Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 379 502
  • 66 968

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä ketju on perustettu 04.06. kuluvaa vuotta ja se on jo nyt 20 sivun mittainen. Eli vajaassa kahdessa viikossa lähes 500 viestiä putkahtanut esiin.

Aikamoista.

Mahtaakohan olla nopeiten tuossa ajassa tälläiseksi suurketjuksi kasvanut tapaus?
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Tämä on Jatkoajan paras ketju kautta aikojen. Kyllä saa nauraa, kun juttuja lukee.

Kun roikutaan netissä, mistä ihmeestä pidetään kiinni?
 

Jiggy#35

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks(#8), KalPa, Suomen Maajoukkueet
Huomenna tähystetään meikäläisen polvi.

On kyllä vittumaisen tuntuista hommaa se polven tähystys. Noh, onnea siihen.

Eipä onneksi paljon haittaa tuo juhannuksen paska sää, sillä keittoa tulee maisteltua suurimmaksi osaksi ihan sisätiloissa sekä tietenkin autossa(ei tosin kuljettajan roolissa vaan ihan kyydissä istujan).
 

Morrison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Boston Bruins

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On kyllä vittumaisen tuntuista hommaa se polven tähystys. Noh, onnea siihen.

Eipä onneksi paljon haittaa tuo juhannuksen paska sää, sillä keittoa tulee maisteltua suurimmaksi osaksi ihan sisätiloissa sekä tietenkin autossa(ei tosin kuljettajan roolissa vaan ihan kyydissä istujan).

Pikaisempi toipuminen sentään, kuin mitä olisi toipuminen polven leikkaamisesta. Leikkaus on jo koettuna, joten meriittilistalle tulee sitten tähystyskin. Toivottavasti lista ei enää kasva.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Miten "vuori" ja "vuori" voivatkin tarkoittaa niin eri asioita? Kuka tämän on päättänyt?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nuorempi tyttäreni on Pohjois-Korea... kuinka helvetissä tästä selvitään?

Tein mansikkaisen porkkanajuustokakun äitini syntymäpäivän kunniaksi. Jospa sitä säästäisi keskiviikoksi yhden palan muorillekin, kun tulee lapsenvahdiksi meidän suunnatessamme Stadikalle katsomaan AC/DC:tä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Ajattelin tästä siirtyä wc:n puolelle istuskelemaan, vatsa heitti häränpyllyä, mutta onneksi löytyy kirja jota lukea.
Kirjan nimi on: "Tee itse seksilelusi".
50 erilaista seksileluja näyttää olevan esimerkkeinä salamiremmi, hedelmälihavako sekä panopuupökkelö.
Kyseinen teos ei ole minun omistama vaan tyttöystäväni. Tähän mennessä kumpikaan meistä ei ole ollut halukas värkkäämään kyseisiä vempaimia.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Miten "vuori" ja "vuori" voivatkin tarkoittaa niin eri asioita? Kuka tämän on päättänyt?
Ja miksi vitussa ihmiset eivät tajua, että takin vuori ei taivu "vuoren" vaan "vuorin"?
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Ja miksi vitussa ihmiset eivät tajua, että takin vuori ei taivu "vuoren" vaan "vuorin"?

Sittenhän niitä takin vuoria pitäisi olla monta, esim: Hän tuli (takin) vuorin.
Eihän se muuten noin taivu, tai no ehkä karjalanmurteella. Karjalanmurre on muutenkin outoa muualta tulleiden kuunnella. Eräskin kaivurikuski sanoi mulle kerran töissä, että kaivurin avaimet löytyy kun työnnät käen telan päälle.
Perkele, mä etsin viis tuntia käkeä, ennen kuin haparoin sormin ne avaimet telan päältä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sittenhän niitä takin vuoria pitäisi olla monta, esim: Hän tuli (takin) vuorin.
Eihän se muuten noin taivu, tai no ehkä karjalanmurteella.
Ei, kun "avaimet tippui taskussa olevasta reiästä vuorin väliin". Ei "vuoren väliin". Suomea tuo on.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Ei, kun "avaimet tippui taskussa olevasta reiästä vuorin väliin". Ei "vuoren väliin". Suomea tuo on.

No ei se ainakaan saamea ole, sovitaanko, että tasapeli. Meillä Tampereella ne tippuivat vuoren väliin,(vaikkeivät tippuneetkaan, koska olin avainkaulalapsi), joten sana on miten se sanotaan. Ei ne ainakaan kallionkoloon tipu, eikä edes vuorten väliin....

Edit: Jos ollaan tarkkoja, Vuaren väliin.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Jokerit on aika rautaa mun änäri07:n dynastiassa. Pian ollaan kotiedussa kiinni. HIFK ja Kärpät on muuten jäämässä pudotuspelien ulkopuolelle. Hähä.

Lopuks yks vitsi. Kaks miestä pyöräili tandemilla. Yhtäkkiä keskimmäinen ajo ojaan.

Ainiin. Mitä tapahtuu niille luopioille, jotka eivät tähän ketjuun kirjoita?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Perkele, mä etsin viis tuntia käkeä, ennen kuin haparoin sormin ne avaimet telan päältä.

Kuski varmaan totesi tuohon, että aika järettömästi sitä käkeä hait. Eikä arvostellut järkeäsi.

Jos venäläinen rakennusmies menehtyy räjähdysonnettomuudessa asentaessaan kaasuputkea Itämeren pohjaan, ja räjähdyksen aiheuttaa vanha neuvostoliittolainen miina, niin onko kyse omille aiheutetusta tappiosta vai historian julmasta pilasta?
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toimisi edes lämmitys. Patterit on täysillä ja villapaitakin on päällä mutta silti palelen kuin horkkatautinen. En ymmärrä miten toi yks tekee töitä huoneessa, jossa on ikkuna auki.

Niin että eroaako Suomen kesä ja talvi vielä jotenkin toisistaan??
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös