Olin tänään vähän vesihiihtelemässä, onpas muuten yllättävän hauskaa toimintaa. Varsinkin kun pääsi jyvälle ja vähän temppuilemaan niin kyllä oli mukavaa. Suosittelen kaikille.
Se on kivaa, kun veressä on sellaiset reilu kaksi promillea ja istuu pikaliipparin vetämässä pulkassa keskellä Pielistä. Kaikille en suosittele.Itsekin olen kerran koittanut vesisuksia, mutta siitä ei oikein tullut mitään. Sitä tulin vain kertomaan, että myös veneen perässä renkaalla meneminen on kivaa.
Mikä ihmeen tarve kaikilla on kuittailla jokaisesta asiasta täällä? Helppohan se on nimimerkin taakse piiloutuneena hihitellä hiljaa itsekseen ja kuittailla. Jos oikeasti jotkut kirjoittajat täällä olisivat samanlaisia "siviilissä", niin heillä on oltava jatkuvasti silmä mustana ja nenä murtuneena.
Mikä ihmeen tarve kaikilla on kuittailla jokaisesta asiasta täällä? Helppohan se on nimimerkin taakse piiloutuneena hihitellä hiljaa itsekseen ja kuittailla.
Miksi ulostaminen on sitä äänekkäämpää, mitä hiljaisempaa sen soisi olevan? Yksin himassa puristettu torttu on huomattavasti mykempi kuin vieraisilla murjaistu veljensä. Tänäänkin törähteli kovasti vaitonaisten pohjalaissukulaisteni huonosti äänieristetyssä käymälässä, vaikka kuinka yritin hallita meteliä tiettyjen lihasten avulla.
Minulla on sinustakin, Kummeli, kaiken näköisiä kuvitelmia päässäni. 190cm pitkä hujoppi ja finnejä naamassa?
Kuin varkain sydämeni vei, eviva Espanja!
Mikä ihmeen tarve kaikilla on kuittailla jokaisesta asiasta täällä? Helppohan se on nimimerkin taakse piiloutuneena hihitellä hiljaa itsekseen ja kuittailla. Jos oikeasti jotkut kirjoittajat täällä olisivat samanlaisia "siviilissä", niin heillä on oltava jatkuvasti silmä mustana ja nenä murtuneena.
Voin kertoa omasta puolestani, että kuittailen siviilissä vielä paljon enemmän kuin Jatkoajassa, vaikka täälläkin tulee hakamussuteltua ihan riittämiin. Se on sitä omaa kivaa, pitää viihdyttää itseään aina kun mahdollista. Ja se on todellinen ihme, etten ole siviilissä turpaani vielä saanut suuren suuni takia. Olen ehkä onnistunut pitämään leipäläven kiinni kaikkein kriittisimmillä hetkillä, vaikka kyllä kaveritkin ovat joskus "pelastaneet" alkavat turpakäräjät, kun kännissä ollaan häröilty. Jospa sitä joskus viisastuisi. Not. Todettakoon nyt vielä, että suurin osa kuittailuista ja vittuiluista tapahtuu ihan kaveripiirin kesken, jolloin ikäviä väärinymmärryksiä ei tule niin usein.Kummeli kirjoitti:Kyllä, joidenkin mielestä varmaan nimimerkin takaa huuteleminen on kivaa, jos on jotain pakottavaa tarvetta vittuilla muille, mutta ei uskalla tehdä sitä kasvotusten.
Tähän liittyen on pakko hiukan ihmetellä, että miksi joillekin kaksilahkeisille on aivan normaalia ja luontevaa lorottaa ureaa pöntön veteen mahdollisimman kovalla volyymillä, mutta sitten mykkäpoikaa vääntäessä nolottaa, jos se molskahtaa äänekkäästi? Ujoja kakkaajia, mutta reteitä pissaajia.Miksi ulostaminen on sitä äänekkäämpää, mitä hiljaisempaa sen soisi olevan?
Takapihaltani n. 50m päässä nähty hirvi.
Leikkasin nurmikon, Hondalla.
Ei mun teeveessä ilmottettu asiasta kyllä mitään.