Mulla viepeltäny tollasia välillä vastaan kylppärissä. Ne ei kyllä ollu mustia vaan enemmänkin läpikuultavia. Onks kellään tietoa miten näistä pääsee eroon vai opettelenko vaan jakamaan wessahetket näitten kanssa?
Mahtoi olla komia kokko pojalla.- Klo 17.30 Perillä mökillä, kassien purku, villapaita päälle ja sauna tuleen
Onks kellään tietoa miten näistä pääsee eroon vai opettelenko vaan jakamaan wessahetket näitten kanssa?
Mulla viepeltäny tollasia välillä vastaan kylppärissä. Ne ei kyllä ollu mustia vaan enemmänkin läpikuultavia. Onks kellään tietoa miten näistä pääsee eroon vai opettelenko vaan jakamaan wessahetket näitten kanssa?
Kiehuvaa vettä kaikkiin viemäreihin kerran viikossa, niin otukset alkavat vähitellen hävitä. Myös imurointi listojen alta yms. paikoista nopeuttaa hävittämistä.
Ihmettelen ettei näitä tapahtumia, joissa on haettu oikeutta oman käden kautta, ole tapahtunut juurikaan Suomessa. Tai no, toisaalta kai se on yksi merkki siitä että olemme osa sivistysvaltiota, mutta itse kyllä todennäköisesti päätyisin samaan ratkaisuun kuin kyseisessä elokuvassa.
Eipä vituta oikeastaan yhtään viettää tätä juhannusta yövuoroissa. Kun katsoo ulos ikkunasta niin eipä ensimmäisenä mieleen tulisi, että tänään on juhannusaatto edes. Palkkakin juoksee mukavasti, joka yöltä jonkin verran jotain lisää... Ekalta yöltä eli ens yöltä aatto- ja pyhälisää, tokalta yöltä pyhälisää ja vielä kolmanneltakin yöltä kaks tuntia sunnuntain puolelta pyhälisää... Not bad!
Oikeastaan tämän voisi supistaa yhteen lauseeseen: Silloin kannattaa tehdä töitä kun siitä maksetaan enemmän, silloin ryypätä kun työn teosta taas maksetaan vähemmän... ;)
Tuli vaan herättyä jostain kumman syystä tänään jo kuuden maissa ja mentyä eilen kahdentoista aikaan nukkumaan. Pitänee kaiketi vielä jossain vaiheessa yrittää jos sais vähän aikaa nukutuksi vielä niin ei niin koville ottais eka yövuoro...
Kohta rannalle etsimään toivottavasti vähäpukeisia naisia. Niin ja tikkaa vois käydä heittelemässä samalla. Olut otetaan vasta illalla.
Etpä kovin vähäpukeisia naisia taida rannalta tällä hetkeltä Suomesta löytää.
Palasin juuri Kalajoen Hiekkasärkiltä kotia, ja onneksi! Tukiainen näemmä debytoi tänään juuri siellä. Huhhuh onneksi korvani säästyivät.