Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 398 727
  • 67 065

ditrim

Jäsen
Lähes aina kun luen tätä ketjua, niin tulee sellainen "missäs helvetin ketjussa mä oikeen oon?" -fiilis. Mutta en anna sen juuri haitata tuo kujalla oleminen on tullut kovin tutuksi tässä kahden lomaviikkoni aikana. Oikeasti, kesälomat pitäisi kieltää lailla. Joka ilta/iltapäivä kun herään (jos olen nukkunut) niin saan pelätä kuolemaa. Oon oikeasti elänyt sellaisen kahden viikon kesäloman, että osaan arvostaa henkeäni ja olen valmis palaamaan normaaliin elämään.

Mutta sitä ennen vielä kesälomani viimeinen niitti: Tehosekoitin ja Tammerfest. Osaisiko joku kertoa/arvioida kuinka paljon ihmisiä sinne Keskustorin telttaan mahtuu?

Saa toki myös tunnustaa jos on itse tulossa.
 

ditrim

Jäsen
Helvetti on ärsyttävää kirjoittaa sivun viimeinen viesti joten:

Mutta sitä ennen vielä kesälomani viimeinen niitti: Tehosekoitin ja Tammerfest. Osaisiko joku kertoa/arvioida kuinka paljon ihmisiä sinne Keskustorin telttaan mahtuu?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Siideriä vai Karhu 3:sta? Mun mielestäni siideri on parempaa. Jos ottaisi muutaman sellaisen kesän aikana.

Karhua, siideriä juodaan vasta silloin kun kaikki muu juoma on juotu pois. Jos haluat ottaa Nakkikastikkeesta esimerkkiä niin aloittele urasi Pirjolla.

Ainiin, ja aloitin muuten viiksien kasvattamisen viikko sitten.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Millä ihmeen Pirjolla? Pirjohan on tyttöjen yrjö; kun miehet käyvät yrjöllä, menevät naiset sivistyneesti pirjolle.

Mun lapsuuden naapuri on Yrjö, tätini on Pirjo ja olen seurustellut yhden Pirjon kanssa. Nyt suon itselleni tilaisuuden ottaa vähän olutta, lonkeroa ja viskiä. Olkoonkin niin, että täällä on lapset, mutta annan naiseni ottaa paljon vähemmän kuin itse otan (eli 1-3 olutta), niin se voi hoitaa mun lapset. :)
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mun lasten isä tekee teidän äitien poikien vaimojen lapset!

Perhanan Elvi ota vastuu siis lapsistani/si, että mää pääsen hoitamaan tätä tuoretta onnea ainoalla oikealla tavalla, ilman että lapset kyttää hommia metrin päässä. Eli juon niin kauan kunnes sammun ja emännän mielenkiinto mua kohtaan lopahtaa ja saan taas surkutella kohtaloani.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Perhanan Elvi ota vastuu siis lapsistani/si, että mää pääsen hoitamaan tätä tuoretta onnea ainoalla oikealla tavalla, ilman että lapset kyttää hommia metrin päässä. Eli juon niin kauan kunnes sammun ja emännän mielenkiinto mua kohtaan lopahtaa ja saan taas surkutella kohtaloani.
Niin jotta panettaa vaan ei voi kun jälkikasvu vahtaa? Join the club, sitähän se usein on. Sitten kun pennut nukkuu niin "ei jaksa..."
 
Sen verran sanon tässä välissä, että The Voice on mahtava musiikkikanava. Aina aamulla sitä innostuu kuuntelemaan kauankin. Ei malta millään lähteä tv:n äärestä pois, pitää odottaa ja odottaa mikä se seuraava biisi onkaan. Sitten jossain välissä kyllästyy, kun tulee joku paskempi biisi.

Heh, kohta pääsee kuuntelemaan Saukkosen Anua.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Niin jotta panettaa vaan ei voi kun jälkikasvu vahtaa? Join the club, sitähän se usein on. Sitten kun pennut nukkuu niin "ei jaksa..."
Oletetettavasti tuo "ei jaksa" tulee naisen suusta.

Nimimerkillä nejä lasta ja vaimo.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Jostain syystä katsoin äsken 15 sekuntia rikosdekkari Bella Blockia kakkoselta, ja siellä oli joku huone sisustettu Leningrad Cowboysien julisteella.siistii
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Saakohan Mika Saukkonen palkkaa tuosta "selostamisestaan"?
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Jos minua ei näy tunnin päästä siellä niin en ole sitten tullut sinne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös