Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 413 592
  • 67 134

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aloin klo 14 katsoa jotain The City-nimistä Amerikan hömppää MTV:lta. Ja kappas 3h on hujahtanut. Katselen sarjan ulkokuvia Nykistä ja haikailen sinne. Ulkonakin olis vihdoinkin kaunis ilma, mutta koska olen ollut niin paljon viime viikollakin ulkona paskallakin säällä, voin ihan hyvin nyt olla sisällä. Varsinkin, kun ukko ja tenavat ovat ulkona. Harvoin lorvin, mutta nyt teen sen melkein hyvällä omallatunnolla. Hiljaisuus on ihanaa.
 
I

Ice-Cold

Tänään näkyy saksasta ufc99 klo22 ja siinä on pari matsia, vissiinkin streamina voi livenä kattoa maksamatta ja jos ei näy niin parin tunnin sisään niitä voi kuitenni imuroida netin syövereistä.

Mietin myös että pitäskö hakea pullo viiniä. Tylsää on nyt
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Minun komea hopeinen taskukello on ostettu Neuvostoliitosta, Leningradista

Aika ajoin aika-ajot, aika usein kuitenkaan ei sittenkään. Eikös formula tarkoita kaavaa?

Formula tarkoittaa tosiaankin kaavaa ja aika on venäjäksi vremja, kyrillisin kirjaimin kirjoitettuna время

Uleåborgir kirjoitetaan kyrillisin kirjaimin näin: Үлеоборгир

Ahvenen tieteellinen nimi on Perca Fluviatilis
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Muistelisin, jotta mainitut ryssänaakkoset eli kyrilliset ovat kotoisin muualta kuin Venäjältä. Ainakin Kreikassa niitä käytetään. Aasille silta, filosofia pitäisi kieltää.

Oliko tuo aasinsilta se, että filosofia pitäisi kieltää koska kyrilisiä käytetään Kreikassa?
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minulla on ruokaa jääkaapissa, vaatteita ylläni ja katto pään päällä. Muuten en ole varakas, mutta kaikkea onnea ei voi mitata rahassa. Kannattaa olla tyytyväinen, sillä huonomminkin voisi asiat olla.

Ja vaikka Suomi on valittamisen, kateuden ja kiusaamisen luvattu maa, niin on täällä fiksujakin yksilöitä. Ahneudelle ja materialismille pitää tulla loppu. Elämmehän vain kerran.

Rakastakaa toisianne!
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Oliko tuo aasinsilta se, että filosofia pitäisi kieltää koska kyrilisiä käytetään Kreikassa?

Oli, mutta ei ole enää. Silta petti. Horatsu mikä horatsu.
Mä ajattelin ruveta opiskelemaan norjaa, mutta koska ko. kielessä on kaksi versiota (Nynorsk ja Bokmål) niin on vähäsen heikkoa sanoa, että kumpaako. Ja jos joku nyt tarttuu siihen, että oksentaminen on norjan puhumista niin huudan ääneti että wanhaa.

Filosofia ketuttaa koska sain lukiossa siitä arvosanaksi 6 ja se on yhtä makuasia kuin että onko Valioliiga paras futisliiga maailmassa. Siksi se pitää kieltää. Uskontoa koskee muuten sama asia, mutta ilman uskontoja maailmassa ei olisi edes sotia. Vettähän riittää niinkuin öljyäkin kaikille.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Käyttäjänimetön: Кяыттяниметюн

Tahtookirjoittaa: Таxтоокирюттаа

banaaninviljelijä: Банаанинвилелыя

TJSP
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Käyttäjänimetön: Кяыттяниметюн

Tahtookirjoittaa: Таxтоокирюттаа

banaaninviljelijä: Банаанинвилелыя

TJSP

Ja tässä onkin sitten palstan virallinen venäjäntulkki. Onneksi olkoon!
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Nyt kun täällä kielimiehiä on läsnä niin voisi joku kertoa että mitä sana anagrammi kirjaimellisesti tarkoittaa. Mielestäni termin pitäisi olla niinikään anagrammi itse, btw.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nyt kun täällä kielimiehiä on läsnä niin voisi joku kertoa että mitä sana anagrammi kirjaimellisesti tarkoittaa. Mielestäni termin pitäisi olla niinikään anagrammi itse, btw.

Mä olen täällä ja ehdottomasti kielimies. En vain osaa sanoa tuohon kysymykseesi juuta enkä jaata.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Nainen on ihmeellinen vekotin.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Heitin toissapäivänä kuolleen Räksän Bioroskiin...alkoi säälittää kun näin eilen tuon sateessa vetyneen ruumiin viereisen rapun pihapolulla. Tiedän että talossa asuu koiria, joten en viitsinyt nakata sitä vain kauemmaksi, koska koirat kuitenkin löytää sen jossain vaiheessa ja mikäs sen kivempaa kuin mätälintu koiran suussa...vähän outo fiilis tuli tuon jälkeen. Heitin bioroskiin kun olin viemässä roskia samalla. Olisko pitänyt vaan viedä kauemmaksi?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tiedän että talossa asuu koiria, joten en viitsinyt nakata sitä vain kauemmaksi, koska koirat kuitenkin löytää sen jossain vaiheessa ja mikäs sen kivempaa kuin mätälintu koiran suussa...vähän outo fiilis tuli tuon jälkeen. Heitin bioroskiin kun olin viemässä roskia samalla. Olisko pitänyt vaan viedä kauemmaksi?

Tuskin räksä enää välittää missä maallinen tomumaja maatuu. Ympäristön huomioiden (koirat) oli ihan ok, että heitit siivekkään bioroskiin. Ei se sen kummalisempaa jätettä tuota kuin esim broilerin jätkökset talousroskien joukossa.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Luin juuri koko ketjun läpi. Ei ole muuta mahdollisuutta, kuin juoda pari olutta. Ja lonkeroa. Ja viskiä. Ja katsoa DVD:ltä CSI Miamia ja laskea, monta kertaa Horatio Caine ottaa aurinkolasit pois silmiltään.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En ois halunnu kirjottaa, mutta kun on pakko niin 10 päivän jatkistauko on takana. Näytönohjain hajosi koneesta ja oon siitä iloinen, että on nyt kunnossa ja selvisin kohtuullisen halvalla korjauksesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös