Nilsi(j)ä on mun mielestäni sellainen ankea persuhenkinen tyyppi, joka vääntää vaikka maailman tappiin saakka siitä, kuinka hyvin on perussuomalaiset taas hoitaneet asioita. Mamut toki pitäisi saada hittoon vielä, jokainen.Nilsiällä on hieno kivinen kirkko. Sisälle ei päästy kylläkään katselemaan.
Kerran neljässä vuodessa on naapuri kaupungissa lentonäytös, jossa esim. Hornetit lentää taivaalla. Ne lentonäytökset on mulle nykyään lapsuuden jouluja.Juuri tuli nähtyä Hornetien ylilento omasta keittiön ikkunasta. Pirun komealta näytti ja kun vielä yksi koneista loittoni muista tehdäkseen silmukan, tunsi sitä itsensä kovin pieneksi. Juhlallinen hetki, kerta kaikkiaan.
Tuo ylösveto tehdään ikuisuuteen poistuneen lentäjäveljen muistoksi.Juuri tuli nähtyä Hornetien ylilento omasta keittiön ikkunasta. Pirun komealta näytti ja kun vielä yksi koneista loittoni muista tehdäkseen silmukan, tunsi sitä itsensä kovin pieneksi. Juhlallinen hetki, kerta kaikkiaan.
Kuulostaa itsemurhatehtävältä.Toki mieleeni tuli sekin kulma, että kun ne firman pikkujoulut sieltä nyt ovat tulossa ja olemme molemmat niihin osallistumassa, että jos jutusteluumme sattuisi tulemaan sellainen kiusallinen hiljainen hetkin, niin olisi minulla ainakin jotain jutunjuurta.
Elämyksiähän noista pikkujouluista haetaan.Kuulostaa itsemurhatehtävältä.
Jutin sanoin ”Älä lähre sinne!”jos jutusteluumme sattuisi tulemaan sellainen kiusallinen hiljainen hetkin, niin olisi minulla ainakin jotain jutunjuurta.
Tämän työkaverin kanssa emme ole menossa naimisiin, eikä sen puolin ole tapahtumassa muutakaan vaikka erittäin mukava ja fiksu nainen onkin.Jutin sanoin ”Älä lähre sinne!”
Voisit kertoa asian naiselle korkeintaan vasta, kun olisitte olleet jonkin aikaa naimisissa. Nauraisitte asialle yhdessä vielä makeammin, kun hän kertoisi, että pudotti siteen tahallaan ja mittasi samalla hienotunteisuuttasi.
Näin oletinkin, että kohdallasi nämä asiat ovat kunnossa ja ymmärsit kyllä, miten nolottava tilanne saattaa vastapuolelle olla ja siksi vitsailitkin asialla. Varsin viattomat asiat voivat olla nolostuttavia varsinkin nuorempien ihmisten kohdalla.Tämän työkaverin kanssa emme ole menossa naimisiin, eikä sen puolin ole tapahtumassa muutakaan vaikka erittäin mukava ja fiksu nainen onkin.
Naisista ja naimisissakin olosta on kertynyt jo sen verran kokemusta, että tiedän millä asialla ei oikeasti kannata lähteä leikkimään.
Mutta hei, arvostan suuresti huolenpitoasia sekä viisaita sanojasi, tässäkin asiassa.
Oma vaimoni. Minähän sen tiskikoneen (kuulemma) aina täytän väärin.Onko yksikään nainen koskaan täyttänyt tiskikonetta oikein?
Mieheni saa tiskikoneen täytettyä paremmin kuin minä. Jääkaapin hän täyttää vielä huomattavasti paremmin, täydemmäksi ja järkevämmin kuin minä. Lienee kyse jostakin avaruudellisesta hahmottamisesta.Oma vaimoni. Minähän sen tiskikoneen (kuulemma) aina täytän väärin.
Ainakin äitini kun katseltuaan hetken minua tekemässä sitä hän käytti jonkin verran aikaa asetellen astioita uudelleen jotta sinne mahtuisi enemmän tavaraa.Onko yksikään nainen koskaan täyttänyt tiskikonetta oikein?
Nainenhan ON se tiskikone, RÖH RÖH!Onko yksikään nainen koskaan täyttänyt tiskikonetta oikein?