi ottelu, jolla katsotaan esim. vierasmatsi Lappeenrannasta. Oivoi.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mokkulayhteys hidastelee. Ei oliskaan kiinnostanut nähdä Porin kamppailua, perskeles. Toisaalta säästyy sarjakortista yksi ottelu, jolla katsotaan esim. vierasmatsi Lappeenrannasta. Oivoi.
Mokkulat on kyllä harvinaisen paskasti toimivia vehkeitä. Juurihan tehtiin se tutkimus, ja Suomi oli ihan häntäpäässä näiden toimimisen suhteen.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mokkulat on kyllä harvinaisen paskasti toimivia vehkeitä. Juurihan tehtiin se tutkimus, ja Suomi oli ihan häntäpäässä näiden toimimisen suhteen.

Ihan hyvin on mokkula toiminut pl. kesän myrskyn aiheuttama laaja ja pitkäkestoinen mykistyminen. Nyt on ensimmäinen kerta, kun hidastelee "ilman syytä". Toukokuun lopulta olen ollut pelkästään mokkulan varassa, eli kokemusta on vielä suhteellisen vähäsen. Jospa alkuviikosta alkaisi taas pelittämään kunnolla (nopeus nyt 0,4 Mbit/s, yleensä 5-10 Mbit/s).
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Tiesittekö (no tottakai) että Sir Pentin koko kuninkaallinen nimi on:
Pentti Teuvo Pellervo Matikainen
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Kävin juuri ostamassa kaljaa ja pientä purtavaa. Pakatessani ostoksia katselin, että mikä sininen tuolta roskiksesta (se kuittiroskis siinä kassa päässä alatasanteella) näkyy. Katsoin tarkemmin niin 20€ setelin oli joku huolimaton heittänyt sinne kuitin mukana. Oli siis siinä ihan päällä... Noh, sekunnin sadasosassahan se siitä vilahti omaan taskuuni.

Kiitos kuitenkin tälle tuulipukumerville, tuulipukueskolla tai kuka ikinä oletkin jolle ei raha kelpaa.
 
Viimeksi muokattu:

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Telkkari oli päällä, ja sieltä sattui tulemaan Kuorosota. Videolla Kimmo Timonen soitti pianolla "Ukko Nooan"... :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös