Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 331 122
  • 66 849

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Olli Jokinen hei, pääsenkö minäkin leikkimään? En ole niin paha henkinen hirviö kuin puhutaan ja yleensä laitan rankkarit sisään.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Käytän keskimäärin 7 palaa persettä pyyhkiessäni. Olen hyvin taitava asiassa, sillä usein tulee ripulinomaista kakkaa.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Käytän keskimäärin 7 palaa persettä pyyhkiessäni. Olen hyvin taitava asiassa, sillä usein tulee ripulinomaista kakkaa.

Käytän paperia hieman vähemmän, koska oma kakkani on hyvin usein yksi tuhti pökäle ja sellaiset jättää harvemmin jälkiä.

Telkkarista tulee Japanilaiset viikingit niminen ohjelma. Jotenkin surullista.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Ostin perjantaina Budget sportista pyöräilykypärän ja tänään käytin ensimmäistä kertaa varmaan 7:ään vuoteen kypärää. Mitään pahoja kaatumisia ei ole onneksi ikinä sattunut, mutta miksi vasta nyt aloin käyttämään? Ehkä sitä alkaa tässä pikkuhiljaa aikuistumaan ja ajattelemaan järkevästi.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Suomen naisten rantalentismaajoukkueelle sopisi lempinimeksi The Jaws.
 

Ralph

Jäsen
Minä en ole tänään syönyt kuin vasta räiskäleitä illalla.. Makkaraa pitäisi grillata.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Onko kukaan muu miettinyt Tena-mainoksen aikana, kun sellaisen lopussa arvokkaasti rupsahtanut nainen päästää viimein ilon irti ja nauraa heläyttää, mitä muuta sillä hetkellä tapahtuu?
 

Ralph

Jäsen
Tulipahan tässä ennen nukkumaanmenoa mieleen että on Nigerian presidentillä ollut hyvä tuuri kun on saanut nimekseen Goodluck.
 

Jämäpakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flyers
Ajattelinpa käydä hakemassa huomenna uuden telkkarin, kun vanha, hyvin palvellut kuvaputkitöllö purki sopimuksensa huonossa yhteisymmärryksessä. Tarkoitus olisi ostaa Gigantista 40tuumainen Sonyn full-HD hintaan 599€. En tosin tiedä, mitä tuollakin laitteella teen, kun harvemmin telkkaria yleensäkään tulee katseltua, mutta Kummelin erästä sketsiä vapaasti lainaten "kyllähän nyt joka miehellä yksi 600€n telkkari pitää olla."

Täten olen suorittanut velvollisuuteni kirjoittaa tähän ketjuun.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kohta lähden paskalle. Vituttaa saatanasti myös kaikki. Illalla voisi syödä jotakin helppoa ruokaa ja mennä nukkumaan aikaisin.
 

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers ja Jaromir Jagr
Tuli tässä muutama viikko sitten fudiskaukalo tekonurmella ihan tähän lähistölle ja siitä sitten kavereiden kanssa innostuttiin fudiksesta.... Nyt kyselisinkin futaajilta ja tietoisilta mistä saa halvalla nappikset? Saako mistään enään legendaarisia R9-tossuja?
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
APUA. Tampereella karhu. Toistan, Tampereella on nähty karhu. Hätätiedotteet paukkuu televisiossa ja radiossa.

Nimim. laitanko ikkunat kiinni?

Oi jumalauta! Onko jonku mansesterin kk-miehen kalja ottanut jalat alle ja hävinnyt yhtäkkiä? Viitsisitkö hakea sen pois, jottei televisonkatselijoiden ilta mene täysin pilalle?
 

Snagari

Jäsen
Oi jumalauta! Onko jonku mansesterin kk-miehen kalja ottanut jalat alle ja hävinnyt yhtäkkiä? Viitsisitkö hakea sen pois, jottei televisonkatselijoiden ilta mene täysin pilalle?

Ajattelin kyllä liittyä kkketjuun vasta illemmalla. Ja täältä menisi se 2,5 h ennen kuin olisin Tampesterissa. Kivi, paperi, sakset kumpi menee?
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Ajattelin kyllä liittyä kkketjuun vasta illemmalla. Ja täältä menisi se 2,5 h ennen kuin olisin Tampesterissa. Kivi, paperi, sakset kumpi menee?

No mulla ei mene onneksi kuin n. 6-7 tuntia Tampereelle. Mutta kyllähän sitä voisi vaikka näin tamperelaisten tueksi yhden karhun täältäkin käsin kaataa. Oli muuten tuo karhu menossa kohti Veisua. Veisuhan liitetään yleensä ääneen, joten karhu, jonka aion kaataa menee myös ääntä kohti.
 

Snagari

Jäsen
No mulla ei mene onneksi kuin n. 6-7 tuntia Tampereelle. Mutta kyllähän sitä voisi vaikka näin tamperelaisten tueksi yhden karhun täältäkin käsin kaataa. Oli muuten tuo karhu menossa kohti Veisua. Veisuhan liitetään yleensä ääneen, joten karhu, jonka aion kaataa menee myös ääntä kohti.

Mulla on vaan noita olveja ja carlsbergejä. Ei maistu karhu, vaikka kyllä sitä aina porilaisia haluaisikin vähentää. No offence. Söin muuten litran herneitä eikä vielä edes kierrä mahassa. Siitä tulee hauskuutta illaksi.
 

Ralph

Jäsen
Mulla Tampereelle menisi se puoli tuntia niin kai tänään on pakko käydä sitä karhua moikkaamassa ennen kuin on myöhästä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pöh, se on vain Kummola joka on unohtanut sheivata selkänsä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kuljen melko harvoin t-paidassa, yleensä on jokin pitkähihainen tai takki mukana. No, tänään sitten naisen painostuksesta lähdin liikkeelle t-paidalla, kun kerran taas tulee niin kuuma yms. No eikös vittu vettä tule kun perille pääsin. On se saatana.

Ja tulis nyt vittu jo syksy, alkaa risoomaan tämä saatanan lämpöaalto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös