Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 399 503
  • 67 065

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Aika rajua mainostamista itsestään :)

Huomaathan sanan pääasiassa ;)

Ja sen, että 90 prosenttia ei-vakiintuneessa-suhteessa seksin aikana sanotuista asioista ei pidä paikkaansa, ainakaan tässä ulottuvuudessa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kaikki alkoi siitä, kun menin jostain kumman syystä pari kuukautta sitten ihan vain kokeilumielessä pelaamaan tennistä. Mailani oli noin 20 vuotta vanha ja sillä oli pelattu noin 4 kertaa tennistä ennen tämän vuoden toukokuuta.

Nyt on tennis mielessä koko ajan. Pelaan sitä noin joka toinen päivä. Tänäänkin pelasin, olisin voinut pelata helposti kolmekin tuntia mutta yhteen tuntiin se jäi, vastustajan eli lapsuuden kaverini kiireiden vuoksi.

Tutkin nykyisin päivittäin Ilmatieteen laitoksen nettisivuilta, että mihin aikaan pääsisimme pelaamaan, jos vaikka on luvattu vesisateita päivän mittaan.

Eukkoani panen hyvissä ajoin ennen tennistreenejäni, varmuuden vuoksi moneen kertaan, jotta ei sitten tartte säästellä tennistreeneissä energiaa iltaa varten.

Olkaa varovaisia tenniksen kanssa. Se vie mennessään.

Teitä on varoitettu.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Sekalaisten kysymysten ketjuun oli joku erinomainen kysymys mutta unohdin sen, kirottua! Pitäisikö siellä kysyä mikä se mahtoi olla, varmasti saisin oikean vastauksen ja vieläpä nopeasti.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Samaa voisin sanoa sulkapallosta.
Parikymmentä vuotta sitten rakensin perkeleenmoisella vaivalla sulkapallokentän takapihallemme, se oli siis hiekkapohjainen ja lapioin ne kaikki hiekat sinne. Peräkärryyn hiekat läheiseltä sora- eli hiekkamontulta ja sitten hiekat kentän kohdalle. Siellä sitten pelattiin kesät sulkapalloa. Myöhemminkin sulkapallo oli se lajini ja tennis oli vain horisontin takana oleva löytämätön manner.

Nykyisin sulkapallo tuntuu paikallaan nysväämiseltä tuohon tennikseen verrattuna. Se tunne, kun tennispallo lähtee laakatasossa kohden takakulmaa tai kun teet kierteisen stopparin etukentälle, ei sitä fiilistä sulkapallosta löydy.

En puhu enää sanaakaan tenniksestä kenellekään, sillä siitä ei nimittäin loppua tulisi!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Nykyisin sulkapallo tuntuu paikallaan nysväämiseltä tuohon tennikseen verrattuna. Se tunne, kun tennispallo lähtee laakatasossa kohden takakulmaa tai kun teet kierteisen stopparin etukentälle, ei sitä fiilistä sulkapallosta löydy.
Hanki parempaa peliseuraa.

Tennis on toki leppoisa laji, mutta edelleen sulkis on nopeampitempoisena oma valintani.

Mikä helvetti tämä "Skins - liekeissä" on, mitä TV:stä puskee? Teinit goes käsikirjoitettu?

EDIT: Olen ylpeä itsestäni, etten vastannut Azulin viestiin:"Olen nykyään paljon vähäpuheisempi.."
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Azulin tavaneena voin kyllä sanoa, ettei hän mainosta tuossa itseään yhtään liikaa. Hieno nainen kaikin puolin.

Kiitän kehuista, toveri Max.

Epäselvyyksien välttämiseksi kuitenkin selvennettäköön, ettei toveri Max tiedä, osaanko siivota tai panna eli en, tai olisiko minusta äidiksi eli ei.

Aiemman viestini vilpitön tarkoitus oli jatkaa keskustelua "parhaista" kommenteista seksin aikana. Ehkä sitten olen vain ainoa, jonka mielestä on oikeasti aika koomista, että joku ottaa puheeksi avioliiton, lisääntymisen ja siivoamisen seksin aikana - ja vielä käyttää sanaa vaimomateriaalia.

Tuli muuten mieleen, että aikoinaan jossain naistenlehdessä oli myös listattuna näitä. Ainakin seuraavat olivat päässeet listalle:

- Minua häiritsee nämä litisevät äänet.
- Saiksä?
- Hitto että sä oot hyvä. Pitäis antaa kaikkien kavereidenkin nussia sua, että kaikki tietäis, millainen seksipeto mulla on kotona.
- Oi että oot ihanan pehmee, ihan kuin nussis pullataikinaa.
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Hanki parempaa peliseuraa.

Tennis on toki leppoisa laji, mutta edelleen sulkis on nopeampitempoisena oma valintani."
Tuskin tuo tenniksestä tykkääminen peliseurasta on kiinni, kun samaisen kaverini kanssa sitä sulkapalloakin aikoinaan pelasin. Vai meinaatko, että kaverini on hauska tenniskentällä mutta ärsyttävä vittupää sulkapallokentällä (ehhehe).

Sulkapallossa tuntui siltä, että se tempo oli jo sitä luokkaa, että se oli yhtä sulkapallon lattiaan iskemistä jo koko pelaaminen. Ja käytännössä se 3x3 metrin alueella pörrääminen alkoi 20 vuoden peli"uran" jälkeen kyllästyttämään.

Kesäisin tennistä voi pelata ulkosalla, sekin on mukavampaa kuin hikisenä jossain hallissa pelaaminen.

Saapihan sitä kukin toki pelata vaikka taskubiljardia leipälajinaan jos se itsestä tuntuu siltä omalta lempilajilta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Aamupala nautittu. Ostoksina 1,5 litraa Jaffaa, kinkku-juustosämpylä (mallia Ultras exclusive) ja vadelma Grandi, hinta vaivaiset 4,30€. Henkilöstöravintola rules!
Ilma näyttää parantuneen ja päivästä tulossa tavan hiljainen heinäkuinen työpäivä. Taidan vaan surffailla netissä ja syljeskellä kattoon. Kaksi ja puoli viikkoa lomaan, joten odottavissa tunnelmissa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ei jumaliste, krapulassa töihin... ei tällaista kestä kuin kerran viikossa korkeintaan, kun pumppu pirulainen uhkaa jystää reikää kylkeen.

Jos sitä jotain evästä koettaisi lapioida naamaansa ja ihmetellä seuraavat vitun monet tunnit sitä, kuinka pitkiä sekunnitkin ovat.

Tästä on tulossa hieno päivä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Oli hieno idea eilen noin 5 tuopin jälkeen lähteä saatana Kirkkonummelle saunomaan! Tullut monesti otettua liikaa viikolla ja aamulla on vituttanut tulla töihin. No, nyt olin jo matkalla kotiin kun seurassani olleet kaverit alkoivat puhumaan jatkoista. Sitten tuli sauna ja hieman innostuin, olihan mukana kaksi neitoakin. No, sitten köröteltiin sinne perkeleen Kirkkonummelle ja saunaan. Nukkumaan joskus 3 maissa ja klo 6 ylös, kohti kotia ja sieltä töihin.

Nyt väsyttää. Ei muuten ollut muuta juomaa kuin mansikkakuoharia tuolla jatkoilla..Että silleen, sapuskaa odotellessa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Pikkuisen iltakupittelun jälkeen olo on suht terävä. Nyt mokkaa ääntä kohti ja puolelta päivin asiakaskäynnille. Huomenna tulee vierailulle nainen ulkomailta...
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Huomaathan sanan pääasiassa ;)

Ja sen, että 90 prosenttia ei-vakiintuneessa-suhteessa seksin aikana sanotuista asioista ei pidä paikkaansa, ainakaan tässä ulottuvuudessa.


Se olikin tarkoituksellista huumoria jonka myöskin huomasit/ymmärsit. Enhä mää ny tosissaa tommossii. Toivottavasti myös Max Power ymmärsi että kyseessä oli vitsi?
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Joku lintu kävi paskalla meidän terassilla. Pysähtyi siihen, luulin että katselee maailman menoa niin mitä vielä, tarpeensa teki ja lensi pois. Pitää lähteä kostoreissulle syönnin jälkeen, toivottavasti se ei ole majaansa kovin korkealle puuhun väsännyt. Ikävä olisi tippua puusta housut kintuissa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ihan vakavana ajatuksena on ollut jo useamman päivän siivota kämppä, mutta kun netistä löytyy koko ajan jotain muka niin tärkeää, ettei millään malta siivota. Eiliseen asti olen voinut itselleni vedota siihen, että lapset on olleet minulla reilun viikon, mutta nyt nekin ovat äitillään, niin mihinkäs sitä seuraavaksi vetoaisi? Uusi vaimoehdokaskin on päivät töissä, niin ei mene aika nukkumiseenkaan. Ei perhana, kait sitä on vaan kertakaikkiaan pakko ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa siivoamaan (ihan kohta, kunhan olen ensin lukenut mahdolliset vastaukset tähän viestiin). :)
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan vakavana ajatuksena on ollut jo useamman päivän siivota kämppä, mutta kun netistä löytyy koko ajan jotain muka niin tärkeää, ettei millään malta siivota. Eiliseen asti olen voinut itselleni vedota siihen, että lapset on olleet minulla reilun viikon, mutta nyt nekin ovat äitillään, niin mihinkäs sitä seuraavaksi vetoaisi? Uusi vaimoehdokaskin on päivät töissä, niin ei mene aika nukkumiseenkaan. Ei perhana, kait sitä on vaan kertakaikkiaan pakko ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa siivoamaan (ihan kohta, kunhan olen ensin lukenut mahdolliset vastaukset tähän viestiin). :)

Kannattaa siivota, oikeesti! Sama tilanne oli muutama päivä sitten ja silloin alkoi jo meikäläistäkin ahdistaa...ja en todellakaan ole mikään siivousihminen. Ei täällä nyt niin tajuttoman epäsiistiä ollut, mutta pölyä oli alkanut kerääntyä. Heti tuli parempi fiilis, kun oli saanut tehtyä kunnon siivouksen.

Pitäs ottaa tavaksi joku siivouspäivä ja pitää siitä kunnolla kiinni. Aina vaan tuntuu kaikki muut asiat niin tärkeiltä...päätin mielessäni että perjantaina siivoan seuraavan kerran...ja se pitää!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Itelläni oli tarkoitus siivota eilen ihan perusteellisesti koko kämppä mutta iski joku vitun oksennustauti. Nyt alkaa pysymään nesteet ja kiinteät sisällä joten aloitan tänään tekemään jotain pientä ja huomenna rutistan sitten oikein kunnolla. Sitten on taas hyvä fiilis kun kämppä kiiltää ja on raikasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös