Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 371 674
  • 66 936

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Jumalauta, jotta vihaan ampiasia ja kärpäsiä. Perkele, vapaapäivänä heräät about aamulla viiden aikaan kärpäsen surratessa ikkunassa. Olin paha ja tapoin sen. Eikös silmään sattunut myös helevetin iso ampiainen, joka leijas katossa. Pitihän sitä alkaa häätää pois makkarista ja kerrankin oli Bayern Münchenin pesismailasta hyötyä. Suoraan lennosta vastapalloon ja BÄNG!, siis sitä ampiaista.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Olenpa aika vahvasti koukuttunut tuohon viime viikolla jonkun linkittämään lentotutkaan http://www.flygradar.nu/flygradar.php, josta pystyy seuraamaan lentoliikennettä mm. Suomen päällä.

Kun nyt päästiin tutka-sivustoihin, niin linkitetäänpä ukkostutka tänne myöskin. Tämähän on ollut linkitettynä jo johonkin muuhun ketjuun, mutta eipä tuo pahitteeksi liene, jos toisenkin kerran palstalla esiintyy.
Itse jonkinlaisena ukkosfanaatikkona, tai jotain, olen koukuttunut kyttäämään tuota aika reilumminkin.
Ukkosia siis odotellessa, väsynyt kesä on niiden suhteen ollut.
 

ditrim

Jäsen
Nyt kun vaan tietäis mitä pilates on, niin voisin perustaa esimerkiksi kalsarikänni-pilatesryhmän tai eivaanjaksatehdämitään-pilatesryhmän. Jos nyt päädyn jonkun pilatesryhmän perustamaan, niin ei kai se vaadi minulta mitään fyysisiä suorituksia, poisluettuna tuo kännääminen?

En minäkään tiedä mitä se pilates on, mutta tuntuu että mikä vaan voi olla pilatesta. Veikkaan että kalsarikännipilates voisi olla aika kova hitti. "Ei pysty tänään, mulla alkaa pilatestunti". En sitten vaan tiedä, että ovatko nuo KKK-miehet kovin innokkaita sinulle mitään maksamaan tunneista.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen elokuun alusta alkaen pyrkinyt tietoisesti vähentämään ruokavaliostani nopeita hiilihydraatteja. Empä olisi aluksi uskonut, miten vaikeaa se voisi olla. Välillä iskee valtava makeanhimo. Myös vaaleaa leipää tekee mieli ihan hitosti. Tämä vaatii itsekuria ja opettelua, mutta ilmeisesti se palkitsee pidemmällä aikavälillä kun kroppa tottuu siihen.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Pepsi Max piristää kummasti urheilusuorituksen jälkeen.


Työkaveri pyysi tekniseksi avuksi kun ei saanut näytönsäästäjää pois. Olen ymmälläni miten kyseinen tapahtuma voi olla mahdollista kun kuitenkin työskennellyt päätteellä monta vuotta.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Minä lähden Tampereelle. Kaverit lähtee lentelemään irlantilais-yhtiöllä, niin lupasin sitten heittää jätkät sinne. Ei tietenkään kustanna itselle mitään, päinvastoin.
Vastauksena kysymykseen, miksi jätkät eivät itse aja sinne ja jätä autoa Pirkkalaan, on se etteivät herrat tule Tampereelle takaisin vaan Helsinkiin laivalla.
Harmi, että lähtevät jo tänään. Huomenna olisi ollut Tappara-HIFK Lempäälässä, mutta näillä mennään.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Koira on noin 6metrin päässä ja eri huoneessakin, mutta päästi sillaisen leijan, että pahaa tekee. Vai olinko se sittenkin minä itse? Ei kyllä se koira oli.
 

ditrim

Jäsen
Viikonlopun saldona kertyneet olot alkavat vähitellen poistua. Flunssa jota paikkasin juomalla liikaa viinaa pitää silti minua otteessaan. Onneksi tuli nyt nuo paskakelit niin ei harmita olla töissä. Sen sijaan harmistusta tällä hetkellä aiheuttaa vieruskaveri, joka kaikesta mukavuudestaan huolimatta on aika äänekäs. En voi rauhassa keskittyä olennaiseen, eli keskustelupalstaan kun vieressä kouhottaa menemään tuollainen työraketti.

Tule jo syysmasennus. Mä haluan kapakkaan juomaan ja jauhamaan paskaa. Taksilla kotiin, pizzalaatikko peitoksi ja litran maljakko sängyn alle kaatumaan. Aamulla tappokrapulat, ei voi vetää kakkosta, leffaa pyörimään, mollimusa soimaan ennen nukkumaan menoa. Onneksi on jo keskiviikko.

Miten puuha-peten aamukahvit?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kahveilla nyt ei ole niin väliä kun on niin paljon muutakin ajateltavaa. Pistää saatana.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nyt keitän puoli pannua vahvaa mokkaa, teen kasan voikkareita ja katson aamiaista syödessä Kylmän ringin kakkosjakson. OZ päivässä pitää mielenterveyslääkärit loitolla.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Koira on noin 6metrin päässä ja eri huoneessakin, mutta päästi sillaisen leijan, että pahaa tekee. Vai olinko se sittenkin minä itse? Ei kyllä se koira oli.

Ymmärrettävää. Meidän urosboksu päästeli sellaisia tuhnuja, että ikenet vuosi verta ja maalit rapisi ja aurinko peittyi. Rauha Tikun sielulle...
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Tämän viikon ajan olen taas pitkästä aikaa herännyt naisen vierestä (tai oikeastaan nainen on herännyt mun vierestä). Olen huomannut sen a) olevan mukavaa ja b) vaikuttavan negatiivisesti töihin ehtimiseen.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Tänään alko Jokereiden lipunmyynti runkosarjaan. Miksköhän jokaisen joukkueen lippuja ei voi ostaa esim. jo nyt koko runkosarjaan? Ei luulis olevan iso ongelma. Huomenna kattoon Lempäälään Tappara-IFK, pidän kissoille peukkua ja toivon ylilyöntejä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tottakai sataa vettä, selkä on yhä kipeä ja nuha on vaivannut koko kesän, eikä ainakaan minkäänlaiset mahdolliset heinänuhalääkkeet ole auttaneet. Muutenhan tuo yhtälö on ihan normi, mutta kun tänään pitää roudata naisen huonekalut tänne minun luokse eikä apulaisia ikinä saa muuttopäivänä, kaikilla on vähintään mummonsa hautajaiset tai jotain.
Keitän siis aamukahvit ja teen pari voikkaria, sen jälkeen roikun tovin netissä. Netissä roikkumisen jälkeen syön ravitsevan lounaan (tod.näk. nuudeleita) ja sitten lähden naisen asunnolle purkamaan osaa huonekaluista ja pakkaamaan ja siellä kun ei ole yhtään mitään kuin huonekaluja, niin ei siellä voi muuta tehdä kuin sitä mitä sinne menee tekemään.
Eilen saunan jälkeen EN ottanut saunakaljaa tai lonkeroa vaan otin lasillisen limpparia. On muuten älyttömän hyviä s-ryhmän x-tra sarjan cola ja appelsiinilimu on aivan vastaavia kuin aito coca-cola ja hartwallin jaffa.
 
Oisko surkea idea perustaa jonkinlainen "Fantasy Draft" Jatkoaikaan?
Eli siis yksinkertaisuudessaan varataan vaikka sellaiset 30 pelaajaa arvotussa järjestyksessä, rajoitteita voisi luoda, eli esim. saako draftata vain aktiivipelaajia tai SM-liigassa esiintyneitä pelaajia jne... ajanhukkaa sinänsä, mutta jos jotakin muutakin kiehtoo...
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oisko surkea idea perustaa jonkinlainen "Fantasy Draft" Jatkoaikaan?
Eli siis yksinkertaisuudessaan varataan vaikka sellaiset 30 pelaajaa arvotussa järjestyksessä, rajoitteita voisi luoda, eli esim. saako draftata vain aktiivipelaajia tai SM-liigassa esiintyneitä pelaajia jne... ajanhukkaa sinänsä, mutta jos jotakin muutakin kiehtoo...

Eikä näitä drafteja olekkaan ollut kuin muutama kymmen tässä aikojen saatossa..
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Oisko surkea idea perustaa jonkinlainen "Fantasy Draft" Jatkoaikaan?
Eli siis yksinkertaisuudessaan varataan vaikka sellaiset 30 pelaajaa arvotussa järjestyksessä, rajoitteita voisi luoda, eli esim. saako draftata vain aktiivipelaajia tai SM-liigassa esiintyneitä pelaajia jne... ajanhukkaa sinänsä, mutta jos jotakin muutakin kiehtoo...

SM-liigastahan on ollut ainakin parina edellisenä kautena draftit ja ainakin minun aikeissani on perustaa myös tälle kaudelle draft. Itsehän ylläpidin viime kaudenkin draftia. Itse en sitä vain vielä viitsi tehdä vaan odottelen josko sieltä joku seura vielä jonkun pelaajan treidaisi.

Tai saahan sen draftin tietenkin joku muukin perustaa.

Viime kauden draftin jälkeen oli keskustelua myös siitä, että siitä tehtäisiin perinne tänne Jatkoaikaan. Siten, että vain edellisen vuoden voittajalla olisi mahdollisuus osallistua seuraavan vuoden draftiin. Muilla osallistujilla ei olisi mahdollisuutta.

Tiedä sitten miten tämä onnistuisi jos itse laitan draftin pystyyn. Minulla ei ole kumminkaan mieltä ylläpitää sitä, jos en itse ole mukana. Tietenkin on mahdollista antaa kisan järjestäjälle myös mahdollisuus osallistua draftiin...
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hah. Joku lähettänyt mulle YV:hen Salkkari-spoilerin siitä ketkä kuolee. Onneksi en ehtinyt sitä kuin vilkaisemaan ja suurimmaksi osaksi se jäi lukematta.

Kylläpäs on niin nerokasta toimintaa... Melkein naurattaa... Voisiko tällaiset kirjoittajat pysyä edelleen siellä hiekkalaatikoillaan?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ei ole todellista tuo Vilperin homma. Mahtavaa toimintaa!

Suhteellisen leppoisaa töissä kun on pienehkö krapulakin päällä. Juuri omiaan oleva krapula, joka suorastaan huutaa ruokaa! Harmittaa kun on soppaa, mutta toisaalta silloin on yleensä tuhdimmat salaatit.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kuka nimimerkki?

Eipä jäänyt kummemmin mieleen. Poistin sen melko nopeasti kun tajusin mistä oli kysymys.

Taisko nimimerkki alkaa D:llä? Ja siinä olla neljä kirjainta?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
että silleen...

Sinäkin Brutukseni!!!!???

Jaa, kylläpäs kämppä muuttui kertaheitolla erinäköiseksi, kun naisen romppeet tuotiin tänne myös. On vaan aika mahdottoman vaikeaa saada kaikki tavarat mahtumaan, varsinkin keittiötavaroita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös