Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 378 933
  • 66 968
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kannattaa siivota, oikeesti! Sama tilanne oli muutama päivä sitten ja silloin alkoi jo meikäläistäkin ahdistaa...ja en todellakaan ole mikään siivousihminen. Ei täällä nyt niin tajuttoman epäsiistiä ollut, mutta pölyä oli alkanut kerääntyä. Heti tuli parempi fiilis, kun oli saanut tehtyä kunnon siivouksen.

Pitäs ottaa tavaksi joku siivouspäivä ja pitää siitä kunnolla kiinni. Aina vaan tuntuu kaikki muut asiat niin tärkeiltä...päätin mielessäni että perjantaina siivoan seuraavan kerran...ja se pitää!

No. Minulla on yleensä tapana kerran viikossa pestä vessa ja imuroida ja joka toinen viikko pyyhin myös pölyt, moppaan ja vaihdan petivaatteet (riippuu paljon tosin siitä, että onko paljonkin hionnut, jos on niin ne vaihtuu tiuhemmin).
Ja ei täälläkään mitenkään tavattoman siivotonta ole, lähinnä lasten huoneessa lelut ja eteisessä oleva hiekkamäärä ahdistaa. Nyt vaan on jotenkin semmoinen saamaton olo, mutta nyt tää kumminkin menee ja alkaa siivoamaan ja siivouksen jälkeen käyn homomaisesti ostamassa kimpun kukkia pöydälle. Nainen tykkää, kun tulee kotiin.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No. Minulla on yleensä tapana kerran viikossa pestä vessa ja imuroida ja joka toinen viikko pyyhin myös pölyt, moppaan ja vaihdan petivaatteet (riippuu paljon tosin siitä, että onko paljonkin hionnut, jos on niin ne vaihtuu tiuhemmin).
Ja ei täälläkään mitenkään tavattoman siivotonta ole, lähinnä lasten huoneessa lelut ja eteisessä oleva hiekkamäärä ahdistaa. Nyt vaan on jotenkin semmoinen saamaton olo, mutta nyt tää kumminkin menee ja alkaa siivoamaan ja siivouksen jälkeen käyn homomaisesti ostamassa kimpun kukkia pöydälle. Nainen tykkää, kun tulee kotiin.

Meidän taloudessa on vallinnut aika epäsäännöllinen siivous sen mukaan miten sotkua tulee. Jossain vaiheessa tuo tahti sitten alkoi hiipua piti alkaa käyttämään siivoispäivää. Sekin sitten jäi hieman unholaan viime aikoina. Asuntokin on suhteellisen pieni, niin se tuntuu likaantuvan aika nopeasti. Siitäkin syystä olisi järkevää siivota säännöllisesti, ettei pääse sitten kertymään uudelleen. Kukat on hyvä juttu ja "homostelu" sallittua.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Se olikin tarkoituksellista huumoria jonka myöskin huomasit/ymmärsit. Enhä mää ny tosissaa tommossii. Toivottavasti myös Max Power ymmärsi että kyseessä oli vitsi?

Eiköhän. Tai jos ei, niin joka tapauksessa pisteet siitä, että syöksyi ritarillisesti puolustamaan "neitoa ilkeiden äijien kommenteilta".

Toivottavasti muuten yyteet menevät kannaltasi katsoen niin hyvin kuin nyt yyteet yleensä voivat mennä.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Toivottavasti muuten yyteet menevät kannaltasi katsoen niin hyvin kuin nyt yyteet yleensä voivat mennä.

Kiitos. Ei ne kyllä nyt enää voi mennä. Nyt osuu ja uppoo jo, viimeks selvittiin. Mutta joo, se siitä, ei viitti enempää huudella täällä.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Se olikin tarkoituksellista huumoria jonka myöskin huomasit/ymmärsit. Enhä mää ny tosissaa tommossii. Toivottavasti myös Max Power ymmärsi että kyseessä oli vitsi?

Tottahan toki ymmärsin.

Ja Azulilta hyvä korjaus mun viestiini. En edes tuollaista ajatellut tuota kirjoittaessani.

Mut hei! Kaks työyötä enää ja sitten lomille! N-A-S-U-L-I-A!
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Tjaa-a tämä haiskahtaa kyllä enemmänkin testipuolen ketjulta.

Btw. Tennis ei kyllä mielestäni vie mennessään.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Onpa ollut tylsä päivä. Toisaalta olen helvetin tyytyväinen, ettei kukaan soita tai kysy mitään, mutta aika menee melko hitaasti..45 minuuttia vielä ja siirtyminen toiseen duuniin, yeah!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Btw. Tennis ei kyllä mielestäni vie mennessään.
Ja KooKooko sitten vie. Ovat ihmisten preferenssit niin omituiset. On tv-chatteja, lumedemokratiaan tyytyväisiä ja KooKoota kannattavia.

Sulkapallo on liian helppoa siihen toiseen lajiin verrattuna.

Ihmiset muuten syövät huonoja ruokia. Meikän taloudessa tänään: antilooppipihviä kantarellikastikkeella. Sunnuntaina oli samaa elukkaa korvasienikastikkeella. No, ensi viikonloppuna, alkaen huomisesta ja jatkuen su-iltaan asti, juon alkoholia ja syön "paskaa", että tasoittuupi tuo kulinaristinen kokonaisuus.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ihmiset muuten syövät huonoja ruokia. Meikän taloudessa tänään: antilooppipihviä kantarellikastikkeella. Sunnuntaina oli samaa elukkaa korvasienikastikkeella.
Riistaeläin, eli jos et itse ampunut, et kehuskele.

Tuosta tulikin mieleeni, että pakastin ammottaa tyhjyyttään. On siellä toki jotain vaimokkeen ruokia, mutta riistapakastin on tyhjä. Noh, eihän tässä onneksi ole enää kuin kuukausi, kun saa taas padat porisemaan tuosta ekologisimmasta ruoasta nauttia.

Paska päivä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:
Noh, eihän tässä onneksi ole enää kuin kuukausi, kun saa taas padat porisemaan tuosta ekologisimmasta ruoasta nauttia.

Paat sitten tekstaillen, soitellen, tai jotain. Tulen oitis hakemaan jotakin hyvää entistä metsänelävää sieltä. Hyvää korvausta vastaan luonnollisestikin.

Tuli nälkä, kun keskusteli aiheesta.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Paat sitten tekstaillen, soitellen, tai jotain. Tulen oitis hakemaan jotakin hyvää entistä metsänelävää sieltä. Hyvää korvausta vastaan luonnollisestikin.

Tuli nälkä, kun keskusteli aiheesta.

Meinaatko Olkku grillata? Kuulemani mukaan tuotoksesi Kettujen keväässä vei kielen mennessään!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Riistaeläin, eli jos et itse ampunut, et kehuskele.
En minä kehuskele. Minä vain ihmettelin kaikenlaisten makaroniin tyytyjien tyytymistä ja mainitsin paremmasta vaihtoehdosta.

En ampunut. Ei elikoita, noita söpöjä pikku Disney-hahmoja saa ampua. Tuo oli kuollut vanhuuteen 10 000 vuotta sitten ja satuin sen sitten ikiroudasta löytämään. Tuoreelta maistuu silti.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Meinaatko Olkku grillata? Kuulemani mukaan tuotoksesi Kettujen keväässä vei kielen mennessään!

Jep. Vai on erittäin kypsä saavuttanut jo jatkoaikalaismittasuhteet. Tänäänkin grillasin, eikä palokuntaa tarvittu ensinkään.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Täällä ollaan ja vieläpä hereillä. Tosin saa nähdä kuin kauan, kun vasta ensimmäistä alkoholiannosta juon ja sekin kaatui jo pöydälle.

Kalsarikänniketjuun siitä ja vähän äkkiä. Jos kerran on tarkoitus kotona alkomahoolia nauttia...
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Paat sitten tekstaillen, soitellen, tai jotain. Tulen oitis hakemaan jotakin hyvää entistä metsänelävää sieltä. Hyvää korvausta vastaan luonnollisestikin.

Tuli nälkä, kun keskusteli aiheesta.
Jos nelijalkaisia tai vesilintuja tulee entiseen malliin eli "riittävästi", voin toki länsirannikolla pyöriessä tuodakin... metsäkanalinnuista puhutaan sitten erikseen, niitä kun käsittelee lakikin eri tavalla (myynti kielletty). ;)

Mikäs hitto siinä on, että tämä aamu on niin hyvällä tuulella lähtenyt käyntiin? Jotain karmivaa tämä povaa, kun päivä on väsymyksestä huolimatta lähtenyt niin näppärästi ja leppoisasti käyntiin. Edes työmatka ei nostattanut verenpaineita.

Paha, paha, paha...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Haenpa toisen mukillisen kahvia kun ensimmäinenkin maistuin aivan paskalle. Miten kahvin maku voi vaihdella, kun se tehdään aina pikkupussista, joka kokonaan laitetaan suodattimeen? Kahvinpurujen määrä on siis vakio joka kerta, enkä usko vesimääränkään muuttuvan. Mitä vittua?
 

ditrim

Jäsen
Miten kahvin maku voi vaihdella, kun se tehdään aina pikkupussista, joka kokonaan laitetaan suodattimeen? Kahvinpurujen määrä on siis vakio joka kerta, enkä usko vesimääränkään muuttuvan. Mitä vittua?

Sulla on jäänyt kakkaa kielen päälle viime yöltä..

Enää 2 vajaata työpäivää jäljellä aurinkoiseen viikonloppuun Hämeenlinnassa. Vaikka olen nyt loman jälkeen ensimmäistä viikkoa töissä, niin silti kyllä se vapaa-aika maistuu. Jaaha se onkin kahvitunnin paikka.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kahvikuppien välillä on joutunut kakkaa? Erikoinen tilanne, joskin mahdollinen. Nyt olen ollut töissä 78 minuuttia ja en ole tehnyt mitään, ihan mukavaa. Kesä on siitä kivaa aikaa, että ihmiset on lomalla.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
puuha-pete, kahvinkeitossa käytetyllä vedellä on merkityksensä... muuta en sano.

Missäs olet töissä, voisin soittaa ja antaa paskamaista asiakaspalautetta, jotta työsi tuntuisi työltä.
 

ditrim

Jäsen
Kahvikuppien välillä on joutunut kakkaa? Erikoinen tilanne, joskin mahdollinen. Nyt olen ollut töissä 78 minuuttia ja en ole tehnyt mitään, ihan mukavaa. Kesä on siitä kivaa aikaa, että ihmiset on lomalla.

Hmmm. Mistä tiesit etukäteen että toinenkin kuppi maistuu paskalta? Onko se eri kerralla keitettyä? Kauan ensimmäinen satsi kerkesi seistä ennen kuin kaadoit sen kuppiisi? Onko raanavesi valutettu vesiastiaan kylmänä? Jännitys tiivistyy.. Luo sisältöä työpäivääni ja raportoi tarkasti, mikäli lusmuilultasi kerkeät!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Sama on tapahtunut useampana päivänä ja tänään oli sama peli. Kahvi maistui mielestäni erilaiselta. Eri pannullinen oli kyseessä ja kahvinkeittimenä toimii jokin erikoinen vempele, johon laitetaan pussi Juhlamokkaa kerta pannulliseen. Kone ottaa veden itse, siihen ei kosketa.

Pohdiskelin, josko kone voisi ottaa vettä eri tavalla, jos vaikka tiskikone on päällä siinä vieressä. En usko tähän teoriaan kuitenkaan.

Yksi vaihtoehto on, kun käytän samaa mukia, että sieltä tulisi jotain jäämiä toiseen kupilliseen, mutta tätäkin epäilen. Olen useasti jopa huuhtonut mukin tässä välissä.

Töissä en varsinaisesti ole mikään asiakaspalvelija, porukka soittaa ja kysyy neuvoa, joko samassa firmassa toimivat tai sitten suoraan asiakkaat. Ja ei, en ole ATK ihminen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ens viikon pidän vapaata. Lähtisköhän Lappiin, viime vuonna jäi käymättä Torniota ylempänä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ei kannata. Täällä on sääskiä ja paarmoja ja poroja ja muita vittumaisia ötököitä. Ja muuta täällä ei sitten olekaan.

Kyllä mä lähden Lappiin ensi kuun 10. päivä täältä turusta. Viikon rundi olisi päällä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös