Jomppa_Koo
Jäsen
Kyllä on komiaa!
Mutta missä on nasulia?
Joo tässähän tämä ilta taas lähtee. Kohta saunaan ja katsoo jos pari olutta liikenis mulle. Niin ja onneksi on lämmin. Sadepäivät on perseestä.
Kyllä on komiaa!
Sä osaat siivota ja panna. Voisitsä Azul hei kuvitella meneväs mun kanssa joskus naimisiin? Oikeesti, susta tulis tosi hyvä äiti mun lapsille."
Pääasiassa vieläpä tasokkaita sellaisia, ei mitään epätoivoisia yksinhuoltajia tai pubiruusuja.
Aika rajua mainostamista itsestään :)
Olkaa varovaisia tenniksen kanssa. Se vie mennessään.
Parikymmentä vuotta sitten rakensin perkeleenmoisella vaivalla sulkapallokentän takapihallemme, se oli siis hiekkapohjainen ja lapioin ne kaikki hiekat sinne. Peräkärryyn hiekat läheiseltä sora- eli hiekkamontulta ja sitten hiekat kentän kohdalle. Siellä sitten pelattiin kesät sulkapalloa. Myöhemminkin sulkapallo oli se lajini ja tennis oli vain horisontin takana oleva löytämätön manner.Samaa voisin sanoa sulkapallosta.
Aika rajua mainostamista itsestään :)
peace
Hanki parempaa peliseuraa.Nykyisin sulkapallo tuntuu paikallaan nysväämiseltä tuohon tennikseen verrattuna. Se tunne, kun tennispallo lähtee laakatasossa kohden takakulmaa tai kun teet kierteisen stopparin etukentälle, ei sitä fiilistä sulkapallosta löydy.
Azulin tavaneena voin kyllä sanoa, ettei hän mainosta tuossa itseään yhtään liikaa. Hieno nainen kaikin puolin.
Tuskin tuo tenniksestä tykkääminen peliseurasta on kiinni, kun samaisen kaverini kanssa sitä sulkapalloakin aikoinaan pelasin. Vai meinaatko, että kaverini on hauska tenniskentällä mutta ärsyttävä vittupää sulkapallokentällä (ehhehe).Hanki parempaa peliseuraa.
Tennis on toki leppoisa laji, mutta edelleen sulkis on nopeampitempoisena oma valintani."
Huomaathan sanan pääasiassa ;)
Ja sen, että 90 prosenttia ei-vakiintuneessa-suhteessa seksin aikana sanotuista asioista ei pidä paikkaansa, ainakaan tässä ulottuvuudessa.
Ikävä olisi tippua puusta housut kintuissa.
Ihan vakavana ajatuksena on ollut jo useamman päivän siivota kämppä, mutta kun netistä löytyy koko ajan jotain muka niin tärkeää, ettei millään malta siivota. Eiliseen asti olen voinut itselleni vedota siihen, että lapset on olleet minulla reilun viikon, mutta nyt nekin ovat äitillään, niin mihinkäs sitä seuraavaksi vetoaisi? Uusi vaimoehdokaskin on päivät töissä, niin ei mene aika nukkumiseenkaan. Ei perhana, kait sitä on vaan kertakaikkiaan pakko ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa siivoamaan (ihan kohta, kunhan olen ensin lukenut mahdolliset vastaukset tähän viestiin). :)
Kannattaa siivota, oikeesti! Sama tilanne oli muutama päivä sitten ja silloin alkoi jo meikäläistäkin ahdistaa...ja en todellakaan ole mikään siivousihminen. Ei täällä nyt niin tajuttoman epäsiistiä ollut, mutta pölyä oli alkanut kerääntyä. Heti tuli parempi fiilis, kun oli saanut tehtyä kunnon siivouksen.
Pitäs ottaa tavaksi joku siivouspäivä ja pitää siitä kunnolla kiinni. Aina vaan tuntuu kaikki muut asiat niin tärkeiltä...päätin mielessäni että perjantaina siivoan seuraavan kerran...ja se pitää!