Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 330 157
  • 66 848

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
On vaan aika mahdottoman vaikeaa saada kaikki tavarat mahtumaan, varsinkin keittiötavaroita.

Mitäs olet tuollainen saatanan kotikokki? Hyllyssä 10 vuoden ajalta kaikki keitokirjat sekä Jamie Oliverin pannut sekä kattilat. Rajaa nyt banaani hieman. Jos nainen tuo ne parit lautaset ja valkosipulipuristimen niin ei voi olla niin vaikeaa. Tee nyt vaan tilaa ja kärsi tää muutto.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mitäs olet tuollainen saatanan kotikokki? Hyllyssä 10 vuoden ajalta kaikki keitokirjat sekä Jamie Oliverin pannut sekä kattilat. Rajaa nyt banaani hieman. Jos nainen tuo ne parit lautaset ja valkosipulipuristimen niin ei voi olla niin vaikeaa. Tee nyt vaan tilaa ja kärsi tää muutto.
Eiku mun keittiö on vaan niin älyttömän pieni, tai no säilytystilaa on todella rajallisesti. Heitin minä pois jopa lasten vauva-aikaiset astiat :)
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nyt kun vielä Mikko Rautee päättäisi tulla Tepsiin niin supertripla olisi valmis...Janne-Louhi-Rautee

Ja kaikki saisivat orgasmin.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
15 kaljaa jääkaapissa odottamassa. Yksi autoilukeikka pitää heittää ennen kaljojen pariin siirtymistä. Pari kaveria tulossa saunomaan ja grillaamaan pihalle. Ihan mukava ilta siis tiedossa.
Tosin on perseestä, että kalja on jo kylmää, mutta vielä pitää ajaa autoa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja mikä sopisikaan tähän päivään paremmin, kun tuo em. supertripla astuisi yhtäaikaa kaapista ulos.
Nyt voisi jo joka ikinen homo painua takaisin niihin kaappeihinsa ja pistää oven takalukkoon. Rajansa suvaitsevaisuudellakin.
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jaa, lasissa tuopillinen Boddingtonia, soittimessa wanhaa hywää Panteraa, illaksi rakkaan kanssa syömään TODELLA hyvin, villi veikkaus 6-9 ruokalajia upeassa paikassa.. mitä sitä vielä voisi toivoa.....

niinpä...
 

ProCoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Oilers, Arsenal
Onkohan Iisalmessa jotain yöelämää? Tai edes naisia? En mä niistä naisista mitään seuraa kylläkään saa, mutta olisi edes jotain katteltavaa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Päivä on pilalla. Käänsin kolmoselle katsoakseni hiukan tekstikanavan urheilu-uutisia. Mitä siellä odottikaan? Kaksi helvetin idioottia heittämässä paskaa läppää ja naureskelemassa itselleen. Kaikkea sitä telkkariin päästetäänkin.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Päivä on pilalla. Käänsin kolmoselle katsoakseni hiukan tekstikanavan urheilu-uutisia. Mitä siellä odottikaan? Kaksi helvetin idioottia heittämässä paskaa läppää ja naureskelemassa itselleen. Kaikkea sitä telkkariin päästetäänkin.

Venaa hetki ja näät (uuden) Pirkka-mainoksen. Veikkaan että sen jälkeen on Vitutusketjussa tekstiä.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, Barça, KuPS
Countdown: 47 minutes. Meni jo.
Ei hitto että meinasi naurattaa. Asiakkaan lapsi sanoi, että nyt on joku paha juttu. Ei kuulemma pissattanut eikä ollut pippeliin liittyvää. Ei se sitten varmaan niin hirveää...
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Venaa hetki ja näät (uuden) Pirkka-mainoksen. Veikkaan että sen jälkeen on Vitutusketjussa tekstiä.

En nähnyt. Ainakaan vielä. Vatipäätkin siirtyivät sivuun ruudusta jo jokin aika sitten. Aurinko melkein paistaa, voisin käristää parit valkosipuli-Kabanossit.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Nyt näyttää taivas hyvin mielenkiintoiselta Helsingissä. Näyttäisi jopa siltä, että saattaa ukkosta pukata ja mikäpä sen mukavampaa olisi.
Tutkakin näyttää iskuja tuosta kaakkoispuolelta. Ootellaan.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nyt kun vielä Mikko Rautee päättäisi tulla Tepsiin niin supertripla olisi valmis...Janne-Louhi-Rautee

No jaa. Miksei Rautee myös laatusentteriksi, mutta Matias Metsäranta olisi tuohon rosteriin vielä kovempi juttu.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Melko homoa on touhut Jatkoajassa nykyään

Niin...onhan täällä ollut myös hyvin suosittu homovisailu käynnissä lähes koko kesän johon on ottanut aika moni osaa.

Kertooko tää sitten siitä, että haluttaisiin olla hinttejä mutta kun ei uskalleta?
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Telkkaristakin tulee homo-ohjelmia...äsken joku tyyppi kertoi miten he joskus paskovat toistensa päälle kosteissa juhlissa. Tosin nuo on ruotsalaisia.

Jos en nyt väärin muista niin ennen ei ole ollut tämän tapaista homovillitystä? Mistä tämä sai alkunsa? Joku viisas kertokoon...

Ei sillä että se itseäni häiritsisi, mutta jotenkin tuntuu että tuo aihe tunkeutuu joka ketjuun, enkä tiedä edes mistä lähtien näin on ollut.

Edit. Tanskalaisia ne onkin, anteeksi Ruotsi!
 
Viimeksi muokattu:

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Huomenna pitäis olla vanhimman serkkuni rippijuhlissa. Ihme suku meillä kun itse olen 32 ja serkkuja on kuitenkin neljä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Tieto, että W.A.S.P:ilta tulee lokakuussa uusi levy ulos, pelasti koko viikonlopun jo nyt.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ihme suku meillä kun itse olen 32 ja serkkuja on kuitenkin neljä.
Mie oon kohta 36 ja serkkuja on noin 80-90. Siis ensimmäisiä serkkuja. Isävainaalla oli kaksi veljeä ja 11 siskoa, äidillä kolme veljeä. Näistä joillakin on sellaista kuutta-seitsentä kersaa... Vitun iso suku, enkä pidä mitään yhteyttä oikeastaan kehenkään. En tiedä edes kaikkien isän siskojen nimiä, saati niiden kersojen (eli serkkujeni).

Serkkujen ikähaitari on jostain yli viiskymppisestä vaippaikäiseen. Jee jee.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mulla on isän puolelta 4 serkkua ja äidin puolelta 7 serkkua mutta silti mulla on vain 9 serkkua. Eikös olekin tosi jännää.

Ihan kuin muuan kylähullu ennen, kun se kuoli niin ainoassa seppeleessä luki "Veljen ja siskon pojalle".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös