Koirapoika
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Monessako kuukaudessa on 28 päivää?
Klassinen kompakysymys, kaikissa.
Monessako kuukaudessa on 28 päivää?
Saanko noin ihan puolivallattomasti kysyä, että sisältyykö nimimerkkiisi jotenkin mukaan myös seksuaalinen suuntautumisesi?
Saat. Ei.
Pohdiskelin tässä kun shortsit ovat nyt kovassa käytössä monellakin miehellä, että eihän sentään ketään naista tyyliin häiritse reilut jalkakarvat. Onko ne joskus jo liian pitkät ja miten raja määrittyy?
Tänään tuli sitten jonkinlainen jatko-osa tähän, kun kävin samassa paikassa lounaalla. Tällä kertaa viereiseen pöytään rojahti neljä raksamiestä, paskaisia turjakkeita kaikki. Kovin kauaa en ehtinyt kuulla ukkojen jutustelua, mutta sen verran toki, että jokainen heistä taitaapi tykätä ryypiskelystä. Järkyttävää. Hiukan duunijuttujakin heittelivät, mutta nekin käännettiin dokaamiseen jollain aasinsillalla. Lounastivat ravitsevaa pyttipannua, eli spydäriä. Entä ruokajuoma? No, bisseähän nuo särpivät. Että se stereotypioista, joka päivä saa yllättyä.Kävin lähiravintolassa lounaalla ja viereiseen pöytään istahti viisi nörtin näköistä kaveria...
Tänään tuli sitten jonkinlainen jatko-osa tähän, kun kävin samassa paikassa lounaalla. Että se stereotypioista, joka päivä saa yllättyä.
Tai sitten ehkä lauma Keravan kolleja suoralippaiset lippikset vinossa, housut polvissa, vittuja (sanoja) viljellen. Juttelevat ehkä skedeilystä ja siitä, miten joku uskalsi kahden ykköskaljan kännissä sanoa tytölle moi, mutta sai pakit. Siinäkin tarinassa joka toinen sana on vittu. Lopuksi poitsut hiljenevät murkinoimaan, hatut päässä tietenkin, kun tarjoilija tuo heille yhden sämpylän, jonka he auliisti jakavat keskenään.En malta odottaa kun seuraavan kerran käyt siellä lounaalla. Kenties jokin homopoppoo tulee ja puhuu kuinka fantsua on kaikki, kaikilla kaulahuivit, pinkit paidat ja kimeä tyttömäinen ääni.
Tai sitten ehkä lauma Keravan kolleja suoralippaiset lippikset vinossa, housut polvissa, vittuja (sanoja) viljellen. Juttelevat ehkä skedeilystä ja siitä, miten joku uskalsi kahden ykköskaljan kännissä sanoa tytölle moi, mutta sai pakit. Siinäkin tarinassa joka toinen sana on vittu. Lopuksi poitsut hiljenevät murkinoimaan, hatut päässä tietenkin, kun tarjoilija tuo heille yhden sämpylän, jonka he auliisti jakavat keskenään.
En malta odottaa kun seuraavan kerran käyt siellä lounaalla.
Älä rimpuile, älä lyö, älä potki äläkä pure hoitohenkilökuntaa. Noin toimimalla väkivalta vähenee huomattavasti.Vähemmän mukava juttu on se, että kohtapuoliin peräsuoleeni tunkeudutaan väkivalloin. Prostata uä.
Oma pallihiki on helvetin hyvän hajuista.
Tilanne voisi muodostua kaaottiseksi mikäli ajattelisi samalla tavalla toisen ihmisen pallihien hajusta. Voisi olla sekä homo- että koiramainen olo.
Verrattavissa siihen, että kyllähän jokainen on ylpeä oman pierunsa pahasta hajusta, varsinkin peiton alle päästettynä.
Moi. Oon A.Gyan. Tulin vaan ilmoittamaan että vedän rankkarista ylärimaan. Ei mulla muuta.
Moi. Oon A.Gyan. Tulin vaan ilmoittamaan että vedän rankkarista ylärimaan. Ei mulla muuta.
Mun nimi on Gareth Southgate. Minäkin olen epäonnistuja.
Becks täällä terve! Lähetääx bissel?
Moi A.Gyan!
Becks täällä terve! Lähetääx bissel?
Oon Piercen Stuartti. Oonx liian vanha?
Oon Piercen Stuartti. Oonx liian vanha?
Eikö kukaan muista japaninpoikaa tai Podolskia :(