Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 411 013
  • 67 124

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
On se kumma, kun nykyään jo pieni yhdenillan kupittelu saa krapulan aikaan. Muutamalla paranneltu oloa päivän mittaan ja taitaa heittää ryypyn puolelle tästä reilumminkin.
Alkoi lapsettamaankin tänään, kävin ostamassa Anttilasta kauko-ohjattavan Nikko auton, nyt on akku latauksessa ja illemmalla tarkoitus mennä testaamaan autoa ulos.
 

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Suomen maajoukkueet, Tampere United
Se on upeaa päästä pois Turusta. Tuli siellä eilinen oltua ja tänäänkin tulin Poriin vasta ennen futismatsia... Joka tapauksessa reissun ehdoton kohokohta oli Pasi Nurmisen show kauppatorilla. Pienissä sievässä taisi (sekin) mies olla.

Tulipahan selväksi että Pasi Nurminen ei tykkää Aki Bergistä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kohta Uleåborgir ruuvaa päänsä irti. Olin pari-kolme tuntia timpurin töissä kaverin raksalla ja Helios paistoi silmiin parrujen ja muiden lautojen välistä ja ohi. Alkoi juilia oikean silmän takana.

Asiaa ei auttanut sekään, että onnistuin lyömään itseäni vasaralla päähän, kun yritin irrottaa vinoon naulaamaani kulmarautaa vasaralla lyömällä alhaalta ylöspäin. Löin ohi ja vasara oli otsakkeessa. Kumma kyllä siihen ei tullut vekkiä, mutta vasara lensi sadan metrin päähän ja kirous oli synkkä.

Eilen oli migreeni, tänään on migreeni. Maanantaina ja keskiviikkona oli migreeni. Tätä on jatkunut saatana jo neljä kuukautta. Neurologi määräsi Panadolia kun täsmälääkkeet ei auta. Uffaffaa vittu.

Alkoholilla ei osuutta asiaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mistähän johtuu että tänään on koko ajan nälkä? Olen mättänyt ihan järjettömät määrät ruokaa tänään ja silti on olo että voisi syödä koko maailman tyhjäksi.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mistähän johtuu että tänään on koko ajan nälkä? Olen mättänyt ihan järjettömät määrät ruokaa tänään ja silti on olo että voisi syödä koko maailman tyhjäksi.

Hemmetin hyvä kysymys, meikäläisellä on vähän turhankin usein tuollainen tilanne päällä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mistähän johtuu että tänään on koko ajan nälkä? Olen mättänyt ihan järjettömät määrät ruokaa tänään ja silti on olo että voisi syödä koko maailman tyhjäksi.

Tällaisena betoniviidakkofilosofina veikkaisin, että sinulla on vajetta jossakin hivenaine/vitamiiniryhmässä ja keho reagoi siihen näläntunteella. Ruumis ajattelee, että mikäli puutteellinen syöskentelee runsaasti, vaje täyttyy tilastollisen pakon takia jossakin vaiheessa. Täten aivot lähettävät käskyn syödä. Jotkut "puutostilat" tuntuvatkin - ainakin itselläni on ollut joskus mahdottomia maidonkittaushimoja. Silloin on kai ollut kalsiumvarannoissa alimäärä ainetta.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Mistähän johtuu että tänään on koko ajan nälkä? Olen mättänyt ihan järjettömät määrät ruokaa tänään ja silti on olo että voisi syödä koko maailman tyhjäksi.

Oletko tarkistanut ettei ole kansainvälinen nälkäpäivä?
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
^- Huikea läppä yläpuolella!

Kylläpäs on mukavaa kun olen päässyt pätemään täällä vähän väliä nyt. Itsetunto kasvaa kohisten. Kyselkää vaan lisää meikäläisen erikoisalan kysymyksiä!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onko kännykkään saatavilla sellaista samanlaista palvelua kuin sähköpostiinkin kun olet lomalla tms?

Eli kun viesti saapuisi kännykkään niin saisit laitettua tämän palvelun päälle ja viestin lähettäjä automaattisesti saisi viestin missä kerrottaisiin sinun olevan lomalla?
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko kännykkään saatavilla sellaista samanlaista palvelua kuin sähköpostiinkin kun olet lomalla tms?

Eli kun viesti saapuisi kännykkään niin saisit laitettua tämän palvelun päälle ja viestin lähettäjä automaattisesti saisi viestin missä kerrottaisiin sinun olevan lomalla?

Isäni käyttää ainakin tuollaista lomalla ollessaan. Puhelut voidaan ohjata henkilölle nappia painamalla, jos on tarvetta. En tiedä kyllä toimiiko tuo viesteihin? Tosin tuo saattaa olla jokin työpaikan kautta tuleva palvelu...itse kun en näistä sen enempää tiedä, niin en osaa sanoa miten tuollainen on saatavissa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tuli vietettyä viikonloppu luokkakavereiden kanssa, muuten oikein mukavaa, mutta vituttaa kun joutuin ajamaan lauantaina ja sunnuntaina. Menee vähän maku tuollaisesta. Ja ihmetyttää kaupunkilaisten vimma ostaa helvetisti ruokaa, kun mennään mökille tai maalle. Tottunut siihen, että ostetaan pihviä ja makkaraa, reilusti olutta, viinaa ja tupakkaa mukaan kun menee "omien" kavereitten kanssa reissuun.

Erikoista on touhu heillä. Krapulaa ei enää ole, väsyttää jonkin verran vain.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ensimmäinen työpäivä loman jälkeen. Vituttaa! Onneksi tämä aika kesästä on sentään vähän hiljaisempaa aikaa niin saa pehmeän laskun. Vaan eiköhän se ralli taas viimeistään parin viikon jälkeen ala.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mielestäni kirjallisuus taideaineena on pseudotiedettä. Samaa mieltä olen naistutkimuksesta.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kokkolan Marmara on maailman paras pizzeria! Nam!

Hieman paha ristiä maailman parhaaksi mutta varmasti paras missä sinä olet syönyt!

Toisia hyviä paikkoja kun et ole kokeillut.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mielestäni kirjallisuus taideaineena on pseudotiedettä. Samaa mieltä olen naistutkimuksesta.
Sitä olen ihmetellyt miksi naistutkimusta harjoittavat vain lesbot ja vanhatpiiat. Miestenhän sitä pitäisi toteuttaa, ja mielellään empiirisesti.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Sitä olen ihmetellyt miksi naistutkimusta harjoittavat vain lesbot ja vanhatpiiat. Miestenhän sitä pitäisi toteuttaa, ja mielellään empiirisesti.

Toteuttavat sitä miehetkin oikein antaumuksella, mutta ovat yhtätyönään myös queer-tutkijoita, enempää ei tarvinne selittää.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tää on sit aina tätä. Sitten kun ite tarttis "juttuseuraa", niin kaikkialla hiljasta kuin jossain huopatossutehtaalla. No, onneksi olen onnellinen.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Tsori mutta kun pitää kaikennäköistä muutakin hommata samanaikaisesti niin ei kerkeä turinoimaan kuin satunnaisesti. Siksi toisekseen eikös sulla pitänyt olla painiseuraa makkarin puolella?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tsori mutta kun pitää kaikennäköistä muutakin hommata samanaikaisesti niin ei kerkeä turinoimaan kuin satunnaisesti. Siksi toisekseen eikös sulla pitänyt olla painiseuraa makkarin puolella?

Juu, mutta huomioi, että kyseessä oli mennyt aikamuoto, tosin nainen sano, että saa ja pitää herättää, jos mua alkaa naitattamaan.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Huh. Olipahan kostee viikonloppu Vantaan betoniviidakossa. Tuli sitten ryypättyä tili tyhjäksi, nyt on hyvät fiilikset.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Juu, mutta huomioi, että kyseessä oli mennyt aikamuoto, tosin nainen sano, että saa ja pitää herättää, jos mua alkaa naitattamaan.

Heh eli neitokainen antoi avaimet lemmenkammioonsa sinulle? Tosin naisenlogiikan kyseessä olessa epäilisin ns. käänteistä Troijan hevosta. Mikäli et portteja kolkuttele tänä yönä tarjouksen mukaisesti, niin saattaa olla että emäntäsi vetäisee perinaiselliset herneet nenään ja seurauksena on sulle pakkoselibaattia ja sohvalla nukkumista, seurana vain ja ainoastaan ymmärtäväinen koira, mikäli karvakasa yhteisöönne kuuluu.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Heh eli neitokainen antoi avaimet lemmenkammioonsa sinulle? Tosin naisenlogiikan kyseessä olessa epäilisin ns. käänteistä Troijan hevosta. Mikäli et portteja kolkuttele tänä yönä tarjouksen mukaisesti, niin saattaa olla että emäntäsi vetäisee perinaiselliset herneet nenään ja seurauksena on sulle pakkoselibaattia ja sohvalla nukkumista, seurana vain ja ainoastaan ymmärtäväinen koira, mikäli karvakasa yhteisöönne kuuluu.

Ymmärtäväinen koira nukkuu tällä hetkellä täällä Oulussa, enkä minä ole banaanin alter ego eikä vaimoni hänen kyltymätön nymfinsä. Kohta perustan uuden ketjun.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Toistaiseksi taitaa tässä tapauksessa tarkoittaa sitä, että Jompan pitää raportoida naisasioistaan modeille, ja sitten kun jotain kehitystä tapahtuu ja jomppa pääsee tuosta asiasta yli niin paluu Vapaalle on ajankohtaista. Modet selkeästi ojensivat Jompalle auttavan kätensä ja rohkaisevat toimintaan. On tämä Jatkoaika hieno yhteisö, koviinkin ratkaisuihin ollaan valmiita auttaakseen yhteisön jäsentä.


Toinen vaihtoehto on sitten se, että jokin kirjatalo pyysi modeja hiljentämään Jompan, jottei tämä paljasta kaikkia mehevimpiä juttuja ilmaiseksi netissä. Haittaisi pahasti ensi jouluksi ilmestyvän hittikirjan myyntiä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tänään keitin itse kahvin, valvoin sen tippumista ja siitä tuli oivallista. Tulin siihen tulokseen, että joku on mennyt ottamaan "välistä" kun on ollut olevinaan kiire ja tällöin suodatuksen alussa tapahtunut riisto on vienyt vahvimmat kahvit pois ja lopun laimeat lirut ovat pannussa tai toisinpäin.

Eli jos pystyy vahtimaan suorituksen alusta loppuun, saa aina mainiota kahvia!

Haenpa kupin ja sitten kuuntelen Paul Stanleytä hieman lisää. Vituttaa kun täällä ei tuo Youtube lataudu kovinkaan sukkelasti, ei viitsi vaihtaa biisiä kuin kerran tunnissa jos silloinkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös