Itselläni Lost menossa jälleen. Kyllä tuo tulee parin vuoden välein katsottua.Kevään jälkeen olen katsonut suoratoisto palveluista muutamaa vanhaa sarjaa. Alkuun katsoin Lostin. Tuon jälkeen x filesin ja nyt Prison breakia.
Itselläni Lost menossa jälleen. Kyllä tuo tulee parin vuoden välein katsottua.Kevään jälkeen olen katsonut suoratoisto palveluista muutamaa vanhaa sarjaa. Alkuun katsoin Lostin. Tuon jälkeen x filesin ja nyt Prison breakia.
On kyllä äärimmäisen koukuttava sarja. Itse katsoin viimeeksi, kun tuli telkkarista, enkä silloin muistaakseni katsonut loppuun asti, kuten tällä kertaa.Itselläni Lost menossa jälleen. Kyllä tuo tulee parin vuoden välein katsottua.
Itselläni noita sarjoja, joita tulee parin vuoden tauon jälkeen katsottua on Breaking Bad ja Trailer Park boys.Itselläni Lost menossa jälleen. Kyllä tuo tulee parin vuoden välein katsottua.
Olen kirjautunut eikä ole mitään blokkereita enää kun se alkoi puolisen vuotta sitten (?) jumittamaan, vissiin YouTuben källi kaikille adblockkeja käyttäville. Siitä lähtien olen kiltisti katsonut mainokset. Näköjään sama meno jatkuu tänään, videon alussa tai keskellä jos tulee mainos se ehtii ihan hetken pyöriä ja sitten voi klikata sen pois. Outo juttu.Et ole kirjautunut ja joku adblokkeri selaimessa?
Itselläni on Fx:ssä Adblokkeri ja kirjautuneena se whinee siitä, mutta kun kirjautuu ulos niin eipä enää itke siitä, siitäs saitte!!
Ota blokkeri äläkä ole kirjautunut. Neuvon jos tarviit selaimelle blokkeria, en kylläkään kännysovelluksissa kun osaa paskaakaan :DOlen kirjautunut eikä ole mitään blokkereita enää kun se alkoi puolisen vuotta sitten (?) jumittamaan, vissiin YouTuben källi kaikille adblockkeja käyttäville. Siitä lähtien olen kiltisti katsonut mainokset. Näköjään sama meno jatkuu tänään, videon alussa tai keskellä jos tulee mainos se ehtii ihan hetken pyöriä ja sitten voi klikata sen pois. Outo juttu.
Pöytäkoneella YouTubea käytän. En nyt ainakaan toistaiseksi tarvitse ilmeisesti :DOta blokkeri äläkä ole kirjautunut. Neuvon jos tarviit selaimelle blokkeria, en kylläkään kännysovelluksissa kun osaa paskaakaan :D
Ublock origin vaan lisäosaksi Firefoxin tai Chromeen ja mitään ongelmia ole YouTuben kanssa. Ei näy mainoksia, ei lagaa tai muuta sellaista.Olen kirjautunut eikä ole mitään blokkereita enää kun se alkoi puolisen vuotta sitten (?) jumittamaan, vissiin YouTuben källi kaikille adblockkeja käyttäville. Siitä lähtien olen kiltisti katsonut mainokset. Näköjään sama meno jatkuu tänään, videon alussa tai keskellä jos tulee mainos se ehtii ihan hetken pyöriä ja sitten voi klikata sen pois. Outo juttu.
Onneksi ei kolahtanut. Eihän sitä tiedä, että mitä siinä olisi käynyt ja kyllä tänne palstalle aina yksi @Glove tarvitaan. :)Eipä ole 33 vuoden autoiluaikana ollut hirvikolari niin lähellä kuin tuossa tunti sitten. Luultavasti olisi kolahtanut jos se emän perässä tullut vasa olisi jatkanut suoraan, mutta onneksi kääntyi sinne mistä tulikin.
Olen aika vakuuttunut että Yön Kärpän eilinen performanssi johti kurinpitokäsittelyyn. Veikkauksia jäähyn pituudesta? Mä sanosin et 1-2kk vois olla rikoksen uusijana lähellä totuutta.
Minusta ko. kirjoittaja on sen verran huomionkipeä ja kirjoittaa sen verran provosoivasti, kirjoittipa mihin osaan palstaa tahansa, että päädyn isojen ovien pitäisi aueta. Se, että hän on saanut paskaa niskaansa nyt ja myös aiemminkin, on kuitenkin aika pitkälti ihan itse aiheutettua.Olen aika vakuuttunut että Yön Kärpän eilinen performanssi johti kurinpitokäsittelyyn. Veikkauksia jäähyn pituudesta? Mä sanosin et 1-2kk vois olla rikoksen uusijana lähellä totuutta.
Mitä väliä sillä edes on? Eiköhän trollailu lopu ennen pitkää kun kukaan ei enää kaverin huomiohakuisista kirjoitteluista piittaa millään tavalla.Olen aika vakuuttunut että Yön Kärpän eilinen performanssi johti kurinpitokäsittelyyn. Veikkauksia jäähyn pituudesta? Mä sanosin et 1-2kk vois olla rikoksen uusijana lähellä totuutta.
Siinä kun itte jään sängyn pohjalle aamusella itkemään niin pettttersseeni vetää jo ties missä kirppiksillä, konserteissa, alepassa, kalastustapahtumissa, mielenosoituksissa, K-Marketissa, käsityöpajassa, Helsingin piensaaritutustumisissa, Lidlissä, asuntomarkkinoilla, tallinnan risteilyllä, tuttujuttushow`ssa, bussiajelua pitkin tölikkää kun lippu kerran on hei, taidemuseossa, r-kiskalla, pesisottelussa, jatkoajassa, filippiineillä, malmilla to name a few...Vantaan kirjastoissa on vielä 13 Kiekko-Vantaan kausaria lainaamatta ja kaks tuntia peliin. Ei ihmisiä kiinnosta tai sitten ne ei tiedä.
Korkkasin Leijona pullon ensimmäistä kertaa varmaan kymmeneen vuoteen. Saas nähdä.