Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 443 668
  • 67 288

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ateenan olympiastadionia rakentaessa kuollut aikanaan 14 ihmistä. Siitäs saivat, hah.

Ja miten on mahdollista, että kun kisapaikkaa aikoinaan valittiin, ruotsi sai ekalla kiekalla 20 ääntä ja toisella vain 19? Joku äänesti ekalla kiekalla vahingossa väärin?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tästä naapurimaassa tapahtuneesta rahanpolttotempauksesta luettuani koin pakottavan tarpeen mennä kirjoittamaan Googleen "feminatsi". Hakutuloksista tuli mieleeni, että Googlen "Tarkoititko:... ?"-kysymykseen pitäisi saada vastausnappula "No vittu en tarkoittanut!"

Itse tempauksesta tuli mieleen, että ei niillä voi olla kovin huonosti asiat, jos on varaa polttaa rahaa 100 000 kruunun edestä. Olisi varmasti löytynyt parempaakin käyttöä, minä olisin vaikka voinut ottaa ne. Varmasti on helppo löytää tulevaisuudessa lahjoittajia, kun nyt lahjoitusvarat päätyivät tuollaiseen käyttöön.
 

Snagari

Jäsen
Olin tänään vähän vesihiihtelemässä, onpas muuten yllättävän hauskaa toimintaa. Varsinkin kun pääsi jyvälle ja vähän temppuilemaan niin kyllä oli mukavaa. Suosittelen kaikille.

Toinen päivänpolttava ja kaikkia kiinnostava asia on, että pitäisi saada meikäläisen hinattua tuota unirytmiä vähän paremmin aisoihin. Eli aikaisemmin nukkumaan ja aikaisemmin ylös. Katsellaan miten onnistuu.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Olin tänään vähän vesihiihtelemässä, onpas muuten yllättävän hauskaa toimintaa. Varsinkin kun pääsi jyvälle ja vähän temppuilemaan niin kyllä oli mukavaa. Suosittelen kaikille.

Itsekin olen kerran koittanut vesisuksia, mutta siitä ei oikein tullut mitään. Sitä tulin vain kertomaan, että myös veneen perässä renkaalla meneminen on kivaa. Siis sellainen ihan vetämiseen tarkoitettu ilmarengas, missä on kahvat ja "pohja" jne. Olen kerran mennyt sillä istuvilteen, eikä siinä ole mitään hienoa, varsinkaan, kun veneemme ei ole mitään J.J:n (ex) veneen luokkaa. Sitten kun menee polvilteen ja yrittää vähän ponnistaa aalloista, niin johan alkaa tippumaan kyydistä ja on hauskaa. Suosittelen kaikille.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Itsekin olen kerran koittanut vesisuksia, mutta siitä ei oikein tullut mitään. Sitä tulin vain kertomaan, että myös veneen perässä renkaalla meneminen on kivaa.
Se on kivaa, kun veressä on sellaiset reilu kaksi promillea ja istuu pikaliipparin vetämässä pulkassa keskellä Pielistä. Kaikille en suosittele.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Ihmettelen, että miksi helkkarissa minulla on soinnut melkein koko aamun naispoppareiden musiikkia.

On soinnut mm. Alicia Keys, Jenni Vartiainen, Chisu, Amy MacDonald, Lena Meyer-Landrut ja jotakin muita epämääräisiä artisteja.

Mutta se mikä tekee tästä erikoisen, että tykkään kyseisistä kappaleista, mitkä soivat.

Pullotan mun kyynelet ja myyn ne Saharaan.

Ennen kuuntelin melkein pelkästään Metallicaa, In Flamesia, AC/DC:tä, Ozzya ja ym. tuohon kategoriaan kuuluvia. Hiukkasen on muuttunut tämä musiikki meikäläisen soittimessa...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kohta lähden kotiin kakalle rentoutumaan, sitten otan oluen ja nukun nokoset. Illalla virkeänä sitten toisen oluen kanssa jalkapalloa ja unten maille. Sirkus heipparallaa.
 

Kai-Sakari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panelian Raikas
Milloin on liian vanha festareille? Kun daivaamiseen tarvitaan pyörätuoliramppi? Rok on.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Mikä ihmeen tarve kaikilla on kuittailla jokaisesta asiasta täällä? Helppohan se on nimimerkin taakse piiloutuneena hihitellä hiljaa itsekseen ja kuittailla. Jos oikeasti jotkut kirjoittajat täällä olisivat samanlaisia "siviilissä", niin heillä on oltava jatkuvasti silmä mustana ja nenä murtuneena.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Mikä ihmeen tarve kaikilla on kuittailla jokaisesta asiasta täällä? Helppohan se on nimimerkin taakse piiloutuneena hihitellä hiljaa itsekseen ja kuittailla. Jos oikeasti jotkut kirjoittajat täällä olisivat samanlaisia "siviilissä", niin heillä on oltava jatkuvasti silmä mustana ja nenä murtuneena.

Se on varmaan näiden mielestä oikeen hauskaa, kun pääsee vähän hakamussuttelemaan välillä muiden kustannuksella. Itsekkin olen tätä samaa asiaa ihmetellyt aina silloin tällöin. On meinaan aika väsyneeksi kulunut tuo kuittailu jo, kun sitä liikaa harrastetaan.

Kohta lähden eukkoa vastaan junalle. Pääsen kantamaan kasseja (niitä matkustelussa käytettäviä). Sitten voikin hiestä märkänä pulahtaa kylmän viileään suihkuun. Rakastan näitä helteitä.. Tai sitten en. Ilmastointilaite on ostoslistalla, joten eiköhän pian ala viileneen!
 
Mikä ihmeen tarve kaikilla on kuittailla jokaisesta asiasta täällä? Helppohan se on nimimerkin taakse piiloutuneena hihitellä hiljaa itsekseen ja kuittailla.

Se nyt vaan on oikeasti hienoa huudella nimimerkin takaa. Esimerkiksi omista naisasioistaan. Vielä parempi, jos joku oikeasti vetää herneen nenäänsä näistä teksteistä. Tai sitten ne vaan valehtelee suuttuvansa, mistä näitä tietää...

Minulla on sinustakin, Kummeli, kaiken näköisiä kuvitelmia päässäni. 190cm pitkä hujoppi ja finnejä naamassa?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Miksi ulostaminen on sitä äänekkäämpää, mitä hiljaisempaa sen soisi olevan? Yksin himassa puristettu torttu on huomattavasti mykempi kuin vieraisilla murjaistu veljensä. Tänäänkin törähteli kovasti vaitonaisten pohjalaissukulaisteni huonosti äänieristetyssä käymälässä, vaikka kuinka yritin hallita meteliä tiettyjen lihasten avulla.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miksi ulostaminen on sitä äänekkäämpää, mitä hiljaisempaa sen soisi olevan? Yksin himassa puristettu torttu on huomattavasti mykempi kuin vieraisilla murjaistu veljensä. Tänäänkin törähteli kovasti vaitonaisten pohjalaissukulaisteni huonosti äänieristetyssä käymälässä, vaikka kuinka yritin hallita meteliä tiettyjen lihasten avulla.

Samaa olen joskus minäkin ihmetellyt, samalla kun olen manaillut sitä että minkä helvetin takia yleisiin vessoihin ei voida tehdä parempaa äänieristystä...
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Minulla on sinustakin, Kummeli, kaiken näköisiä kuvitelmia päässäni. 190cm pitkä hujoppi ja finnejä naamassa?

Kutakuinkin, muutama sentti vain pois.

Kyllä, joidenkin mielestä varmaan nimimerkin takaa huuteleminen on kivaa, jos on jotain pakottavaa tarvetta vittuilla muille, mutta ei uskalla tehdä sitä kasvotusten.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Kuin varkain sydämeni vei, eviva Espanja!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä ihmeen tarve kaikilla on kuittailla jokaisesta asiasta täällä? Helppohan se on nimimerkin taakse piiloutuneena hihitellä hiljaa itsekseen ja kuittailla. Jos oikeasti jotkut kirjoittajat täällä olisivat samanlaisia "siviilissä", niin heillä on oltava jatkuvasti silmä mustana ja nenä murtuneena.
Kummeli kirjoitti:
Kyllä, joidenkin mielestä varmaan nimimerkin takaa huuteleminen on kivaa, jos on jotain pakottavaa tarvetta vittuilla muille, mutta ei uskalla tehdä sitä kasvotusten.
Voin kertoa omasta puolestani, että kuittailen siviilissä vielä paljon enemmän kuin Jatkoajassa, vaikka täälläkin tulee hakamussuteltua ihan riittämiin. Se on sitä omaa kivaa, pitää viihdyttää itseään aina kun mahdollista. Ja se on todellinen ihme, etten ole siviilissä turpaani vielä saanut suuren suuni takia. Olen ehkä onnistunut pitämään leipäläven kiinni kaikkein kriittisimmillä hetkillä, vaikka kyllä kaveritkin ovat joskus "pelastaneet" alkavat turpakäräjät, kun kännissä ollaan häröilty. Jospa sitä joskus viisastuisi. Not. Todettakoon nyt vielä, että suurin osa kuittailuista ja vittuiluista tapahtuu ihan kaveripiirin kesken, jolloin ikäviä väärinymmärryksiä ei tule niin usein.

Miksi ulostaminen on sitä äänekkäämpää, mitä hiljaisempaa sen soisi olevan?
Tähän liittyen on pakko hiukan ihmetellä, että miksi joillekin kaksilahkeisille on aivan normaalia ja luontevaa lorottaa ureaa pöntön veteen mahdollisimman kovalla volyymillä, mutta sitten mykkäpoikaa vääntäessä nolottaa, jos se molskahtaa äänekkäästi? Ujoja kakkaajia, mutta reteitä pissaajia.
 

Ralph

Jäsen
Takapihaltani n. 50m päässä nähty hirvi.

Leikkasin nurmikon, Hondalla.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En bongaa kettää. Viikon sissää Raksilan marketeilla Lindenin poliitikko, Rotuaarin lähellä joku Arposen Seppo. Välivainiolla Junnon Juha. Lylyä ei edes jaksa enää mainita, vaikka näinkin.

Kämpilläni MM-finaalista ensi torstaihin muuan muuan. Menepä tv:hen, niin idioottiämmät ovat jullinänni märkänä, näemmä.

Säälittävää touhua. Viesti mukaan lukien.
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
585 020 on kusipää. Hähää! Väsyttää hirmuisesti ja nykyään ei jaksa kahviakaan juoda. Tosin aamulla hykertelin tyytyväisyyttä kun muilla ei ollut mukia lainkaan, koska vatipäät pesivät niitä tiskikoneessa, hah! Itse tiskaan mukini käsin, joten nautin kahvit kunnon mukista, kun niin monet muut joutuivat tyytymään huonoihin muovikuppeihin. Varmasti poltti sormia, hah!

Myös erästä vihaamaani ihmistä haukkui muut oikein antaumuksella kahvihuoneessa. Inhaa selkäänpuukotusta heillä, kyllä naiset on julmia. Juoruilun määrä on huikea.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös